הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 17 נובמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

תקשורת סלולארית היא מרכיב ההוצאה העיקרי, וכאן יש לשים את הדגש הרב ביותר - מדיניות שימוש, נהלים נכונים וכדומה. מדובר בשוק של 30 מילארד ש"ח בשנה, כשמתוך הכנסות ספקי התקשורת, 60% הן הכנסות חברות הסלולאר! התחום הבא בתור מבחינת חסכון בהוצאות תקשורת, הוא דטה ואינטרנט. כאן חל בשנים האחרונות גידול משמעותי, עם העלייה ברוחב פס, מעבר למחשוב ענן וחיבור גופים חיצוניים לרשתות פנים ארגוניות. בתקשורת הקווית, מקומית ובינלאומית, רואים מגמת ירידה בהוצאות, בעקבות התחרות העזה בין הספקים. 

משפט המפתח הוא ניהול ובקרה על משאבי התקשורת. כמו בכל דבר - ניהול ציי רכב, כח אדם וכן הלאה, הוצאות התקשורת שהולכות וגדלות, הן סעיף מאוד משמעותי בהוצאות הארגון וחשוב שזה יטופל על ידי גורמים מקצועיים, עם כלים מתאימים. אלה יוכלו להתמודד מול המורכבות ומול ספקי התקשורת, שהם מאוד מתוחכמים ודואגים באופן שוטף לערפל את מבנה תוכניות התמחור הרבות והמורכבות שלהם, ב"ערפל תמחורי". רוב הארגונים נכנסים למילכוד, כי כל חברות הסלולאר מחייבות שימוש בחבילות גלישה דור 3, שמאפשר חיבור לאאוטלוק וגלישה, אבל רוב העובדים לא זקוקים לזה. בנוסף, אף ספק לא נותן שרות הגבלת שימוש ויש היום "צ
26/2/2010
ניהול ובקרה

תקשורת סלולארית היא מרכיב ההוצאה העיקרי, וכאן יש לשים את הדגש הרב ביותר - מדיניות שימוש, נהלים נכונים וכדומה. מדובר בשוק של 30 מילארד ש"ח בשנה, כשמתוך הכנסות ספקי התקשורת, 60% הן הכנסות חברות הסלולאר! התחום הבא

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
שערורייה חדשה בבתי הספר בארצות הברית - מי עקב אחר מצלמות האינטרנט של כל תלמידי בית הספר lower merion שבפנסילבניה ללא ידיעתם? החקירה שפתח ה-fbi עשויה לגלות ממצאים מפתיעים...והיום אנחנו ממליצים לכם על iconic photos - אתר המספק תמונות מרגעים חושבים ומשמעותיים בהיסטוריה האנושית. מה למשל? אילו תמונות מההיסטוריה של ישראל תוכלו למצוא בו?סאנדיסק מכריזה על sandisk ultra sdxc - כרטיס sd בעל הנפח הגדול ביותר שהשיקה עד היום. מה הוא? אילו יתרונות ייחודיים הוא מציע?realnetworks הכריזה על realone, תוכנה המשלבת גרסאות חדשות של realplayer ו-realjukebox עם מנוי לתכנים מאינטרנט. המוצר מאפ
מי עוקב אחרי הילדים בארצות הברית?Iconic Photos - רגעים היסטוריים בתמונות8 שעות וידאו HD על כרטיס אחד - באיזה נפח?RealOne מתקמבקת

  כתבות נוספות

אחרי השנה - שנה וחצי האחרונות, בהן נבלמו השקעות, ארגונים מתחילים לחשוב במה להשקיע. כיום, מנמ"רים רבים קיבלו על אחריותם את כל נושא התקשורת בארגון. בעזרת ראייה גלובלית, טיפול מרכזי ועוד, חוסכים הרבה מאוד כסף - 7%-17% אפשר לחסוך בבירור. בחו"ל, מאחר שבסניפים אלה לרוב אין מנהל תקשורת ייעודי, החסכון הוא 15%-20%. עוד מקום לחסכון של הרבה כסף, הם תחומי תקשורת הנתונים והמפ"א, שנפתחו בשנים האחרונות לתחרות. מבצעים של ספקים. לא תמיד מתפרסמים בצורה גלויה מאוד - מעקב אחר מבצעים כאלה, יוצר הרבה מאוד חסכון. 

השתתפות בהכנסות משיחות נכנסות הוא ערוץ שארגונים רבים לא מכירים. יש שמבינים מכך כמה הם שווים לספקים ומופתעים ממה שהספקים מוכנים לעשות עקב כך. מנהלים רוצים היום לשלוט על ההוצאות, כי הם מבינים ששליטה מביאה לחסכון רב. רואים הרחבת מכסות השימוש בסלולאר וכיום מכניסים יותר ויותר מנהלים (היה מקובל בעיקר לעובדים רגילים) למה שמכונה "פיצול מכסות סלולאר" (העובד משלם חלק והמעביד משלם חלק). לסיום, רונן מציין שלוש מגמות מפתח: בנדלינג - יכולת הספקים לתת שרותים מסוגים שונים - ייכנס יותר למגזר העסקי. מודלים עסקיים חדשים ייכנסו, כמודל השרותים המנוהלים. ולבסוף - תתרחב התחרות, מאחר והשוק לוחץ גם על הספקים וגם על הרגולטור והספקים יהיו חייבים להשתתף בתחרות.
26/2/2010
במה להשקיע?

אחרי השנה - שנה וחצי האחרונות, בהן נבלמו השקעות, ארגונים מתחילים לחשוב במה להשקיע. כיום, מנמ"רים רבים קיבלו על אחריותם את כל נושא התקשורת בארגון. בעזרת ראייה גלובלית, טיפול מרכזי ועוד, חוסכים הרבה מאוד כסף - 7%

התחומים אליהם צריך המנמ"ר לתת את דעתו: תחום האבטחה בארגון; שמירה על הפרטיות - היום בדרך-כלל המנמ"רים אלה שמרכזים את כל הידע שנצבר בארגון, ויש לדעת לעשות שימוש חוקי בידע הזה; הגנה על הקניין הרוחני של הארגון, המתבטא ב"רכישת" התוצר של העובדים  על מנת שלא יהיה חשוף לתביעה מצדם בגין שימוש בקניין רוחני של אחרים; ושמירה על זכויות יוצרים - להימנע משימוש לא חוקי ברכושם של אחרים, כמו למשל העתקת תמונות או שימוש בתוכנה ללא רישיון. 

בנושא רישוי תוכנות יש לתת את הדעת לפעילותו של ארגון BSA, שמטרתו כפולה: ראשית, לעודד שימוש חוקי ותקין בתוכנות, ושנית - לאכוף את השימוש החוקי, על-ידי איתור משתמשים העוברים על החוק והגשת תביעות נגדם. הארגון פועל רק לטובת החברות אשר חברות בו, כדוגמת מיקרוסופט, אפל, סיסקו, יבמ, אדובי ו-Autodesk. יש לדעת כי שימוש בתוכנות ללא רישוי יכול לגרור תביעה עד גובה 100,000 ש"ח לכל כותר לא חוקי של תוכנה.

נעמי מוסיפה, כי לפי החוק המחשוב בארגון הוא אמנם רכושו של המעסיק ואין לעובד כל עילה לתביעה בגין חדירה לחומרים הפרטיים שלו, אך מומלץ למעסיק לפרסם תזכיר בין העובדים ולהודיע להם מראש על כוונתו לעיין במידע שברשותם. חלק ממרכזי ההדרכה המעבירים קורסים למנמ"רים, כוללים בסילבוס קורס, שעוסק בסוגיות המשפטיות אותן המנמ"ר צריך לדעת.
19/2/2010
BSA ועוד

התחומים אליהם צריך המנמ"ר לתת את דעתו: תחום האבטחה בארגון; שמירה על הפרטיות - היום בדרך-כלל המנמ"רים אלה שמרכזים את כל הידע שנצבר בארגון, ויש לדעת לעשות שימוש חוקי בידע הזה; הגנה על הקניין הרוחני של הארגון, המת

חוק המחשבים, שנחקק בשנת 1995, הסדיר את העניין החוקי הקשור בנושא המחשוב. מכוחו תוקנו גם מספר חוקים אחרים, כחוק זכויות יוצרים וחוק הגנה על פרטיות, ועברו התאמה לעולם המחשוב. יש לדעת כי חוק המחשבים כולל גם היבטים אזרחיים, ולא רק פליליים, אותם על המנמ"ר לדעת. אמנם, ההיבט הפלילי של החוק פחות קשור למנמ"ר, כי כל עובד בארגון בא לעשות את עבודתו, ואין לו אינטרסים פליליים (למשל להשמיד מידע או לפרוץ למאגרים ולעשות שימוש לא חוקי במידע שבהם). ככלל, כל הרעש מסביב לנושא המשפטי במחשוב נרגע, המודעות לחוקים ולמגבלות עלתה, ומספיק שבארגון יהיו שני אנשים בעלי "נשק אטומי" - השכל הישר שלהם - על מנת שהארגון לא ייפול בכל הנושא המשפטי. 

מבחינה חוקית, יש לדעת כי כל ציוד המחשב בארגון שייך למעסיק, ועובד המאחסן חומר אישי על המחשב בעבודה, גם אם הוא מגן עליו באמצעות סיסמה או שמדובר בתיבת הדואר האישית שלו - לא יוכל לבוא בטענות כלפי המעסיק על פגיעה בפרטיות. בעז מוסיף, שכיום אין מהפכות גדולות בפסיקה בכל התחום הזה, כי החוקים ברורים והתביעות נידונות בבתי משפט שלום ובבתי משפט מחוזיים, ואפילו לא מגיעות (ברובן) לבית המשפט העליון.
19/2/2010
להשתמש בשכל ישר

חוק המחשבים, שנחקק בשנת 1995, הסדיר את העניין החוקי הקשור בנושא המחשוב. מכוחו תוקנו גם מספר חוקים אחרים, כחוק זכויות יוצרים וחוק הגנה על פרטיות, ועברו התאמה לעולם המחשוב. יש לדעת כי חוק המחשבים כולל גם היבטים א

ארגון שלא משקיע בלקוחות ימצא עצמו בלי לקוחות. יש להיות עם הלקוחות בקשר רציף, באמצעות אימיילים, שיחות טלפון ומשאלים טלפוניים לבדיקת שביעות רצון. כשלקוח לא מדבר עם הארגון - הוא כנראה לקוח של מישהו אחר. לכן, ארגונים צריכים להשקיע בכלים מתאימים כדי לעשות את החיים יותר פשוטים, למשל: ניתוח פעילות של לקוח לא מרוצה בעזרת כלי BI, והצעת עסקה זולה ותפורה לפי צרכיו. צריך לדעת כי מערכות CRM ו-BI אינן מתחרות, אלא משלימות, ומאפשרות יחד לתת מענה מבוסס, יעיל ואמין ולא תשובות מהבטן, כמו שהיה נפוץ בארגונים רבים, עד המשבר הכלכלי האחרון. 

ירון אומר כי פרויקטים שונים לקידום ההשקעה בלקוחות נכשלים, כשהם לא מגובים או נדחפים ע"י הנהגת הארגון: כשמנמ"ר מרים פרויקט, לא בהכרח ישתמשו בו בעתיד. המערכת מתקדמת כל הזמן, וההנהלה צריכה לקדם את הנושא בעצמה. ירון מוסיף, כי יש צורך באמת ארגונית אחת: רק ניתוח מדויק ואחיד של נתונים בכל אגפי הארגון, למשל בעזרת מערכת BI - יוכל לייעל ולקדם תהליכים בצורה הטובה ביותר בארגון. 

בקרוב נראה שילוב גובר והולך בין הסלולאר למערכות ה-BI בארגון: כבר כיום, ישנם ארגונים, בהם בעלי תפקידים מקבלים כל בוקר דו"חות לסלולאר או תועמלנים של חברות שונות, מקבלים אינפורמציה על לקוח, קודם לפגישה איתו.
12/2/2010
להשקיע בכלים מתאימים

ארגון שלא משקיע בלקוחות ימצא עצמו בלי לקוחות. יש להיות עם הלקוחות בקשר רציף, באמצעות אימיילים, שיחות טלפון ומשאלים טלפוניים לבדיקת שביעות רצון. כשלקוח לא מדבר עם הארגון - הוא כנראה לקוח של מישהו אחר. לכן, ארגונ

אם בעל עסק רוצה שיהיו לו לקוחות חוזרים, שיחשבו עליו דברים טובים, אחד הדברים העיקריים להשקיע בהם הוא שירות הלקוחות. לקוחות הם "החמצן" של רוב העסקים, ואם לא נשקיע בהם בסוף "ניחנק למוות". עדי מזהיר, כי לנושא השירות ושימור לקוחות ישנה אבן נגף - חוסר התמדה. על מנת שהפעולה תהיה באמת מוצלחת חייבים לבצעה ללא הפסק. שם טוב לא יוצא מכך שלקוח אחד טופל מצוין, אלא רק אם יהיו לקוחות רבים, ללא הפסקה, המרוצים מתמיכתו של הארגון בהם. לכן, כאשר בונים מערך שיודע לתת מענה ללקוחות, חובה לוודא שהוא נבנה לטווח ארוך, וכן שהוא בנוי להשתפר ומשתדרג ללא הפסקה. 

לעסקים קטנים ובינוניים מומלץ לפנות לקבלת שירותים ב-SaaS, כמו למשל מערכות Exchange, CRM, ERP, טלפוניה ועוד, שכולן זמינות עכשיו גם לעסקים של עובד אחד, במחירים חודשיים נמוכים, ללא עלויות רכישה וללא התחייבות. ארגונים קטנים יכולים להרשות לעצמם להשתמש באותן תוכנות בהן משתמשים ארגונים גדולים, מבלי להתחייב להוצאות גדולות. 

תפקידו של המנמ"ר בכל הסיפור הוא להציע לחברי ההנהלה פתרונות לצרכי העסק. הצרכים שעולים "מהשטח" מוצגים בפני ההנהלה כבעיות, המאטות או מפריעות לעסק להתקדם. ברוב המקרים, בעיות אלו הן בעיות הקשורות בקישוריות בין מאגרי מידע, שיתופיות של מידע בין עובדים וניהול מאגרי מידע. המנמ"ר, מעצם תפקידו, צריך להכיר את המערכות הקיימות בשוק, ואת המענה שהן נותנות לצרכים השונים, ולהציע פתרונות טכנולוגים לייעול והאצה של תהליכים עסקיים.
12/2/2010
החמצן של העסק

אם בעל עסק רוצה שיהיו לו לקוחות חוזרים, שיחשבו עליו דברים טובים, אחד הדברים העיקריים להשקיע בהם הוא שירות הלקוחות. לקוחות הם "החמצן" של רוב העסקים, ואם לא נשקיע בהם בסוף "ניחנק למוות". עדי מזהיר, כי לנושא השירו

היה הרבה הייפ סביב תחום ה-BI, שהיה אחד מתחומי ההשקעה החמים, גם בשנת המיתון. מערכות אלה הגיעו בארץ לבשלות. לרוב הארגונים יש כלי BI ובארגונים גדולים יש כמה כלים, מיצרנים שונים. המיקוד כעת, הוא בהרחבת פרוייקטים קיימים. BI תפעולי הוא מונח שקצת עבר מן העולם, כי BI הוא חלק אינטגרלי מכל התהליכים העסקיים של הארגון, שהתהליכים התפעוליים הם חלק מהם. 

ב-3-4 שנים האחרונות, היה יותר חינוך של השוק לנושא ה-BI הפיננסי - BI למחלקת הכספים. עם המיתון זה קצת נעצר, אבל כעת מתחילות הטמעות של זה. המטרה, היא סיוע בתכנון פיננסי ותקצוב, חשיפת נקודות לא פרודוקטיביות, בדיקת היבטים פיננסיים של החלטות ניהוליות, קיצור זמני ביצוע דו"חות וחיבור מדדים פיננסיים, למטרות האסטרטגיות של הארגון. רוב הפרוייקטים, מערבים כיום אוטומציית דו"חות ובדיקת מדדים פיננסיים. תחום זה, דורש שינוי תפיסתי מצד המחלקה הפיננסית, מהוצאת זמן רב על איסוף נתונים, להתמקדות בתרגום תוצאות עסקיות. 

BI בענן הוא טכנולוגיה לא מאוד בשלה. כרגע, זה מתאים בעיקר לחברות להן יש מגבלות תקציב וליוזמות יותר מחלקתיות. אבל החשש מכך, הוא בעיקר עניין תפיסתי. הסביבה עסקית דינאמית מאוד וגובר הלחץ להגיב מהר יותר. לכן, הדור החדש של המערכות מתמקד במידע בזמן אמת, שמופק במהירות - Business Analytics, יותר מאשר דיווח בלבד, יותר שליטה למשתמשים ופחות צורך בתמיכת מחלקת ה-IT. מסקר IDC בארץ, עולה כי הבעיות המרכזיות הן איכות הנתונים, משיכת נתונים בזמן אמת ממערכות תפעוליות ואינטגרציה בין הפתרון, לבין תשתית ה-IT הקיימת. עוד בעיה, היא ריבוי מערכות BI במקביל, ויש היום הרבה פרוייקטי איחוד, להקלת התחזוקה. רוב הארגונים גם לא בודקים את רמות השימוש במערכת.
5/2/2010
BI פיננסי - שינוי תפיסה

היה הרבה הייפ סביב תחום ה-BI, שהיה אחד מתחומי ההשקעה החמים, גם בשנת המיתון. מערכות אלה הגיעו בארץ לבשלות. לרוב הארגונים יש כלי BI ובארגונים גדולים יש כמה כלים, מיצרנים שונים. המיקוד כעת, הוא בהרחבת פרוייקטים קי

בין המגמות שרואים כיום, בולטים יותר שימוש בויזואליציית נתונים - הצגה מאוד עשירה, באמצעות דשבורדס למשל, שימוש באחסון נתונים ישירות בזכרון (להאצת הצגה וגם הניתוח), התחלת שימוש ביישומי BI (ולא רק כלי BI) לתכנון ובקרת תקציב, ניהול יעדים ומדדים ועמידה ברגולציה. ה-ROI מהיר מאוד וגם בארגונים קטנים רואים תוצאות בתוך חודשים בודדים - סדרי גודל הרבה יותר קצרים מבכל מערכת מחשוב אחרת. BI מאפשר להנות מיכולותיו, כמעט מיידית מתחילת ההטמעה. 

פתרונות BI מקוונים נמצאים בשימוש של מעט מאוד ארגונים בארץ. מעטים מוכנים שנתוניהם ישבו אצל מישהו אחר. עם זאת, זו מגמה מבורכת, שתאפשר לארגוני SMB שלא להתעסק בתשתיות ותאפשר לשתף גם לקוחות, בתועלת מיכולת זו. כדאי לוודא שההטמעה הבסיסית של כלי ה-BI בארגון טובה וממוצה, לפני שרצים לחפש  כל מיני "גימיקים" והמצאות חדשות. חשוב מאוד להבין מה באמת המשתמשים עושים עם ה-BI, כדי להעשיר עבורם את המידע או לכוון טוב יותר את הפתרונות שנדרשים. יש להגיע אל המשתמשים לעתים קרובות יותר, להדריכם ביכולות הכלים השונים ולעמוד על הקשיים שיש להם, בכדי לתת את הפתרונות הטכניים או פתרונות ברמת הנתונים. לא לחשוב, שברגע שיש כלי BI, כולם מכירים אותו ויודעים לעבוד איתו.
5/2/2010
ROI מהיר מאוד

בין המגמות שרואים כיום, בולטים יותר שימוש בויזואליציית נתונים - הצגה מאוד עשירה, באמצעות דשבורדס למשל, שימוש באחסון נתונים ישירות בזכרון (להאצת הצגה וגם הניתוח), התחלת שימוש ביישומי BI (ולא רק כלי BI) לתכנון וב

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב