הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
שבת 14 דצמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

IE8 הוא הדרך הטובה ביותר, להפוך את חוויית הגלישה למהנה, בטוחה ופרודוקטיביות יותר לעובדים. עבור ארגון ממוצע, IE8 בטוח יותר מגרסאות קודמות שלו והוא כולל אפשרות של גלישה בטוחה בשם InPrivate, שמונעת מצד שלישי להוציא מהגולש מידע. ניתן לחבר את תיבת החיפוש בדפדפן למנגנון חיפוש פנים ארגוני ולקבל Preview של תוצאות החיפוש כבר בדפדפן, בצורה ויזואלית. בארגונים עם מחלקת פיתוח, כ-20% מזמן הפיתוח מושקע בתאימות דפדפנים. אתר שעומד בסטנדרטים הנוקשים של IE8, שתואם לתקן CSS 2.1 והרבה יותר מחמיר מהדפדפנים האחרים, יראה טוב גם בשאר הדפדפנים. 

בין התכונות המעניינות בדפדפן החדש, שהוא מדגיש, נמצאים ה-Accelerators - תוסף לדפדפן שכל אתר יכול לפתח, שמאפשר לעבור מתוצאות חיפוש של אתר אחד, היישר לתוצאות המשך באתר אחר (למשל: מצאת מסעדה בתוצאות חיפוש באתר מסעדות, ובסימון כתובתה ולחיצה על כפתור עכבר ימני, תקבל Preview של מפת ההגעה (שמגיעה מאתר אחר).
27/3/2009
יתרונות IE8

IE8 הוא הדרך הטובה ביותר, להפוך את חוויית הגלישה למהנה, בטוחה ופרודוקטיביות יותר לעובדים. עבור ארגון ממוצע, IE8 בטוח יותר מגרסאות קודמות שלו והוא כולל אפשרות של גלישה בטוחה בשם InPrivate, שמונעת מצד שלישי להוצי

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
סקר חדש של ibm מראה כי צרכנים נוטים לאמץ טכנולוגיות חדשות בקצב מהיר יותר מזה  שאיתו יכולה תעשיית הפרסום להתמודד. מה הן המשמעויות של כך ואיזו בשורה בכל זאת יש בכך לבעלי אתרים?אתר להורדה בתשלום של מוזיקה ישראלית, סרטים, ו-dvd.אתר חדש של בזק בינלאומי מספק בדיקת אבטחה מקוונת למחשב בחינם בעזרת כלי האבטחה של e. כיצד תוכלו לנצל הטבה זו?פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי ג
IBM - הצרכנים מהירים יותר מהמפרסמיםמוזיקה ישראליתבזק בינלאומי - בדיקת מחשב און לייןהגנה על אתר הארגון

  כתבות נוספות

דפדפני גולשי אתר מועדון קריאה המקומי (18 אלף כניסות בחודש), מתפלגים כך: 90.64% IE, 7% פיירפוקס ו-0.9% גוגל כרום. היום רוב האתרים מובנים גם עבור IE וגם עבור פיירפוקס. זו אחת מדרישות הבסיס. ככלל, לאנשים נוח יותר לעבוד עם IE, כי זה מה שהם מכירים. לצעירים, "פריקים" וכל מי שרוצים את התוספות המתקדמות השונות, יש יותר נכונות לנסות את הדפדפנים האחרים. 

לכן, בזמן בניית אתר ארגוני, מומלץ לחשוב מי הלקוחות שייכנסו אליו ולנסות להבין באילו כלים הם משתמשים. גם לגבי אתר לשימוש הארגון עצמו, יש כיום נטייה לעשות את הדברים יותר פשוטים ולבנות אתר יציב יותר, שרגיש פחות לשינויים בין הגרסאות השונות של הדפדפנים. המטרה היא, שהאתר לא יהיה נגיש רק לדפדפנים ספציפיים ותוספות מיוחדות - לא רק למשל, מהלפטופ שלך, עם ההתקנות המיוחדות שעליו.
27/3/2009
לנסות דפדפנים אחרים

דפדפני גולשי אתר מועדון קריאה המקומי (18 אלף כניסות בחודש), מתפלגים כך: 90.64% IE, 7% פיירפוקס ו-0.9% גוגל כרום. היום רוב האתרים מובנים גם עבור IE וגם עבור פיירפוקס. זו אחת מדרישות הבסיס. ככלל, לאנשים נוח יותר

בישראל אנשים נוטים לזלזל בתקנים ולא לחשוב על העתיד. הגישה היא ש"אנחנו עובדים עם מה שהרוב עובדים". יש שמזלזלים עדיין בפיירפוקס כדפדפן. לרבים יש עדיין תחושה, שיש להתאים את האתר הארגוני לדפדפן זה או אחר, אבל חשוב לבנות אתרים על פי תקנים ולא על פי הדפדפן המוביל. 

לגבי סטטיסטיקות השימוש בדפדפנים, אורי מעיר שהן קשורות מאוד לאוכלוסיות הגולשים. בנוסף, אם אתר לא עובד טוב עם פיירפוקס למשל, דווקא שם תראה שיש מעט משתמשי פיירפוקס, כך שאתר זה לא יהיה מקור טוב, למידע מדוייק על השימוש בדפדפנים. כל הדפדפנים תומכים כיום בעברית כראוי ודבר זה כלול בתקני האינטרנט שארגון W3C מקדם, כבר במקור. כלומר, הם לא דורשים  תוספות או הרחבות מיוחדות לשם כך.
27/3/2009
חשיבות התאימות לתקנים

בישראל אנשים נוטים לזלזל בתקנים ולא לחשוב על העתיד. הגישה היא ש"אנחנו עובדים עם מה שהרוב עובדים". יש שמזלזלים עדיין בפיירפוקס כדפדפן. לרבים יש עדיין תחושה, שיש להתאים את האתר הארגוני לדפדפן זה או אחר, אבל חשוב

מציע שלא לוותר על גישה, חשיבה ובנייה אסטרטגית, לתחום אבטחת המידע. במקרים רבים, מדיניות האבטחה מבוססת על "כיבוי שריפות", שמתייחס לצרכים מידיים, כמו הצורך לעמוד ברגולציות. זאת, מאחר שאבטחת מידע היא לא תחום בו רואים ROI ברור. כשכבר מאפיינים מדיניות אבטחת מידע, היא מתמקדת לרוב במגמות האבטחה שקיימות בשוק או בבעיות אבטחה שקיימות בארגון עצמו. ככל שהארגון גדול, כך רואים יותר תכנית סדורה של טיפול באבטחה, בעיקר בארגונים בהם יש מנהלי סיכונים.

מרכיב מאוד חשוב בתכנית, הוא היבט ההדרכה והחינוך. זאת, בכדי שתהיה לא רק מדיניות אבטחה, אלא גם אבטחה בפועל. מומלץ גם להתייעץ עם הספקים, שיכולים לתת ראייה רחבה,  Best Practices והתייחסות למה שעושים בארגונים אחרים. 

למשבר הכלכלי שתי השפעות עיקריות: השלילית - ארגונים מצמצמים ושוקלים יותר את ההשקעות. החיובית - ארגונים בודקים טוב יותר, איך ניתן למצות מוצרי אבטחה קיימים. הדבר מתבטא בכך, שמחפשים תכונות נוספות במוצרים קיימים, לפני שרוכשים מוצר חדש. 

מגמות רלבנטיות שייתפסו תאוצה, הן בעיקר בתאימות לתקנות ולהגדרות פנימיות (ואם יעבדו נכון, הדבר ייגזר ממדיניות אבטחת המידע של הארגון. עוד ייבלטו, היבטי אבדן מידע (במיוחד על רקע המצב היום) וקונסולידציית האבטחה, בכדי לתת פתרון כולל, שמנוהל מרכזית.
20/3/2009
מנקודת מבטם של הספקים

מציע שלא לוותר על גישה, חשיבה ובנייה אסטרטגית, לתחום אבטחת המידע. במקרים רבים, מדיניות האבטחה מבוססת על "כיבוי שריפות", שמתייחס לצרכים מידיים, כמו הצורך לעמוד ברגולציות. זאת, מאחר שאבטחת מידע היא לא תחום בו רוא

ברוב הארגונים קיימת נטייה לדחות פרויקטים שאינם מוגדרים כקריטיים לתפקוד הארגון. מצד שני, קיימת תשתית תפעולית של פתרונות אבטחה, שמחייבת עדכון שוטף. הימנעות מעדכון של אנטי וירוס, עלולה לגרום לנזק גדול הרבה יותר, מהימנעות מעדכון מודול ERP, למשל. מגמה חזקה שרואים, היא בחינה עמוקה של כלל נושא התחזוקה והשירות. במידה ורואים פיתרון אבטחתי יקר לתחזוקה ושירות, הצורך בו נבחן מחדש בעין ביקורתית מאי פעם. מכיוון שאבטחת מידע היא יחידה נותנת שירות, נדרשת תשומת אבטחה כזו או אחרת, בכל פרוייקט וההשקעה באבטחת המידע, מתכווצת וגדלה בהתאם לפרויקטים בארגון.

קיימים שני כיוונים מרכזיים בהיבט האיומים: איומים מחוץ לארגון, בהם רמת התיחכום גבוהה יותר מאי פעם והרקע לרוב כלכלי (למעט איומים על רקע לאומני, שמוכרים מאוד בארץ). הכיוון השני, הוא איומים מתוך הארגון, שמקבלים משנה תוקף בזמני משבר ופיטורים. איום מתוך הארגון קשה יותר לזיהוי וההתמודדות איתו יכולה להעשות דרך הפעלת כלי ניטור, בקרה והרבה חינוך והרתעה. 

צריך לשים לב גם לוירוסים האחרונים שהולכים ונעשים מרושעים במיוחד. בהתקפה הגדולה האחרונה בינואר, הותקפו עשרות חברות ישראליות, עם וירוס שזכה למאות מוטציות. מקרה זה, הוכיח שכל ארגון חייב לדאוג למנגנון מסודר ומהיר של עדכוני אבטחה, כמדיניות ארגונית.
20/3/2009
כיצד מתמודדים

ברוב הארגונים קיימת נטייה לדחות פרויקטים שאינם מוגדרים כקריטיים לתפקוד הארגון. מצד שני, קיימת תשתית תפעולית של פתרונות אבטחה, שמחייבת עדכון שוטף. הימנעות מעדכון של אנטי וירוס, עלולה לגרום לנזק גדול הרבה יותר, מ

ישראל מאלתרת וזה משליך גם על אבטחת המידע. נוטים להיצמד לצד הטכני, בצורה מאולתרת יחסית, בלי תכנית אמיתית ובטח שלא רב שנתית. הנטייה היא, להכין תכנית אב לאבטחה, רק אם מישהו דורש זאת מאיתנו (רגולציה, חוק או מנכ"ל מסודר). כעיקרון, ככל שהארגון קטן יותר, כך נוטים לקצר שלבים בנושא תכניות אב לאבטחה. 

מתוך כ-500 גופים מקומיים שהוא מכיר, בפחות מ-50 יש תכנית אב סדורה. בולטים לטובה מוסדות פיננסיים בטחוניים, חברות סלולאר, ספקיות אינטרנט גדולות, חלק מספקיות הבריאות וחלק ממשרדי הממשלה. כולם גופים הכפופים לרגולציה. בולטים באזלת ידם, גופי ענק ישראליים, בתחומי המסחר, התעשייה והשרותים. זו תמונת המצב, עוד לפני המשבר. כיום, רואים ירידה משמעותית בתקציבי אבטחת המידע. 

כמה גורמים מסבירים כיצד לבנות תכנית אב - גרטנר, NIST, הטכניון (במסגרת קורסים מיוחדים, כולל הסמכת CISO). עם זאת, תמוה מאוד שגופים בינלאומיים אחרים בתחום האבטחה, כמעט שלא מתייחסים לניהול תכנית אב.
20/3/2009
תמונת מצב מקומית

ישראל מאלתרת וזה משליך גם על אבטחת המידע. נוטים להיצמד לצד הטכני, בצורה מאולתרת יחסית, בלי תכנית אמיתית ובטח שלא רב שנתית. הנטייה היא, להכין תכנית אב לאבטחה, רק אם מישהו דורש זאת מאיתנו (רגולציה, חוק או מנכ"ל מ

תחום ה-BI חווה צמיחה מאוד משמעותית כבר מ-2008 והיא תימשך גם השנה (ירון מצטרף להערכת גרטנר, על גידול של לפחות 4%). חשים זאת בשוק המקומי, עם הרבה יותר ארגונים, שלהם חשוב להבין היכן הם יכולים לשפר את מצבם, על ידי ניתוח נתוני הארגון. רבים מבינים, שניצול המידע שכבר קיים בארגון, יביא לתועלת כלכלית משמעותית מאוד. לדוגמא: מנכ"ל שרוצה להוריד את האסטרטגיה הארגונית עד לאחרון האנשים בארגון, פשוט קובע מדדים מתאימים. בארגונים מסויימים, זה מגיע לכך שכל עובד נמדד על ידי מדד אחד לפחות וברוב המקרים, זה גם משפיע על שכרו. לתחום ה-BI מסייע גם נושא הרגולציות - יש יותר דגש על שקיפות תהליכים בארגונים, בעיקר לגבי משרד מנהל הכספים. לכן, ארגונים רבים עוברים לבקרה תקציבית, בעזרת כלים שמעבר לאקסל. 

שימוש בכלי BI איננו מסובך. האתגר הוא, להרגיל את הארגון לעבוד איתם והמסר המרכזי למנמ"רים, הוא לגייס את ההנהלה כמובילה. כשהשימוש מגיע מלמעלה, הארגון נכנס לכך הרבה יותר מהר. טיפ נוסף: לא לחכות עם פרוייקט BI, עד שהארגון יסיים פרוייקט אחר, דוגמת ERP. עשו זאת ביחד וזה מה שיביא את הערך המוסף מה-ERP. לסיכום: BI מקדם את העסקים ולא רק את הטכנולוגיה ולכן, הוא צריך לעמוד בראש סדר העדיפויות של המנמ"רים.
13/3/2009
בראש סדר העדיפויות

תחום ה-BI חווה צמיחה מאוד משמעותית כבר מ-2008 והיא תימשך גם השנה (ירון מצטרף להערכת גרטנר, על גידול של לפחות 4%). חשים זאת בשוק המקומי, עם הרבה יותר ארגונים, שלהם חשוב להבין היכן הם יכולים לשפר את מצבם, על ידי

מציעה למנמ"רים דווקא בתקופה זו, לא להיבהל! בארגונים רבים, רוב ההשקעות הדרושות, כבר נעשו וזה הזמן לקטוף את הפירות, בכך שעושים סדר ומתכננים קדימה וכמובן, בודקים מהם הצרכים העסקיים. מנהלים בכל הרמות, משוועים למידע בכדי לקבל החלטות נכונות יותר. 

בין המגמות שהיא רואה כיום, נמצאים התעניינות גדולה מאוד ב-MDM (אוMaster Data Management), שמסייע ל-BI, קוד פתוח ו-SaaS. רואים גם יותר קונסולידציה - פעם היו יוזמות BI מקומיות בארגונים, והיום מנסים יותר לאחד זאת. רואים התבגרות של התחום ושאיפה לנהל הכל, כתפיסה אחת. 

בראייה הוליסטית של הדברים בארגון, מאוד קשה עד בלתי אפשרי, לכמת החזר השקעה ממערכות תובנה עסקית. לגבי יישום BI במסגרת ספציפית, מצומצמת, בארגון, כבר אפשר לנסות ולמדוד השקעה מול תפוקה. בנוסף, פעמים רבות מדובר על השגת חסכון באמצעות צמצום הוצאות (למשל במסגרת ניהול סיכונים) ולא על השגת רווח (החזר השקעה פשוט). 

המלצתה לסיום: לעולם לא להתעלם, מהצדדים העסקיים של ה-BI ולהתחיל את התהליך מהיבט זה, עם שאלות כמו, באילו החלטות ה-BI צריך לתמוך?
13/3/2009
לא להתעלם מההיבט העסקי

מציעה למנמ"רים דווקא בתקופה זו, לא להיבהל! בארגונים רבים, רוב ההשקעות הדרושות, כבר נעשו וזה הזמן לקטוף את הפירות, בכך שעושים סדר ומתכננים קדימה וכמובן, בודקים מהם הצרכים העסקיים. מנהלים בכל הרמות, משוועים למידע

ארגון שמנהל אתר אינטרנט ואינו נהנה מתרומה משמעותית לעסקיו, כולל התעניינות ממוקדת בשירות המוצע, הגדלת מועדון לקוחות, הפניות איכותיות והכנסה כספית, כאילו אין לו אתר ברשת. הדרך היחידה להשיג ROI בבניית אתר, היא למקסם את חשיפתו באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. הלקוחות יודעים מה הם רוצים, והאתר הוא כלי הליבה להבאת לקוחות חדשים. זו תובנה קריטית, שרבים עדיין לא מבינים. 

האתר צריך להיות פשוט וברור, כך שהלקוח יוכל לקבוע במהירות אם התוכן מתאים לו, בלי צורך לחפש תוכן נוסף. כל הדרכים לקידום האתר צריכות להיות ממוקדות להבאת הלקוח ישירות לדף שרלבנטי לגביו. תכונות נוספות שחשובות לאתר: מנהל טפסים גמיש ודינאמי, מאפשר לאיש השיווק ליצור טפסים מותאמים לקבוצות משתמשים ספציפיות ולהעניק ללקוח שנרשם, ערך מוסף בדמות תוכן רלבנטי, הנחות ומבצעים ייעודיים.

עוד חשובים, אפשרות לייצוא תכנים ב-RSS ויכולות שיווק סלולארי - החל מאפשרות פשוטה להגיב לתקשורת מטלפון נייד ולשלוח מסרי SMS גם מעבר לשעות פעילות החברה, ועד ליצירת גירסת אתר נקייה מתוספות,  שמאפשרת לטלפונים חכמים כניסה נוחה וברורה.
6/3/2009
תרומה עסקית משמעותית

ארגון שמנהל אתר אינטרנט ואינו נהנה מתרומה משמעותית לעסקיו, כולל התעניינות ממוקדת בשירות המוצע, הגדלת מועדון לקוחות, הפניות איכותיות והכנסה כספית, כאילו אין לו אתר ברשת. הדרך היחידה להשיג ROI בבניית אתר, היא למק

בארגונים גדולים מדובר בנתוני מיליוני לקוחות ואי אפשר לעבור עליהם, ללא מערכות המידע. פונקציות שיווקיות בארגון, דואגות שהמוצר יגיע ללקוח ושכסף יגיע מהלקוח לארגון. מנהלי השיווק והמכירות צריכים נתונים בכדי לעשות זאת ותפקיד המנמ"ר, הוא לאפשר זאת. זאת, באמצעות נתונים ממערכות ארגוניות כ-ERP ו- CRMובעזרת השימוש בכלי דיווח וניתוח למיניהם. 

אילן מציע לבדוק אילו נכסי מידע יש לארגון - ההנהלה לא תמיד מודעת לכך. הוא מזכיר שישנו יחס של 1 ל-3 עד 1 ל-4, בין ההשקעה הדרושה לשימור לקוח קיים, לזו שדרושה למציאת לקוח חדש. יש להגדיר פעילויות שניתן לבצע, בכדי לטייב נתונים ולמצות את הפוטנציאל - דבר שכל המנהלים יהיו חייבים ליטול בו חלק.
6/3/2009
לזהות נכסי מידע

בארגונים גדולים מדובר בנתוני מיליוני לקוחות ואי אפשר לעבור עליהם, ללא מערכות המידע. פונקציות שיווקיות בארגון, דואגות שהמוצר יגיע ללקוח ושכסף יגיע מהלקוח לארגון. מנהלי השיווק והמכירות צריכים נתונים בכדי לעשות זא

רוני מדגיש את חשיבות שלושת הצלעות של ליבת הפעילות השיווקית ברשת: 

אתר שבנוי נכון, מאפשר למבקר לדעת במהירות, מה התועלת שמציע עבורו הדף הנוכחי. האתר צריך לאפשר לאנשים שונים לצרוך את המידע בצורות שונות ועדיין להיות מובנה ומסודר. 

צריך להביא לאתר תנועה איכותית רלבנטית, שתעודד יצירת קשר עם הארגון. התנועה הטובה ביותר, מגיעה ממנועי החיפוש ולכן הכלי השיווקי החשוב ביותר, הוא שיפור המיקום בתוצאות החיפוש. ביטויי החיפוש הם המפתח, בחירה קפדנית שלהם קריטית להשגת התנועה האיכותית ביותר ויש לבנות את האתר בהתאם. מודעות ממומנות הן מקור נוסף לתנועה באתר וגם כאן חשוב לבחור נכון את מילות המפתח. לדעתו, קמפיין באנרים הוא יקר למדי ובדרך כלל לא מוצלח במיוחד. הוא משמש יותר לחיזוק המכירות והמודעות למותג ולא להבאת לקוחות. 

הצלע השלישית הקריטית, היא הדיוור האלקטרוני. מי שמגיע לאתר עדיין לא בשל לעיסקה וצריך לגרום לו לשמור על קשר. 

רוני מציין, שמבחינה שיווקית, הפעילות במעגל השני של הרשת - ווב 2 - היא עדיין לא בעלת משמעות רבה.
6/3/2009
שלושת צלעות הליבה

רוני מדגיש את חשיבות שלושת הצלעות של ליבת הפעילות השיווקית ברשת: אתר שבנוי נכון, מאפשר למבקר לדעת במהירות, מה התועלת שמציע עבורו הדף הנוכחי. האתר צריך לאפשר לאנשים שונים לצרוך את המידע בצורות שונות ועדיין ל

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב