הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
שבת 14 דצמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

היכולת להגיע לקהל גדול דרך אמצעים דיגיטליים, וזמינות תוכן ומומחה באון-ליין, מעצימה את כמות המשתתפים הפוטנציאלים שיכולים לקחת חלק באירוע וירטואלי לעומת אירוע פיזי רגיל. התרומה לארגון מגיעה ממספר כיוונים: הן מבחינה תקציבית, שכן העלות זולה משמעותית לעומת אירוע פיזי; הזמינות של התכנים 24/7 ללא מגבלה של זמן לצריכת התכנים ובהיבט החדשנות השיווקית.  נושא הוובינר מתחזק כיום שלמרות שאינו חדש, מכיוון שארגונים רבים מייעדים חלק מהאתר שלהם להציע תכנים באון ליין (שידורים חיים ומוקלטים), וזאת תוך שילוב אינטראקציה עם המשתמשים, ליצירת הזדמנויות עסקיות. העצה החשובה ביותר לעשיית וובינר מוצלח היא תכנון מוקפד של תהליך ההרשמה וההגעה לתוכן, כאשר חשוב לזכור שאם המשתמש יתקל בקושי בכניסה לוובינר או בתהליך הרישום הוא ינטוש. חשוב להביא מרצה שידע להתמודד עם הרצאה ללא קהל ואף ליצור גימיקים לשיתוף הקהל. עדיין למרות האטרקטיביות, אנשים אוהבים מאוד "מגע אנושי" והם מעדיפים לצפות בתכנים "חיים". באירוע רגיל יש לך אפשרויות נטוורקינג מגוונות שלא קיימות באירוע וירטואלי. בנוסף, יכולת ההקשבה של המשתתפים נמוכה הרבה יותר מאשר באירוע רגיל ויש לקחת את זה בחשבון.
29/10/2010
להגיע לקהל גדול

היכולת להגיע לקהל גדול דרך אמצעים דיגיטליים, וזמינות תוכן ומומחה באון-ליין, מעצימה את כמות המשתתפים הפוטנציאלים שיכולים לקחת חלק באירוע וירטואלי לעומת אירוע פיזי רגיל. התרומה לארגון מגיעה ממספר כיוונים: הן מבחי

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
יאהו! משיבה אש למתחרים. השבוע הודיעה על מתיחת פנים כוללת לשירות האימייל שלה. אילו יתרונות חדשים הוא מציע? איך כל זה מתקשר לפייסבוק וטוויטר?אוהבים לצפות בפספוסים ובתקלות מוזרות? האתר הנבחר שלנו להיום, fail blog, הפך לשם דבר לכל מי שמחפש מידע, תמונות וסרטונים בתחום.לוג`יטק משיקה למעלה מ-25 מוצרים חדשים לקראת 2011. מה הם כוללים?פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי ג
יאהו! מייל משתדרגFAIL Blog – הפספוסים והתקלותלוג'יטק: יותר מ-25 מוצרים חדשיםהגנה על אתר הארגון

  כתבות נוספות

וובינר עוזר לארגון מבחינת זרימת המידע. ארגונים צריכים להעביר מידע רב לעובדים שלהם ולארגן הדרכות בארגון גדול או מבוזר, זה בעייתי. וובינר לא רק פותר בעיות אלא הוא אף פרודוקטיבי יותר, מכיוון שהוא מאפשר לעובדים לחזור להרצאה בכל זמן שירצו, כדי לרענן את זיכרונם. בארגון שביצע וובינר שלנו, הצליח להוריד את רמת הקריאות בנושא זה ב-75%! שמירת המידע גם מאפשרת לארגון לשמר ידע לעובדים הבאים ולא להדריך את אותה הדרכה כל פעם מחדש. מעבר לזה, וובינר חוסך משאבים רבים כגון נסיעות, מקום וזמן. כמובן שכל החיסכון הזה מהווה חיסכון כלכלי משמעותי אך יש צורך גם בהשקעה. ניתן אמנם להוריד תוכנות פשוטות מהאינטרנט אך ניתן גם לקבל שירות מלא שכולל צילום, עריכה והפצה ודבר זה יכול לעלות גם עשרות אלפי דולרים. חשוב לזכור שוובינר דורש השקעה לא רק כלכלית אלא גם מחשבתית. חשוב שיהיה מישהו בארגון שאחראי על נושא זה. כמו שתחום ההדרכות מאוד מקצועי ובארגונים לא יעבירו חוברת הדרכה עם שגיאות כתיב או דפים לא מסודרים, כך גם וובינרים אמורים לעבוד באופן מקצועי. לכן יש לשים לב לרעשי רקע, מצגת יעילה וכו
29/10/2010
להגדיל ראש ולהוביל

וובינר עוזר לארגון מבחינת זרימת המידע. ארגונים צריכים להעביר מידע רב לעובדים שלהם ולארגן הדרכות בארגון גדול או מבוזר, זה בעייתי. וובינר לא רק פותר בעיות אלא הוא אף פרודוקטיבי יותר, מכיוון שהוא מאפשר לעובדים לחז

ללא כלי BAM הארגון אינו יכול לחזות לאיזה כיוון הוא פונה מבחינה עסקית. בלי כלי BAM הארגון לא יכול לשפר תהליכים מכיוון שהוא אינו מודד ומנטר אותם. לאחר המדידה נכנסים כלי אוטומציה רבים, אם זה אפשרי, כדי לשפר את התהליכים.  בנוסף הארגונים מכניסים מערכות Provision המסוגלים לייצר יכולות נוספות ואופטימיזציה למערכות המידע כדי להקצות משאבים באופן דינאמי. הרצון היום הוא לייצר מעגל קסמים של משוב ושיפור בכל התהליכים העסקיים. כל הדברים האלו משתלבים במגמה בשם BAO (אוBusiness Analytics Optimization) המאפשרת לארגון לעבור ממצב ראקטיבי למצב פרואקטיבי. כדי לעשות זאת יש כמובן להתחיל במדידת תהליכים כאשר ניתן למדוד כמעט כל תהליך עסקי שרץ על מחשב וכמובן תהליכים, בהם מעורב גורם אנושי. זה לא בהכרח  קל, מכיוון שבהטמעת BAM לא מעורבים רק אנשי המחשוב, אלא מדובר בפעילות שחוצה גבולות ארגוניים. זה צריך להתחיל עם ההנהלה שתבין איזה סט תהליכים מתבצע בארגון ואז לתעד אותם. הגורם הטכנולוגי הוא לרוב החוליה הקלה בשרשרת, מכיוון שלספקים יש ניסיון רב בתחום. החוליה החלשה הם העובדים הרואים במערכות אלו כלים הבולשים אחריהם ולכן הטמעת כלי BAM מצריכה גם את תמיכת העובדים.
22/10/2010
מעגל קסמים של משוב ושיפור

ללא כלי BAM הארגון אינו יכול לחזות לאיזה כיוון הוא פונה מבחינה עסקית. בלי כלי BAM הארגון לא יכול לשפר תהליכים מכיוון שהוא אינו מודד ומנטר אותם. לאחר המדידה נכנסים כלי אוטומציה רבים, אם זה אפשרי, כדי לשפר את התה

בכל יום נוצרים בארגון מיליוני נתונים בשלל המערכות התפעוליות. בתוך נתונים אלו "מסתתרות" משמעויות חיוניות לפעילות החברה בטווח המיידי והרחוק. היכולות להציף נתונים אלו, לכל רמות הניהול, להציגם בצורה חדה ובהירה המקנה יכולת פעולה גלומה בתהליך ניטור הפעילות העסקית. הבנה של מצב העסק הינה מושג יחסי הנגזר ממדדים הנקבעים על-ידי הארגון. כלי מרכזי בתחום זה הינו האינדיקאטור המוביל שהוא הנתון הגולמי או המשוקלל המצביע בצורה המשמעותית ביותר על מצב הארגון. נתון זה יכול להיקבע על-ידי פרמטרים רבים אך חשיבותו גבוהה מכיוון שלמנהלים בכירים  יש צורך בהצגה ממוקדת של אינדיקאטור מוביל ולא יותר מ-3 תצוגות נוספות, המתייחסים לפעילות החברה ביממה החולפת. ככל שיורדים במדרג הניהולי, קבועי הזמן והפעילות העסקית יהיו קרובים יותר לזמן אמת וכך גם התגובה שלהם. חשוב לשלב עם מוצרי BAM גם יכולות BI לשם חיזוי וזיהוי מגמות.
22/10/2010
המשמעויות החיוניות

בכל יום נוצרים בארגון מיליוני נתונים בשלל המערכות התפעוליות. בתוך נתונים אלו "מסתתרות" משמעויות חיוניות לפעילות החברה בטווח המיידי והרחוק. היכולות להציף נתונים אלו, לכל רמות הניהול, להציגם בצורה חדה ובהירה המקנ

רוב הארגונים בישראל לא הטמיעו פתרון BAM וגם כאלו שעשו זאת, הטמיעו BPM ללא יכולות הניתוח, שזה למעשה פיתרון שמספק ה-BAM. המעניין בכך שארגונים שעשו זאת ממליצים לארגונים אחרים להתחיל דווקא מ-BAM כי הבינו שללא יכולת ניתוח, חסרה היכולת להבין את התהליכים לעומקם. פתרון שעומד בפני עצמו יכול להתאים לארגונים המחפשים פתרון לתהליך ספציפי כגון בנקים או חברות ביטוח. פתרון שעומד לבד יכול להיות לעיתים יקר יותר כי הוא מתלבש על מערכות קיימות שלא בהכרח יודעות לתת מידע בזמן אמת. 

עינת דווקא ממליצה להתחיל דווקא עם תהליכי הליבה החשובים ביותר לארגון. כאשר מנסים כלי BAM על תהליכים לא רלוונטיים מספיק קשה לראות ולהראות שיפורים משמעותיים בתהליכים עסקיים, אך כאשר עושים זאת בתהליכי ליבה השיפורים מורגשים היטב. חשוב גם לזכור שכלי BAM לא מתאימים לכל ארגון ולארגונים שהם סטאטיים והמידע לא משתנה תדיר, פתרון זה פחות יעיל. לארגונים עם קצב שינויים גדול מאוד כבנקים או חברות ביטוח זה חשוב ביותר והופך לנכס אסטרטגי. בסה"כ אין הרבה קשיים בנושא זה מכיוון שזו שכבה שנוספת על המערכות הקיימות וייעודה בסופו של דבר, לייעל תהליכים. מובן שזה דורש מהארגון להתאים עצמו ולעבוד קצת אחרת. ב-2011 נראה כניסה של יותר ארגונים לתחום זה, אך הם יעדיפו פתרונות BPM ולא פתרונות BAM ייעודיים.
22/10/2010
להתחיל מ-BAM

רוב הארגונים בישראל לא הטמיעו פתרון BAM וגם כאלו שעשו זאת, הטמיעו BPM ללא יכולות הניתוח, שזה למעשה פיתרון שמספק ה-BAM. המעניין בכך שארגונים שעשו זאת ממליצים לארגונים אחרים להתחיל דווקא מ-BAM כי הבינו שללא יכולת

ארגונים לא משדרגים רק לצורך השדרוג והמניע חייב להיות ערך עסקי וטכנולוגי לארגון. בכל תהליך שדרוג ייתכנו חבלי לידה המשפיעים על חווית המשתמש ועל זמינותן של אפליקציות, ובכל הטמעה יש אתגרים ומחסומים פסיכולוגיים אצל המשתמשים. הטמעה טובה היא כזו, בה התמודדו עם האתגרים  הללו והורידו את המחסומים אצל משתמשי הקצה. לשם כך יש צורך בהדרכות לצוות התמיכה ולמשתמשי הקצה. חשוב להתכונן לשדרוג מראש כי לעיתים הטמעה של מוצר משנה תפקידים לאנשים, לדוגמה, הטמעת מוצר טלפוניית IP משנה לחלוטין את תפקידי ה-IT ואנשי הטלפוניה בארגון. כדי שהשדרוג והטמעת מוצרים יהיו כמה שפחות כואבים דואגים היום לכלים המאפשרים בחינת תאימות לגרסאות הישנות ובכך מפחיתים סיכונים ומקצרים את זמני ההטמעה. 

בעתיד, ענן המחשוב ישנה את כל המושג של "שדרוג" ולכן יהיה צורך לכל מנמ"ר להכיר את הכלים והמגמות בתחום. על ספקים לחדש ולהביא לתועלות עסקיות בכל גרסה ולהציג החזר השקעה כספי. במיקרוסופט לא מאמינים שארגונים צריכים לשדרג בגלל איום של סיום התמיכה אלא בגלל שהשדרוג מהווה קפיצת דרך משמעותית עבורם.
15/10/2010
ערך עסקי וטכנולוגי

ארגונים לא משדרגים רק לצורך השדרוג והמניע חייב להיות ערך עסקי וטכנולוגי לארגון. בכל תהליך שדרוג ייתכנו חבלי לידה המשפיעים על חווית המשתמש ועל זמינותן של אפליקציות, ובכל הטמעה יש אתגרים ומחסומים פסיכולוגיים אצל

תהליך השדרוג, גם בארגונים מסודרים, הוא תהליך כואב. ראשית, יש השפעה גדולה מאוד על משתמשי המערכות, אשר עלולים  לסבול מירידה ברמת זמינות המערכות, תהליך הטמעה מורכב ובנוסף, רמת שירות שנפגעת. שנית, יש השפעה תקציבית לא פשוטה, מכיוון ששדרוג מערכות מצריך השקעה כלכלית ראשונית, התארגנות בכוח אדם נוסף להטמעה ונזקים עקיפים, כתוצאה מבעיות בתהליך השדרוג. השפעה שלישית, היא על אגף מערכות המידע, אשר צריך להוביל את המהלך המורכב. המנמ"ר צריך להתכונן היטב לשדרוג. כל שדרוג מצריך תוכנית שונה וחשוב שהתכנון יעשה על-ידי אנשים שמכירים הן את הטכנולוגיה החדשה והן את תהליכי הארגון וצרכיו. יש להכין את הארגון היטב לקראת השדרוג תוך ביצוע נסיונות מעבדה וסימולציות. 

כיוון ששדרוג כרוך בפגיעה במשתמשים רבים, חשוב להבין, שלשדרוג יש לא רק היבט טכנולוגי, אלא בעיקר היבט ארגוני. עובדי הארגון והנהלתו, לא תמיד רואים את הצרכים והיתרונות של שדרוג מערכת מסויימת. כיום מסתמן פתרון חדש של מחשוב ענן, שהוא "הדבר החם" בטכנולוגיה. הפתרון יכול לספק חלופות טכנולוגיות לשדרוג חלק מהמערכות, מכיוון שהמערכות עוברות מהדאטה סנטר הפנימי של הארגון לעבר ענן חיצוני וכך הארגון פטור מדאגה לשדרוג תוכנות ותשתיות.
15/10/2010
תהליך לא פשוט

תהליך השדרוג, גם בארגונים מסודרים, הוא תהליך כואב. ראשית, יש השפעה גדולה מאוד על משתמשי המערכות, אשר עלולים לסבול מירידה ברמת זמינות המערכות, תהליך הטמעה מורכב ובנוסף, רמת שירות שנפגעת. שנית, יש השפעה תקציבית

אחת המגמות הבולטות בתחום הוידאו-קונפרנס היא הליכה ברורה לכיוון תקשורת מבוססת IP, על חשבון תקשורת ה-ISDN שכמעט ונעלמת. השימוש בוידאו הפך להרבה יותר מאסיבי ופונקציות שלא נוצלו בעבר חודרות ליותר ויותר ארגונים - העברת מצגות דרך פגישות וידאו או שימוש במערכות אינטגרטיביות, שמסוגלות להתמשק עם Outlook בכדי לתאם פגישות מרובות משתתפים. 

אם בעבר היו רק מערכות חדר מתוחכמות וגדולות, אנו יורדים היום לרמה של מערכות אישיות, בין אם מדובר במערכת אישית או בתוכנה המלווה את מסך המחשב. האופציות הללו לאט לאט יחליפו את מכשיר הטלפון הרגיל. מערכות הניהול מאפשרות היום לאתר אדם בצורה מובנית, עם קדימות לשיחת וידאו - אם חייגתי למערכת הוידאו האישית של המנכ"ל ולא מצאתי אותו, המערכת תבדוק אם ניתן לנהל שיחת וידאו דרך המחשב האישי. במידה ולא, תועבר השיחה לשיחת אודיו דרך הסלולארי.
8/10/2010
הולכים על IP

אחת המגמות הבולטות בתחום הוידאו-קונפרנס היא הליכה ברורה לכיוון תקשורת מבוססת IP, על חשבון תקשורת ה-ISDN שכמעט ונעלמת. השימוש בוידאו הפך להרבה יותר מאסיבי ופונקציות שלא נוצלו בעבר חודרות ליותר ויותר ארגונים - הע

שתי המגמות העיקריות בתחום זה בתקופה האחרונה, הן החדירה המוחלטת של ה-HD לכל המוצרים הקיימים, ו"הבאת הוידאו להמונים" - סביבת עבודה בה גם אחרון העובדים מתקשר באמצעות וידאו. אם היום אנשים משתמשים בתוכנות מסרים מיידים ולא בטלפון על-מנת לתקשר עם הקולגה בקומה מעל, אין סיבה שהם לא יעשו זאת בעתיד בעזרת וידאו. 

הפתרונות העכשויים בתחום מקדמים 2 שאיפות עיקריות של המפתחים בתחום. האחת - אספקת פתרונות אפקטיביים לתקשורת וידאו מתוך שולחן העבודה. השניה - שילוב תקשורת הוידאו כאופציה בולטת במערך התקשורת הארגוני - לרשות העובד יעמדו המייל, המסרים מיידים, הפלטפורמות הארגוניות, והטלפון וכעת, גם שיחת הוידאו, במרחק לחיצת כפתור אחת.
8/10/2010
מגמות המפתח

שתי המגמות העיקריות בתחום זה בתקופה האחרונה, הן החדירה המוחלטת של ה-HD לכל המוצרים הקיימים, ו"הבאת הוידאו להמונים" - סביבת עבודה בה גם אחרון העובדים מתקשר באמצעות וידאו. אם היום אנשים משתמשים בתוכנות מסרים מייד

כמו כל תחום ב-IT, גם נושא זה מצריך ניהול יעיל. בגלל מורכבות התחום יש שימוש גובר באמצעים טכנולוגיים לניהול, כגון שימוש בכלים שיכולים לתמוך בריבוי סביבות ובריבוי תוכנות. סביבת העבודה משתנה כיום, והיא כוללת סביבה פיזית, וירטואלית, עננית וריבוי ספקים. כל אלה, מובילים למצב בו קיימים מודלים רבים של רישוי ותהליכי רכש תוכנה שונים והסכמי רישוי שמחייבים ניהול ובקרה מתמידים. 

ניהול נכסי תוכנה מאפשר לארגון לצרוך תוכנה במידה שמתאימה לצרכיו ובאופן כזה לחסוך עלויות מיותרות של רכש תוכנה מצד אחד, ומצד שני מקטין את החשיפה של הארגון למצבים של תת-רישוי. בנוסף, תהליכים אלו יאפשרו חסכון בזמן הן לאנשי המחשוב ולאנשי הרכש בארגון. כל אלו דורשים שינוי בתפיסה הארגונית בכדי להכניס את הנושא לסדר היום הארגוני מצד אחד, ומצד שני דורש הטמעה מסוימת של תהליכים וכלים טכנולוגיים. לענן המחשוב יש השפעה מכרעת על תחום זה ויש להבין איך זה יכול לתרום ולעזור בתחום הרישוי וניהול הנכסים.
1/10/2010
שינוי בתפיסה

כמו כל תחום ב-IT, גם נושא זה מצריך ניהול יעיל. בגלל מורכבות התחום יש שימוש גובר באמצעים טכנולוגיים לניהול, כגון שימוש בכלים שיכולים לתמוך בריבוי סביבות ובריבוי תוכנות. סביבת העבודה משתנה כיום, והיא כוללת סביבה

לתחום זה יש יתרונות רבים כגון רגולציה טובה יותר, ניהול יעיל יותר וסדר וארגון. ניהול נכון מאפשר העברת תוכנה של משתמש א
1/10/2010
שלל יתרונות

לתחום זה יש יתרונות רבים כגון רגולציה טובה יותר, ניהול יעיל יותר וסדר וארגון. ניהול נכון מאפשר העברת תוכנה של משתמש א' למשתמש ב' באופן אוטומטי במקום לרכוש תוכנות חדשות. התחום הכואב ביותר למנמ"ר הוא תחום הרישיונ

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב