לאור המשבר הכלכלי, חשים בהייפ מחודש, סביב נושא הקוד הפתוח.
עקרונית, הייעוץ והתמיכה עבור תוכנות קוד פתוח, לא יקרים יותר, מייעוץ ותמיכה עבור תוכנה מסחרית. מבחינת תמיכה בעברית, כבר כמה שנים טובות שאין שום בעיה
מגמת הקוד הפתוח בארגונים איננה דבר חדש, למרות ההייפ שנוצר סביבה בשנים האחרונות. לינוקס אחראית למגמה זו במידה רבה, בזכות היותה מערכת הפעלה כוללת, שיכולה להתחרות במערכות ההפעלה הקנייניות, במקומות שהם Mission-crit
למרות שמוקדם להסתכל על ההשלכות הישירות של המצב הכלכלי, ניתן לומר שמצבי מיתון דוחפים פתרונות חופשיים, במקומות בהם לפני כן, הם לא היו אופציה. עם זאת, הסיבה העיקרית ליישום קוד פתוח, היא חוסר התלות בספק. ב-ERP למשל
נטאפ רואה מקום מרכזי לתפיסת ה-SSD בארגונים. בשלב זה, דיסקים מסוג SSD הם נישה, שמיושמת בעיקר היכן שדרושים ביצועים גבוהים במיוחד, שקשה למערכות אחסון מסורתיות לספק, לצד נפחי אחסון נמוכים יחסית. מבחינת ביצועים, ה-S
רבים חושבים, שזו השנה בה נראה את כניסת ה-SSD ללפטופס. סנדיסק קיבלה כמה תובנות מעניינות ממחקר ממוקד עם מנהלי מחשוב, במסגרת פיתוח מוצריה החדשים: ראשית, אמינות הדיסקים מדאיגה אותם מאוד, כי אנשים לא באמת מגבים. שני
אחסון הוא נקודה מאוד כואבת, עם קצב גידול של 30% בשנה בארגון הממוצע. Thin provisioning היא אופציה, שיותר ויותר יצרנים מספקים, אבל לא כל הלקוחות מודעים לכך ומיישמים זאת. גם Storage Resource Management עוד לא בשל
בין המגמות שבולטות בנושא החסכון באחסון: דיסקים שיעילים יותר בצריכת החשמל, מערכות מבוססות מדיניות שמכבות דיסקים שאינם פעילים, וירטואליזציית אחסון וקונסולידציה - מערכת אחסון אחת שנותנת שרות לכל הדטה סנטר. עוד רוא
נראית כיום עלייה, בחיפוש פתרון ניהול מרכזי לתחנות הקצה. ארגונים מעוניינים לייעל את תהליך התפעול ולהקטין את עלויות המחשוב, כך שלא יהיה צורך לשלוח טכנאי, לכל דבר קטן. בארגונים להם יש סניפים רבים, כלי ניהול תחנות
האתגרים העיקריים שבפניהם עומדים מנמ"רים כיום, בניהול תחנות הקצה, הם גילוי וזיהוי אוטומטי של התחנות, מעורבות ידנית בהפצת תוכנה לעמדות קצה, ניהול מקצה לקצה של קונפיגורצית התחנות, ניהול רישיונות תוכנה וקושי בניהול
הרבה פעמים, חוסר הידיעה היא הנקודה, שבעטייה מפסידים כסף. שמים דברים ב"קופסאות" שיושבות לפעמים במשרד מרוחק ולא יודעים באמת, מה קורה שם. לכן, מומלץ לפתוח עיניים ולהבין מה קורה בעולם תחנות הקצה, שהרבה פעמים מוזנח