הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 20 אוקטובר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

טוויטר הפך בעולם לפלטפורמה יעילה וחזקה בכל הקשור לשירות לקוחות, ואומץ ע"י ארגונים רבים, כחלק מארגז הכלים שלהם. אופן שימוש מרכזי נוסף בו, הוא לניהול התקשורת מול הלקוחות: לשמוע מה הם מצפים מהארגון ולספק תוכן מעניין לקהל היעד. ארגונים שעובדים נכון, משתמשים בטוויטר ככלי לשירות הלקוחות, ככלי מחקרי על הארגון וככלי שיווקי של מוצרי הארגון ושירותיו. 

אדם מדגיש את הצורך להתגבר על הפיתוי להשתמש בטוויטר ככלי מכירות ולא ככלי ערך ללקוח. גולש מחליט באופן וולונטרי האם הוא הופך לעוקב, ולכן על הארגון להביא תועלת ללקוח: מידע, תכנים, לינקים בנושאים מעניינים, שירות מצוין, במילים אחרות: לגרום לו לחייך. יש לדאוג לתכנים משתנים ומעדכנים. 

שאלת העלות מול התועלת במדיה החברתית היא לא פשוטה. בניגוד לקמפיין פרסום, בו יודעים כמה היו ההוצאות ומהי העלייה במכירות, במדיה חברתית התועלת לא מוטלת בספק, אבל דרוש אורך רוח בדרך למוצר מוגמר: יש לבנות קהילה, לפתח את אמון הלקוחות, לנהל דו-שיח, ורק לאחר שבונים קהילה איכותית, ניתן לדבר במונחים של תועלת לארגון.
27/11/2009
אורך רוח - בדרך לתוצאות

טוויטר הפך בעולם לפלטפורמה יעילה וחזקה בכל הקשור לשירות לקוחות, ואומץ ע"י ארגונים רבים, כחלק מארגז הכלים שלהם. אופן שימוש מרכזי נוסף בו, הוא לניהול התקשורת מול הלקוחות: לשמוע מה הם מצפים מהארגון ולספק תוכן מעני

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
משרד התקשורת מכריז על בשורה צרכנית - החל מה-28.3.10 כל השיחות למספרי 1-800 יעשו בחינם, ללא קשר לסוג הטלפון שממנו מתקשרים, קווי או סלולארי.כתבת ספר מרתק אך חברת הוצאת הספרים מערימה עליך קשיים רבים מידי לפרסומו? לאתר האינטרנט הנבחר שלנו להיום יש פתרון - הוצאת ספרים עצמית בצורה מקוונת.מולטיפוינט משיקה פתרון גיבוי מגובה ענן של ברקודה נטוורקס. אילו תכונות מיוחדות הוא מציע לארגונים?realnetworks הכריזה על realone, תוכנה המשלבת גרסאות חדשות של realplayer ו-realjukebox עם מנוי לתכנים מאינטרנט. המוצר מאפ
שיחת 1800 בחינם מכל טלפוןbookU - הוצאת ספרים עצמיתמולטיפוינט: גיבוי לענןRealOne מתקמבקת

  כתבות נוספות

השוק הישראלי נמצא בחיתוליו מבחינת השימוש בכלי (הנתון האחרון של קומסקור מדבר על כ-130,000 משתמשים בחודש). בארגונים, טוויטר הוא סמן לרמת הפעילות ברשתות החברתיות, בה ישראל נמצאת בפיגור ביחס לעולם. הפיגור נובע מחוסר הבנה ומחוסר מודעות ליכולות ולכח של המדיה החברתית. בכל גוף גדול בעולם חלק מהתמהיל השיווקי כולל מערך פעילות במדיה החברתית, ומקצה משאבים לתחום, שרק הולכים וגדלים. 

נחום מדגיש כי יש לעשות אבחנה חשובה: טוויטר הוא אחד מהכלים של ווב 2.0, אבל איננו רשת חברתית טהורה, ולכן אינו בר-השוואה לפייסבוק, לינקדאין או מייספייס. מארג השירותים הללו יכול, ואף רצוי, שיתקיים יחד. על ארגון הרוצה להיכנס לתחום הרשתות החברתיות לגבש החלטה ברמה האסטרטגית, ורק אחרי שהמערך השיווקי של הארגון התארגן למעבר למדיה החברתית, להתחיל לפעול במקביל בכל סוגי הרשתות: בלוג, רשת חברתית, ומיקרו-בלוגינג - כמו טוויטר.
27/11/2009
לפעול בכל הרשתות

השוק הישראלי נמצא בחיתוליו מבחינת השימוש בכלי (הנתון האחרון של קומסקור מדבר על כ-130,000 משתמשים בחודש). בארגונים, טוויטר הוא סמן לרמת הפעילות ברשתות החברתיות, בה ישראל נמצאת בפיגור ביחס לעולם. הפיגור נובע מחוס

בנוגע להילת החינמיות של VoIP, השיחות עוברות כיום דרך מפעילי וספקי תקשורת, כך שכמעט תמיד קטע מהדרך עולה כסף. גם ה-ROI של מערכות טלפוניית IP אינו מובטח. המרכזיות והציוד הפריפראלי אינם ציוד Plug and Play. לכן נדרשים ידע, כוח אדם מקצועי ועלות שוטפת לתפעול ואחזקה, כולל הגדרות, עדכונים, מעקב ושדרוגים. בנוסף, חייבים ליישם אבטחת מידע מתאימה. 

במקרה שהמרכזיה הקיימת ישנה וקורסת, נכון להשקיע במערכות IP, במקום בתיקון או ברכישת מרכזיית טלפוניה רגילה. למערכות IP יש ערכים מוספים, למשל בתחום הוידאו קונפרנס ובמגמת התקשורת האחודה - איחוד הודעות קוליות, פקס ודוא"ל לתיבת הדואר הנכנס. האפשרות להגדיר תרחישים - מסלולי ניתוב אוטומטי לשיחות, ישירות אל הגורם המתאים שנותן מענה - מהווה יתרון נוסף. חיבור  SIP Trunkהוא מגמה טכנולוגית קיימת שצפויה להתפתח, ויש בה פוטנציאל ממשי לחיסכון בהוצאות התקשורת, באמצעות תקשורת אינטרנט ישירה בין ארגונים, והאפשרות לחיוג ישיר פנימה (חי"פ) בתוך הארגון. 

אילן מציין שלמערכת טלפוניית IP יש הרבה מאד מרכיבים, ולכן מומלץ להעזר ביועץ לבחינת הוספת והטמעת מערכת או החלפה של מערכת קיימת. יועץ מומחה שמכיר את המערכות המובילות בשוק, יעזור להגדיר בצורה מסודרת דרישות, ולאפיין פתרון בהתאם לצרכי הארגון. היועץ גם יכין מפרט טכני מתאים וכתב כמויות, שיאפשרו לארגון להשוות הצעות מספקים ולבחור בפתרון המתאים ביותר.
20/11/2009
ROI מובטח?

בנוגע להילת החינמיות של VoIP, השיחות עוברות כיום דרך מפעילי וספקי תקשורת, כך שכמעט תמיד קטע מהדרך עולה כסף. גם ה-ROI של מערכות טלפוניית IP אינו מובטח. המרכזיות והציוד הפריפראלי אינם ציוד Plug and Play. לכן נדרש

ארגונים אינם מסתפקים כיום רק באנטי וירוס על התחנות, אלא הולכים לכיוון של חבילת אבטחה מקיפה, אשר כוללת גם אנטי ספאם, חומת אש, ומאפיינים נוספים, כגון חסימת התקנים ניידים לא מורשים ועוד. אחד החידושים הבולטים הוא פיתוח של כלי ניטור וניהול, שמספקים למנהל הרשת או המנמ"ר, יותר שליטה ובקרה על תהליכים ויישומים אשר רצים בכל תחנה ותחנה. כלים אלו, מאפשרים לפקח על פעולות המחשבים בארגון, לבצע פעולות מרחוק בלחיצת כפתור ולאתר כל נקודת תורפה באבטחת הארגון, בזמן אמת. 

הנקודה המרכזית שעדיין בעייתית, היא מחסור במדיניות או באכיפה. כל ארגון חייב שתהיה לו מדיניות אבטחה ועליו לאכוף אותה בנוקשות. בארגונים מסויימים לדוגמא, אסור להכניס שום מדיה ניידת משום סוג לתחנת העבודה האישית. 

בעתיד, נראה עלייה בפיתוח של כלי ניהול שדרכם יהיה ניתן לנהל מספר מוצרים ברשת הארגונית, בקרת משתמשים מתוחכמת יותר וכלי ניהול פשוטים, בעזרתם כל מנהל רשת יוכל ליישם מדיניות אבטחת מידע אפקטיבית. כמו כן, נראה פיתוח של כלים שיבדקו את הגרעין של מערכת ההפעלה בין אם זה לינוקס, חלונות או אפל.
20/11/2009
חשיבות המדיניות

ארגונים אינם מסתפקים כיום רק באנטי וירוס על התחנות, אלא הולכים לכיוון של חבילת אבטחה מקיפה, אשר כוללת גם אנטי ספאם, חומת אש, ומאפיינים נוספים, כגון חסימת התקנים ניידים לא מורשים ועוד. אחד החידושים הבולטים הוא פ

ישנה נטייה גוברת של לקוחות, לחפש פתרונות אבטחה בחבילה אחת מאוחדת ביכולות ניהול, לשם הפחתת עלויות התחזוקה והלמידה. בנוסף, רואים ארגונים שמחפשים חבילות, שהשפעתן על עמדות הקצה מינימאלית, מבחינת צריכת משאבים. בנושא אבטחת המחשוב הנייד, מודולי ההגנה על התקנים ניידים הם כבר חלק מהחבילה הבסיסית, אצל כל ספקי האבטחה. עם זאת, הגנה על תחנות הקצה, צריכה להיות רובד אחד מתוך כמה שכבות הגנה והיא לא מחליפה השקעה בהגנת הרשת כולה. 

עד תחילת השנה דיברו הרבה על רשתות בוט, ואמרו שבפועל זה פחות מאיים. אבל בתחילת השנה נתקלנו בתולעת קונפיקר שהציגה סדר גודל של פגיעה בחמש מיליון תחנות! מדובר בבוטנט מהגדולים שנראו בתקופה האחרונה. וזה הגיע בכמה מופעים - כחור אבטחה במערכת ההפעלה, כניצול סיסמאות חלשות ועוד - תוקפים משקיעים הרבה יותר במערכות כאלה כיום ובמוטציות שונות שלהן. מקאפי מעריכה, שקונפיקר נועדה להוכחת יכולות בלבד (לא דווחו נזקים ממנה), אך רשתות הבוט יהיו איום נפוץ יותר ויותר. בעקבותיו, מתגבר הדגש על פתרונות אבטחה פרו אקטיביים. 

לגבי חלונות 7 - ככל שהמוצר יהיה נפוץ יותר, כך סביר שיתקיפו אותו יותר.
20/11/2009
הגנת הרשת כולה

ישנה נטייה גוברת של לקוחות, לחפש פתרונות אבטחה בחבילה אחת מאוחדת ביכולות ניהול, לשם הפחתת עלויות התחזוקה והלמידה. בנוסף, רואים ארגונים שמחפשים חבילות, שהשפעתן על עמדות הקצה מינימאלית, מבחינת צריכת משאבים. בנושא

ארגונים בכלל ומנמ"רים בפרט, מתמודדים כיום עם אתגרים חדשים: בכדי להמשיך ולספק המשכיות עסקית רציפה, תוך שמירה על יתרון עסקי תחרותי. על המנמ"רים לדאוג להטמעת שירותים חדשים ברשת בזמנים מהירים מאוד, כל זאת ללא שינויים דרסטיים בארכיטקטורה הקיימת. בכדי לספק ללקוחות, ספקים, עובדים ובעלי עניין, תנאים אופטימליים לעבודה וחווית משתמש אחרת, ובכך להשיג יתרון תחרותי, על המנמ"רים לחשוב כיצד הם "פורצים" את גבולות הרשת, ומספקים גישה מיידית לכל משאב רשתי/אפליקטיבי בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר (אם זה מחשב שולחני במשרד או טלפון סלולרי ברחוב), כל זאת תוך שמירה על אבטחת מידע. 

בכדי לסייע למנמ"רים באתגרים מסוג זה, פיתחה סיסקו שתי תפיסות ארכיטקטוניות, שיעזרו לארגונים להטמיע שירותים מתקדמים בזמנים מיידיים: האחת היא "רשת חסרת גבולות" (Borderless Network), שעוזרת לארגון להשיג יתרון תחרותי מהותי, ע"י אספקת פתרונות בנויים ושלמים, שיאפשרו גישה מיידית לכל משאב רשתי/אפליקטיבי בכל זמן מכל מקום ומכל מכשיר. השניה עוסקת בפלחי השוק השונים, ומכוונת לספקי שירות. ספקי שירות מתקשים להתחרות אחד בשני ע"י הצעת שירותים מסורתיים כגון קישוריות. הקרב הנוכחי/עתידי יהיה סביב שירותים מנוהלים לעסקים (כגון שירותי ענן), שירותים מיוחדים למשתמש הביתי ושירותי IT למגזר העסקי והביתי (דואר, טלפוניה וכו
13/11/2009
שלל האתגרים

ארגונים בכלל ומנמ"רים בפרט, מתמודדים כיום עם אתגרים חדשים: בכדי להמשיך ולספק המשכיות עסקית רציפה, תוך שמירה על יתרון עסקי תחרותי. על המנמ"רים לדאוג להטמעת שירותים חדשים ברשת בזמנים מהירים מאוד, כל זאת ללא שינוי

המגמה העיקרית שבולטת כיום היא הגדלת רוחב הפס בכל הרשתות, כולל MAN ו-NGN, וגם ברשתות WiMAX, שתגענה לביטוי בשנים הקרובות. המטרה היא להסיר את החסם ולהגיע בעקבות המגמה העולמית עד 100Mb/s, ובהמשך גם יותר. כיום זה מובטח תיאורטית, אבל יש בפועל  מגבלה בתשתית, כבר אחרי המייל הראשון. אספקת רוחב פס של 100 מסל"ש לאלפי לקוחות, משמעותה טרה ביטים - דבר שבפועל טרם נפרס על ידי ספקי התקשורת. גם ה-PC לא יכול לנצל רוחב פס כזה, והדבר מוסיף עומס וצווארי בקבוק ברשתות. לכן המימוש יקח כמה שנים מבחינת פריסת הרשת והגדלת רוחב הפס. 

המגמה השניה, כאשר רוחב הפס אינו מהווה חסם, היא שמחשוב ענן מקבל האצה. המשמעות היא קבלת כל שרותי ה-IT דרך הרשת וזו מגמה עולמית. כל היצרנים מציעים חבילות ושרותים שמאפשרים להעביר את מערכות המחשוב למיקור חוץ בענן, ולקבל זמינות, תחזוקה ושרות, בלי להחזיק בארגון חדר תקשורת וחדר שרתים. ספקי אינטגרציה ותקשורת מציעים הפעלת המערכות תחת SLA בצורה מלאה, ורתיעת הלקוחות ממחשוב ענן יורדת. הרבה ארגונים שמו מערכות אינטרנט וקשרי לקוחות בענן, ועדיין לא את ה-IT הארגוני. יש ארגונים גדולים שעבורם מספקים כיום Virtual Private Cloud, כך שגם כשהם מקבלים משאבים ממקומות שונים, הענן עדיין יחודי לארגון.
13/11/2009
שתי מגמות

המגמה העיקרית שבולטת כיום היא הגדלת רוחב הפס בכל הרשתות, כולל MAN ו-NGN, וגם ברשתות WiMAX, שתגענה לביטוי בשנים הקרובות. המטרה היא להסיר את החסם ולהגיע בעקבות המגמה העולמית עד 100Mb/s, ובהמשך גם יותר. כיום זה מו

בזמן משבר כלכלי, יחפשו את הפתרונות היותר זולים, לפחות בטווח הקצר. סאן האמינה תמיד, בשיתוף הקהילה במה שהיא עושה. בתחילת דרכה, החברה עבדה רבות מול המגזר החינוכי ואוניברסיטאות. ניתן לומר, שאלו ארגונים להם יש הרבה יותר זמן מכסף, ושם הקוד הפתוח מאפשר להיכנס לתחומים, שאחרת לא ניתן היה ליישם. כחברה עסקית, סאן רואה בכך מנוף, לפעילותה העסקית, דרך מודל מכירה אחר: משחררים מוצרים חינמיים רבים ובאיכות גבוהה, מפתחים קהילות של מפתחים מסביבם ויוצרים מערכת משתמשים רחבה. הנחת העבודה היא, שארגונים שמתחילים לעבוד עם קוד פתוח או חינמי, אם הם מעבירים לבסוף את המערכת לסביבת הייצור, לא יירצו להשתמש בתוכנת החינם כמו שהיא, אלא יירצו להוסיף עליה את תמיכת היצרן. הדבר נכון, במיוחד לגבי מערכות שמכניסות כסף. 

בחלק מהמקרים, יש תכונות מוצר חשובות לסביבות קריטיות (כניהול ושרידות), שלרוב לא מגיעות כחלק ממוצרי החינם. המודל הזה מאוד מתאים לסטרט אפים וארגונים קטנים. סביב פרוייקטי הקוד הפתוח, אפשר לקבל תמיכה לא רעה, מקהילה עצמה. החסרון הוא, שאין SLA - אין התחייבות לרמת שרות מוגדרת. במקביל למערכת ההפעלה סולריס של סאן, מפותחת הגרסה החופשית אופן סולריס. למרות שהיא פחות בדוקה ויציבה, מוטמעות בה לאורך הזמן תכונות חדשות שונות, מהגרסה המסחרית. במקביל, קהילת הקוד הפתוח, מכניסה לאופן סולריס, דברים שעדיין לא מופיעים בסולריס המסחרית.
6/11/2009
חינם, פתוח ומסחרי

בזמן משבר כלכלי, יחפשו את הפתרונות היותר זולים, לפחות בטווח הקצר. סאן האמינה תמיד, בשיתוף הקהילה במה שהיא עושה. בתחילת דרכה, החברה עבדה רבות מול המגזר החינוכי ואוניברסיטאות. ניתן לומר, שאלו ארגונים להם יש הרבה

מנמ"רים בהחלט עוסקים במוצרים ובשרותים חינמיים. כמעט בכל דבר, מחפשים קודם כל את החינם. זאת, מאחר ויש כיום היצע אדיר של תוכנות חינמיות, ובעיקר מגוון רחב של עזרים קטנים, שמערכת ההפעלה בדרך כלל לא מיישמת (כתכונות מובנות). אין ספק, שאם מדובר ביישום נרחב אצל כל המשתמשים, של יישום שמהותי לארגון, תעדיף את הספקים המסחריים, עם התמיכה המסודרת. זו גם הסיבה היחידה, בגללה נבלמות מערכות חינמיות, כמו אופן אופיס. 

בין היישומים החינמיים עליהם הוא ממליץ: Spiceworks - תוכנה מצויינת לניהול רשתות ועוד (www.spiceworks.com), Advanced ip scanner (tinyurl.com/yfbbdvz), Core FTP - שגם יודעת לעבוד טוב מול עברית (www.coreftp.com), תוכנות השתלטות מרחוק כמו logMeIn (hsecure.logmein.com) או showmyPC (showmypc.com) וכמובן, דפדפני החינם השונים (מהם הוא ממליץ במיוחד על ספארי המהיר). כמקור לתוכנות חינמיות, אלרון ממליץ במיוחד על download.cnet.com של C|Net, כאתר איכותי, שמתוחזק כמו שצריך. בהקשר זה, הוא מזכיר את נושא האבטחה, כסיבה טובה להיצמד לאתרים אמינים מסוג זה.
6/11/2009
שורת המלצות

מנמ"רים בהחלט עוסקים במוצרים ובשרותים חינמיים. כמעט בכל דבר, מחפשים קודם כל את החינם. זאת, מאחר ויש כיום היצע אדיר של תוכנות חינמיות, ובעיקר מגוון רחב של עזרים קטנים, שמערכת ההפעלה בדרך כלל לא מיישמת (כתכונות מ

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב