הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שלישי 22 אוקטובר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

השרות העצמי במוסדות פיננסיים, מבטא מפגש בין רצון הציבור לשרות במשך 24 שעות ביממה ללא כניסה לסניף, לבין רצון המוסדות להעביר פעילויות ללקוחות. הבנקים היו באופן טבעי פורצי דרך, בגלל אפשרויות המימון, והרצון למנוע ניירת ולחסוך בזמן פקידי הדלפק. מכשירי בנק אוטומטיים, שיחררו פקידים מ-95% מהפעולות להנפקת מזומנים. בהמשך, התחילו למתוח את האפשרויות, כשההרחבה נעשתה בהדרגה. בשנתיים האחרונות נכנסו גם לנושא הפקדת מזומנים. כאן המערכת מתוחכמת יותר והיא בודקת גם ערכים וזיופים. אליהו מציין שבתחום השרות העצמי, הטכנולוגיה כיום אינה מגבילה, ויש מכשירים שיכולים לבצע הכל. 

אי אפשר לדעת לאן התחום עוד יתפתח. בשלב הבא, כל הטיפול בניירת פיזית יעלם. כיום כל הטיפול בצ
28/8/2009
עושים הכל

השרות העצמי במוסדות פיננסיים, מבטא מפגש בין רצון הציבור לשרות במשך 24 שעות ביממה ללא כניסה לסניף, לבין רצון המוסדות להעביר פעילויות ללקוחות. הבנקים היו באופן טבעי פורצי דרך, בגלל אפשרויות המימון, והרצון למנוע נ

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
מערכת ההפעלה החדשה של אפל - snow leopard תושק סימולטנית בניו יורק ובישראל. המערכת החדשה תומכת בעברית ותהיה זמינה לרכישה בחנות idigital ביום שישי הקרוב (28.08.09) כמה היא תעלה?אתר האינטרנט `חוּגֶל` מרכז תחתיו רשימה ארוכה של חוגים, סדנאות וקורסים בנושאים רבים ומגוונים. האם תוכלו למצוא בו את החוג שרציתם?חידוש של אפסון: אחסון אלחוטי אוטומטי של תמונות  מיד אחרי שצולמו. איך עובד הפתרון? כמה הוא עולה?אם נושא ההיגיינה מאוד חשוב לכם ואתם גם אוהבים חידושים טכנולוגיים, המוצר שבקישור הבא הוא בשבילכם. מדובר במתקן סבון מיוחד
אפל משיקה את Snow Leopardחוגל - כל החוגים במקום אחדאפסון: אחסון אלחוטי של תמונותרוצה מתקן סבון אוטומטי?

  כתבות נוספות

בכדי להצליח במימוש שרות עצמי, המנמ"ר צריך למצוא סיטואציה של Win-Win לאזרח ולארגון, להראות היתכנות טכנולוגית ותועלת כלכלית, ולגלות נחישות ואמונה ברעיון. שרות עצמי מהווה איום על העובדים, בעיקר במשרדי הממשלה. לכן המפתח הוא בשיתוף העובדים וארגוני העובדים במהלך. צריך להבהיר שהשרות יעזור להם להתמקד בעבודה המקצועית, ויפטור אותם ממילוי טפסים. 

להנהלה צריך להראות ROI - איך הפתרון לא רק ישים, אלא גם חוסך כסף במובן הרחב. הנימוק של שיפור השרות לאזרח, אינו מספיק. קשה יותר לשכנע, כשאין תועלת כלכלית או כשיש תועלות שאינן ניתנות לכימות. כשהכניסו את עמדות ההתיצבות לשרות התעסוקה ב-2003/4, קיימו פיילוט על 10 עמדות, ומצאו בבדיקה חיצונית, שכל עמדה חסכה כ-80,000 ש"ח בחודש.
28/8/2009
למצוא סיטואציה של Win-Win

בכדי להצליח במימוש שרות עצמי, המנמ"ר צריך למצוא סיטואציה של Win-Win לאזרח ולארגון, להראות היתכנות טכנולוגית ותועלת כלכלית, ולגלות נחישות ואמונה ברעיון. שרות עצמי מהווה איום על העובדים, בעיקר במשרדי הממשלה. לכן

השרות העצמי נסמך מאד על טכנולוגיה, וקל מאד לעשות דברים באמצעות מחשב. השאלה היא, מה הרווח מעמדת שרות, ואיך לבנות אותה נכון? עד היום נכשלו עשרות פרויקטים, בגלל ממשק משתמש גרוע, שרות שאינו ברור וממוקד ולא מקושר לבסיסי הנתונים. 

השרות העצמי במשרדי הממשלה הגיע כיום למיצוי חלקי מאד ורק בחלק מהמשרדים. רק הביטוח הלאומי ושרות התעסוקה מפעילים בהצלחה שרות עצמי בהיקף רחב. אחת המגבלות היא, שאין עדיין אפשרות טובה לבדיקת זהות אזרח מרחוק, למשל באמצעות כרטיס חכם. 

בועז אופטימי ומאמין שבמהלך שלוש השנים הקרובות, צפויה מהפכה שלישית במחשוב. אחרי מהפכת המחשבים בעסקים, והמהפכה שיצר האינטרנט, אנחנו בתחילתה של מהפכת השימוש במכשירים סלולריים חכמים. זה יהיה מנוע הצמיחה, שיוביל את חברות ההייטק למקום חדש. התפוצה הגדולה של מכשירים אלה, תגדיל מאד את האפשרויות לשרות עצמי. למנמ"ר שרוצה להיערך לכניסה לתחום, כדאי לחשוב ולתכנן, איך הוא יכול לתת שרות, על גבי טלפון סלולרי חכם.
28/8/2009
המהפיכה השלישית בדרך

השרות העצמי נסמך מאד על טכנולוגיה, וקל מאד לעשות דברים באמצעות מחשב. השאלה היא, מה הרווח מעמדת שרות, ואיך לבנות אותה נכון? עד היום נכשלו עשרות פרויקטים, בגלל ממשק משתמש גרוע, שרות שאינו ברור וממוקד ולא מקושר לב

האיומים מתמקדים כיום בגניבה "שקטה" של מידע רגיש מארגונים, ומתפתחת תעשיית מכירה של מידע זה, לכל המרבה במחיר. 

הפתרונות הטכנולוגיים יוצרים מספר מעגלי אבטחה. יש התמקדות בהגנה מפני הוצאת מידע מהארגון, באמצעות כלי Data Loss Prevention, וכלים שבודקים את כלל המערכות הארגוניות, מבחינת העמידה בתקני אבטחה חיצוניים ופנימיים. בגלל בעיית ההצפה של אירועי אבטחה ממקורות שונים, יש מערכות SIM או Security Information Management, שמבצעות אינטגרציה, ובעיקר קורלציה, בין אירועי אבטחה פיזיים ומחשביים. 

מערכות אלה מאפשרות למנהל אבטחה להתמקד באירועי אמת, יחד עם תיקון אוטומטי לאירועי סרק. פאבלו מציין שהיכולת לסגור פרצות אבטחה ולהתקין טלאים מהווה אתגר, בגלל הגודל והמורכבות של מערכי המחשוב, והצורך בקונסיסטנטיות. יש פתרונות Assets Management, שמאפשרים ניהול מרכזי של תקינות האבטחה במערכות. יש גם צורך בהגנה על ומפני תחנות הקצה, על ידי מערכות EndPoint Security, מפני שכאשר איום נכנס לארגון, הוא יכול להתפשט במהירות ובפשטות. מערכות IPS (Intrusion Prevention System) מאפשרות לחסום הדבקות בתוך הארגון, ומערכות NAC (Network Access Control), בודקות אם תחנה שנכנסת לרשת "נקיה", וגם מתקנות מה שנדרש כדי לאפשר לה כניסה.
21/8/2009
גניבה שקטה

האיומים מתמקדים כיום בגניבה "שקטה" של מידע רגיש מארגונים, ומתפתחת תעשיית מכירה של מידע זה, לכל המרבה במחיר. הפתרונות הטכנולוגיים יוצרים מספר מעגלי אבטחה. יש התמקדות בהגנה מפני הוצאת מידע מהארגון, באמצעות כל

כיום התוקפים אינם האקרים ספורדיים שמנסים את כוחם בפריצה לאתר, לשם שיבוש מידע או פעילות האתר. האיומים נוצרים על ידי גופי פשע מאורגן שרותמים לעזרתם מיליוני מחשבים - כח ששום ארגון אינו יכול לו עוד. בהקבלה, זהו מעבר מתאי טרור, להתקפות של צבא מאורגן ומתואם. 

התקפות רבות אינן מבוססות על ניצול חולשות של מערכת ההפעלה אלא על תוכנות יעודיות שמבצעות פעולות אפליקטיביות למטרות זדוניות. טכנולוגיית החתימות אינה יכולה לזהות התקפות מסוג זה ועלולה לחסום משתמשים לגיטימיים. גם בפתרונות NAC, קיימת בעיה בחסימת התחברויות של משתמשים לגיטימיים, דבר שהמשתמשים לא מוכנים לקבל. הפתרון נמצא במערכות IPS או Intrusion Prevention System המשלבות טכנולוגית זיהוי חתימות עם טכנולוגיה התנהגותית - זיהוי מתקפה על פי חריגה משמעותית ממאפייני ההתנהגות הנורמלית, של הרשת, השרתים והמשתמשים. 

בבחירת הפתרונות, נכון לבדוק את התאמת הטכנולוגיות לצרכים, בעיקר להגנת המשאבים והשירותים הקריטיים בארגון. יש לשלב טכנולוגיות ומוצרים שונים, על מנת לשפר את הגמישות ואת מרחב ההתמודדות, ולבחור פתרונות שמאפשרים הרחבה, עם התפתחות הפעילות והרשת.
21/8/2009
מתאי טרור לצבא מאורגן

כיום התוקפים אינם האקרים ספורדיים שמנסים את כוחם בפריצה לאתר, לשם שיבוש מידע או פעילות האתר. האיומים נוצרים על ידי גופי פשע מאורגן שרותמים לעזרתם מיליוני מחשבים - כח ששום ארגון אינו יכול לו עוד. בהקבלה, זהו מעב


פיתוח חשיבה יצירתית, רלבנטי לכל מנהל. הוא מגדיל את מרחב האפשרויות שעומדות בפנינו ומהווה גורם מרכזי  בטיפוח מוטיבציה לעשייה. חשיבה יצירתית דורשת נכונות להקדיש זמן לפתרון בעיה מורכבת, גם כשנראה שאין לכך זמן; לקידום חשיבה יצירתית, רצוי לעיתים להודות, ש.... "אין לי פתרון" או שבאמת ובתמים, "אני לא יודע".  היא דורשת יכולת להמשיך ולתפקד היטב בתוך אי ודאות, שכן דוקא כאן אפשר לוותר על תבניות שגורות ולחפש כיוונים חדשים לחשיבה. נסו להושיב את האגו על הכורסא הריקה בחדר, שלבו זאת עם אומץ להעיז ולחשוב גם בכיוונים בלתי הגיוניים, אפילו במחיר של ויתור זמני על יעילות או רווח מידיים.

מעבר לכך, אדווה  ממליצה: לנסות  ולנסח מה הבעיה - פעמים רבות קשה לנסח זאת במדוייק. כדאי לחשוב על הבעיה ברמה הארגונית ולשתף בה, שכן בארגונים יש ידע רב, אשר עשוי להיות שימושי גם אם נראה שאף אחד לא יכול לעזור. תרבות ארגונית של שיחה וניהול הבעיה, עומדת בלב המושג "יצירתיות חברתית" (יש כזה דבר!). ולבסוף: לא לפחד. למציאת פתרונות טובים באמת, דרוש אומץ, כי הם לא יהיו הפתרונות שאנחנו רגילים לשמוע.
14/8/2009
אומץ להעיז ולחשוב

פיתוח חשיבה יצירתית, רלבנטי לכל מנהל. הוא מגדיל את מרחב האפשרויות שעומדות בפנינו ומהווה גורם מרכזי בטיפוח מוטיבציה לעשייה. חשיבה יצירתית דורשת נכונות להקדיש זמן לפתרון בעיה מורכבת, גם כשנראה שאין לכך זמן; לק


בזמני משבר, חברות לא יכולות להרשות לעצמן שלא לחדש. ככל שהחברה גדול וחזקה יותר כלכלית, כך היא משקיעה יותר בחדשנות. ככל שהיא קטנה יותר, כך היא צריכה יותר להשקיע בכך, כמנוע צמיחה. לחדשנות ולאומנות צריך יצירתיות, אך ההבדל הוא, שבחדשנות אתה צריך להראות תוצאות. 

בכדי שחדשנות תצליח, צריך לא להיות מרוצה מהמצב הקיים, להבין שיש דרכים לפתרון ולבסוף, צריך מוטיבציה. רק 2 מתוך ה-3, לא מספיק. לחדשנות בניהול מחשוב שני היבטים: האחד - ההיבט הפונציונאלי של מה אני יכול לתת? השני - האופרטיבי - איך אני נותן זאת? בכל מקרה, "אפקט ה-WOW" מתרחש, כשאתה מצליח לשבור איזה קבעון חשיבה. כשאתה יודע איך לשבור קבעונות מחשבתיים, קל לך הרבה יותר לחדש. עם זאת, האנשים שלהם הכי קשה לשבור קבעונות, הם אנשים שמומחים בתחומם. ככל שאתה וותיק, מומחה, מנוסה, מבוגר, מצליח יותר, כך ההתנגדות לשינוי נוטה להיות גדולה יותר. אילוצים מגבירים יצירתיות וככל שהם ברורים יותר, כך קל יותר לחדש במסגרתם. דווקא כאן, יש למנמ"ר יתרון מאוד ברור, כי הוא לא עובד בסביבה מופשטת. בעולם בו האילוצים ברורים, הכל הופך למשאב. למשל: מדפסות פעילות רק באחוזים בודדים מהזמן - מה עוד הן יכולות לעשות? Call Center שלא בשימוש רצוף - איך הופכים ממוקד הוצאות למקור רווח? חשוב לחשוב בצורה כזו. עוד דוגמא (בחיוך אך ברצינות): אם לנתב היו קוראים איציק ולא "נתב" - היית שואל, מה עוד איציק יכול לעשות? אבל כל עוד רואים בו רק "נתב", שאלה כזו לא עולה. 

לצוות ה-IT יש עוד סט מיומנויות מעבר לידע הטכנולוגי, שלא בא לביטוי ברוב הארגונים. למשל יכולת לימוד והסתגלות מהירה. הם גם רואים את הארגון לרוחב וחלקם בעלי יכולות חברתיות מתקדמות - איפה זה עובד עבורנו? יישום אפשרי לדוגמא, הוא שילובם בפרוייקטי R&D כלל ארגוניים (למשל בפיתוח מוצר).
14/8/2009
לשבור קבעונות

בזמני משבר, חברות לא יכולות להרשות לעצמן שלא לחדש. ככל שהחברה גדול וחזקה יותר כלכלית, כך היא משקיעה יותר בחדשנות. ככל שהיא קטנה יותר, כך היא צריכה יותר להשקיע בכך, כמנוע צמיחה. לחדשנות ולאומנות צריך יצירתיות,

במשבר כלכלי, אסור לפגוע באיכות. חשוב להטמיע בדיקות בצורה נכונה, בשלבים המוקדמים של הפיתוח, כי גילוי ליקויים מוקדם, קריטי מבחינת זמן תיקון ועלויות. כאן מקובל היחס 1:10:100 - שעה לתיקון בפיתוח: 10 שעות בבדיקות סופיות: 100 שעות ב-Production. צריך להתחיל לתכנן בדיקות כבר בשלב אפיון הדרישות, ולשתף את כל צוות הבדיקות בתהליך. 

המתודולוגיה הכי לוהטת בשנה-שנתיים האחרונות היא Scrum, שמשמעותה פיתוח בקטעים ממוקדים וקצרים, וסיומם בטווח של שבועות, כולל הבדיקות. שיטת עבודה זו של צוותי משימה מאוחדים שמבצעים פיתוח ובדיקות ביחד, מחייבת לבצע את הבדיקות באופן אחר, לתעד פחות, לתקשר יותר ולהשתמש באוטומציה. בשיטה המסורתית חשוב לבצע בדיקות יחידה מסודרות במסגרת הפיתוח ועל ידי המפתחים כש-30% מהזמן צריך להיות מוקדש ממש לבדיקות, בנוסף לתיקוני תקלות. בנוסף לבדיקת יחידות קוד, חשובות גם בדיקות אינטגרציה, לפני ההעברה לצוות הבדיקות. כדי להטמיע זאת, מגדירים תנאי סף למעבר מפיתוח לבדיקות. 

מגמה נוספת שחודרת יותר ויותר לתהליכי הפיתוח היא בקרת קוד - Static Analysis. המפתחים מבצעים באמצעות כלים אוטומטיים, בדיקה האם הקוד נכתב לפי סטנדרטים שהארגון בוחר ומגדיר. הכלים מתריאים, אם כתיבת הקוד אינה איכותית כנדרש. זה לא זול, וגם מחייב את המפתח לעבודה נוספת, אבל התוכנה יוצאת איכותית יותר ונוחה יותר לתחזוקה. רם אומר שאוטומציה יכולה לחסוך זמן ומשאבים, ויכולה לחסוך גם כסף, אבל חשוב לבחור אוטומציה מתאימה. 25% מהכלים נשארים על המדף, מפני שאינם מתאימים או שלא יודעים להפעילם. צריך לבדוק אם הכלי תומך בכל סביבות הפיתוח של הארגון, כולל סביבות עתידיות, ואם יש כבר בארגון כלים מאותה משפחה, וצריך להשקיע בהטמעה. כלי אוטומציה מאפשרים לבצע בעיקר הרבה בדיקות רגרסיה ולרוב לא חוסכים באנשים. יש להמשיך לתחזקם לאורך הזמן, וכל הזמן לעדכן תסריטי בדיקות. 

לסיכום, חשוב להסתכל לטווח ארוך ולצאת מהמשבר ממונפים. מי שמקצץ היום באיכות דרך הבדיקות ישלם בעתיד, ועל תקלות משלמים בריבית. לפי וורן באפט:" price is what you pay. value is what you get" - תמיד צריך לחשוב על הערך ולא רק על המחיר. 

מומלץ גם הבלוג של רם .
7/8/2009
להסתכל לטווח ארוך

במשבר כלכלי, אסור לפגוע באיכות. חשוב להטמיע בדיקות בצורה נכונה, בשלבים המוקדמים של הפיתוח, כי גילוי ליקויים מוקדם, קריטי מבחינת זמן תיקון ועלויות. כאן מקובל היחס 1:10:100 - שעה לתיקון בפיתוח: 10 שעות בבדיקות סו

בארגונים רבים אין עדיין מתודולוגיה סדורה ותהליכי בדיקות אחידים, שיכולים לחסוך זמן ועלויות. במצב תקציבי ה-IT בשנה האחרונה, לא מעט ארגונים בדקו ופנו למיקור חוץ NearShore וארגונים גדולים שהוציאו בדיקות ל-NearShore, מדווחים על שביעות רצון וחסכון. לארגונים קטנים ובינוניים זה מתאים פחות, בגלל המרחק והצורך להצמיד כמלווה, מנהל פרויקט מטעם הארגון. 

יש גם אפשרות שבודקי חוץ יעבדו בארגון עצמו. השיקול הוא לא רק חסכון, אלא גם יעילות, בקרה וגודל. עם זאת, רואים מגמה די יציבה של רכישת שרות במיקור חוץ, במקום הוספת עובדי השמה בודדים. לשרותי OffShore פונים בדרך כלל ארגונים גלובליים, אם כי ארגונים ישראליים גדולים, נוטים פחות להוציא עבודה החוצה.
7/8/2009
חסרה מתודולוגיה סדורה

בארגונים רבים אין עדיין מתודולוגיה סדורה ותהליכי בדיקות אחידים, שיכולים לחסוך זמן ועלויות. במצב תקציבי ה-IT בשנה האחרונה, לא מעט ארגונים בדקו ופנו למיקור חוץ NearShore וארגונים גדולים שהוציאו בדיקות ל-NearShore

הערך המוסף של אוטומציה הוא ב-Time to Market. החסכון בסביבת בדיקות אוטומטיות אינו פשוט ובאוטומציה לפרויקט בודד ה-ROI לא טוב. צריך למצוא תחומים שבהם ה-ROI מובהק, בדרך כלל בפתרונות יותר תשתיתיים וארוכי טווח. באלה ההשקעה הגדולה בתשתית אוטומציה ובכתיבת התרחיש לבדיקות, משתלמת. 

אוטומציה כדאית במיוחד כשיש תהליך חוזר (רגרסיה), ובאזורים בהם נדרשים מעט תסריטים והרבה פרמוטציות של הנתונים.  ישנם מקרים בהם ה-ROI הטוב ביותר מתקבל בתהליכי ה-Deployment. גוגל ואמאזון למשל, מסוגלות לבדוק בצורה זו 90% מהתהליכים שלהן ב-24 שעות, ולהוציא גרסה חדשה כל שבוע. עוד נושא בעל השפעה גדולה כיום הוא מחשוב הענן, שבשילוב עם אוטומציה יכול לתת תוצאות מפתיעות.
7/8/2009
היכן הערך המוסף?

הערך המוסף של אוטומציה הוא ב-Time to Market. החסכון בסביבת בדיקות אוטומטיות אינו פשוט ובאוטומציה לפרויקט בודד ה-ROI לא טוב. צריך למצוא תחומים שבהם ה-ROI מובהק, בדרך כלל בפתרונות יותר תשתיתיים וארוכי טווח. באלה

עלויות התיקון קטנות בסדרי גודל, ככל שתופסים פגם בשלב מוקדם יותר. בחינה תוך כדי פיתוח, בגישת Agile, שונה מהותית, ויכולה לחסוך 50% מזמן הפיתוח. הגישה צריכה להיות להתחיל את הפיתוח לפי הדרישות העיקריות, בארכיטקטורת High-Level. בצוות הפיתוח יש לשתף מפתחים ובודקים, כשהצוות  מפתח, בודק ומציג ללקוח תוך כשבועיים, פתרון לכל דרישה בנפרד.
7/8/2009
חשיבות הזיהוי המוקדם

עלויות התיקון קטנות בסדרי גודל, ככל שתופסים פגם בשלב מוקדם יותר. בחינה תוך כדי פיתוח, בגישת Agile, שונה מהותית, ויכולה לחסוך 50% מזמן הפיתוח. הגישה צריכה להיות להתחיל את הפיתוח לפי הדרישות העיקריות, בארכיטקטורת

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב