הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 17 נובמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

יש הרבה "בלגאן" בתחום זה. היקף העדכונים שנדרשים לבצע, גורר ארגונים לדחותם ולעשות זאת במרוכז, אחת לתקופה ממושכת, במקום בצורה תדירה ומסודרת יותר. בין השאר, הוא נתקל בארגונים בטחוניים בארץ, שדווקא שם לא מבוצעים עדכונים כראוי, מתוך תחושת ביטחון מוגזמת (דוגמת "הרשת שלי מבודדת ולכן מאובטחת"). נמרוד ממליץ על ייעול והקמת תשתיות תומכות מחד ועשיית סדר בתחנות הקצה מאידך, שיבטיחו זמינות גבוה הרבה יותר למשתמשים וחיים קלים יותר לאנשי התשתיות, בעדכון השוטף. ככל שהתחנות דומות אחת לשניה, זה מקל מאוד על תהליך העדכון, שכן הבדיקות ממוקדות יותר ותחנה אחת או שתיים תייצג היטב את האחרות.
29/2/2008
לעשות סדר

יש הרבה "בלגאן" בתחום זה. היקף העדכונים שנדרשים לבצע, גורר ארגונים לדחותם ולעשות זאת במרוכז, אחת לתקופה ממושכת, במקום בצורה תדירה ומסודרת יותר. בין השאר, הוא נתקל בארגונים בטחוניים בארץ, שדווקא שם לא מבוצעים עד

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
באירוע השקה ענקי, גם במושגים של מיקרוסופט, השיקה החברה את windows server 2008, sql server 2008 ו-visual studio 2008 - שלושה מוצרים לשוק הארגוני.אוהבים סודוקו? מחכים ל``שחור ופתור`` שמגיע עם העיתון ביום שישי? חסידי puzzel? יש אתר מעולה! שמציע שחור ופתור אונליין, סודוקו אונליין ועוד מאות תשבצים ועשרות חידות לוגיות, משחקים מגוונים, מקוונים ומרתקים. מיהו?יבמ משיקה מחשבים מרכזיים חדשים, מדגם z10, המציעים קפיצה של 100% בביצועים וייעול משמעותי של עבודת מרכזי עיבוד נתונים. realnetworks הכריזה על realone, תוכנה המשלבת גרסאות חדשות של realplayer ו-realjukebox עם מנוי לתכנים מאינטרנט. המוצר מאפ
מיקרוסופט משיקה סדרת פתרונות עסקייםמשחקים מקוונים מענין?שרת IBM בעוצמה של 1,500 שרתיםRealOne מתקמבקת

  כתבות נוספות

יש לבדוק באיזה עדכון מדובר ואיזה תפקיד הוא ממלא במערכת וביחוד בעדכונים קריטיים כגון: עדכוני אבטחה. עם זאת לא כל עדכון מתאים לכל אחד. כלומר - יכול להיות למשל, שעדכון מסוים יגרום לשיבוש פעולת שרת מסוים שמשתמש אחד צריך לעבוד איתו ולא יגרום לכל הפרעה לפעולת שרת בו משתמש אדם אחר. כמו כן, כאשר אין מספר משתמשים רב רצוי להשתמש ב-Terminal Server שתחזוקתו קלה ועדכון התוכנה בו קל בהרבה, משום שמספיק עדכון אחד, כדי לעדכן את כל התחנות.
29/2/2008
להתאים עדכון למטרה

יש לבדוק באיזה עדכון מדובר ואיזה תפקיד הוא ממלא במערכת וביחוד בעדכונים קריטיים כגון: עדכוני אבטחה. עם זאת לא כל עדכון מתאים לכל אחד. כלומר - יכול להיות למשל, שעדכון מסוים יגרום לשיבוש פעולת שרת מסוים שמשתמש אחד

רוב החברות בארץ לא מודעות לצורך בניהול עדכונים מסודר ולא מתיחסות לניהול עצמו כאל אתגר טכנולוגי אלא כמשהו "שצריך לעשות" וחסרות את הידע והניסיון על מנת לישם ניהול מסודר. כמו כן, רוב החברות עובדות על פי השיטה של "נראה מה יקרה אצל השכן ואז נחליט מה לעשות" כשהן לא מודעות לעובדה שמה שעובד אצל "השכן" לא בהכרח יתאים לארגון. 

הצורך לניהול מסודר גדול היום מאי פעם בשל ריבוי בעיות האבטחה הנובעות מאיומים חיצוניים כמו למשל: האקרים, וירוסים וכדומה. רוב הניהול מתבצע בעזרת עדכוני Patch שונים מכיוון שלרוב מדובר על בעיות אבטחה. אולם, עדכוני ה-Patch השונים מהווים רק הכנה לקראת התקנת Service Packs שונים.
29/2/2008
אין מודעות

רוב החברות בארץ לא מודעות לצורך בניהול עדכונים מסודר ולא מתיחסות לניהול עצמו כאל אתגר טכנולוגי אלא כמשהו "שצריך לעשות" וחסרות את הידע והניסיון על מנת לישם ניהול מסודר. כמו כן, רוב החברות עובדות על פי השיטה של "

עינת סיפרה לנו כי קיימת כעת מגמה של גידול במספר הארגונים המבינים את חשיבותן של חוויות לקוח חיוביות וקשרי לקוחות חזקים. עם זאת, ארגונים רבים עדיין לא התחילו לבחון לעומק דרכי התקשרות של הלקוח עם הארגון. 

מה שיקרה בפועל הוא שנוכל לראות יותר פרוייקטים של שימוש בערוצי תקשורת שונים מול הלקוח, כמו SMS ודוא"ל, שיפור השירותים דרך אתרי אינטרנט, זיהוי קולי וכדומה. ה-CRM יהפוך אנליטי יותר, וכלים אנליטיים בכלל יהפכו חשובים מאי-פעם לשירות הלקוחות. 

בנוסף, מספר גדל של ארגונים מטמיע כעת טכנולוגיות לזיהוי קול, גם מעבר למוקד שירות הלקוחות. מגמה נוספת שרואים כבר כעת היא שימוש בשיווק המתבסס על מידע האגור במערכות CRM, לקבלת תוצאות טובות יותר.
22/2/2008
חשיבות חווית הלקוח

עינת סיפרה לנו כי קיימת כעת מגמה של גידול במספר הארגונים המבינים את חשיבותן של חוויות לקוח חיוביות וקשרי לקוחות חזקים. עם זאת, ארגונים רבים עדיין לא התחילו לבחון לעומק דרכי התקשרות של הלקוח עם הארגון. מה שי

לפי רן, קיים צורך בכלים משלימים למערכות ה-CRM על מנת להפוך את המערכת כולה ליעילה יותר. הכלים המשלימים העיקריים הנם כלי ניתוח ומשוב (EFM). 

רן ממליץ גם לזכור כי כדאי להיות קשובים ללקוחות ולעובדים, מאחר וכמעט כל הידע הנחוץ לשירות לקוחות טוב קיים אצלם - כולל הבנה טובה למדי של היתרונות והחסרונות של השירותים והמוצרים. 

לדעתו של רן, שימוש בכלים ממוחשבים אלה יספק למנמ"ר חיים קלים יותר; ניהול משובים ישקף את המתרחש בארגון ויספק התראות והמלצות, בקרה בזמן אמת על כל תהליכי ה-CRM בכל נקודות המגע עם הלקוח ובקרת עובדים לאיתור פוטנציאל ניהולי ולזיהוי צרכי הדרכה.
22/2/2008
להיות קשוב ללקוח ולעובד

לפי רן, קיים צורך בכלים משלימים למערכות ה-CRM על מנת להפוך את המערכת כולה ליעילה יותר. הכלים המשלימים העיקריים הנם כלי ניתוח ומשוב (EFM). רן ממליץ גם לזכור כי כדאי להיות קשובים ללקוחות ולעובדים, מאחר וכמעט

Stress בעבודה מתבטא אצל אנשים שונים בצורה שונה - כאבי בטן, כאבי גב, כתפיים וכן הלאה. הגישה של שיטת פלדנקרייז מגבירה מודעות לעצמנו ואנשים שיותר רגישים למה שמתרחש אצלם גופנית, גם רגישים יותר למצבם הרגשי. במצב של Stress אנו נכנסים להרגלים המוכרים שלנו וכאן מדובר בשיטת לימוד, בה לומדים  להיות מודע למה שאתה עושה ולהבין שאתה יכול לעשות דברים אחרת. 

כדוגמא מעשית, לריענון גופני (ומנטלי) בעבודה מול המחשב, ממליצה ריזה לשבת בקצה הכיסא, עם כפות הידיים על הברכיים. לגלגל את האגן אחורה (לשבת על ה"זנב"), תוך כדי הורדת הראש למטה ועיגול הגב. אחר כך, להניע את הגוף לאט בצורה ההפוכה - האגן קדימה, תוך כדי הרמת הראש ויישור הגב. מעבר לתרגילים כאלה, מומלץ גם לשבת נכון תוך כדי עבודה (90 מעלות בקרסוליים, בברכיים, בירכיים ובמרפקים), ומדי פעם, פשוט לקום ולהסתובב.
15/2/2008
לעשות דברים אחרת

Stress בעבודה מתבטא אצל אנשים שונים בצורה שונה - כאבי בטן, כאבי גב, כתפיים וכן הלאה. הגישה של שיטת פלדנקרייז מגבירה מודעות לעצמנו ואנשים שיותר רגישים למה שמתרחש אצלם גופנית, גם רגישים יותר למצבם הרגשי. במצב של

תופעת ה-Stress אופיינית למקצועות כמו פקחי טיסה, מאמני ספורט ועובדי חדרי עסקאות, אך היא מובנית גם בעבודת המנמ"ר. סכנותיה הן בכמה תחומים: יש סכנות גופניות כמו הפרעות שינה, אכילה, בעיות עיכול או אולקוס. יש סכנות תפקודיות / ניהוליות כמו הפרעות בתהליכי קבלת החלטות בגלל קושי להכריע מאחר וכל כך הרבה מוטל על הכף או בגלל נטייה לזרז קבלת החלטות בכדי "לסגור עניין" או בגלל דחיינות עקבית של קבלת החלטות. ולבסוף - יש סכנות רגשיות בדמות "עצבים" וחוסר סבלנות, שמשפיעים על ניהול צוות והשתתפות המנמ"ר בהנהלה. 

לדעת אורית-קלייר, אין ל-Stress בעבודה פתרון של 100% וחייבים להכיר בכך שלצד יתרונות תפקיד המנמ"ר, משלמים גם מחירים. מה שניתן לעשות בפועל, הוא לשים לעצמך יעדים ריאליים ולא אופטימליים, לבצע תיעדוף משימות שוטף ולתקשר גם לעצמך וגם לסביבה את גבולות יכולת הספיגה שלך או בקיצור -  ללמוד לומר "לא"!. המטרה, היא להוריד את ה-Stress בכל מקום אפשרי, אפילו אם מדובר רק בהפחתה של אחוזים בודדים, מתוך הכרה שהשיפורים הקטנים מצטברים לשיפור אחד גדול.
15/2/2008
- ללמוד לומר "לא"!

תופעת ה-Stress אופיינית למקצועות כמו פקחי טיסה, מאמני ספורט ועובדי חדרי עסקאות, אך היא מובנית גם בעבודת המנמ"ר. סכנותיה הן בכמה תחומים: יש סכנות גופניות כמו הפרעות שינה, אכילה, בעיות עיכול או אולקוס. יש סכנות ת

עדי אומר שבכל הנוגע לצריכת שירותים מרחוק, הרי שארגונים בינוניים וקטנים מביעים בכך יותר עניין. יש לכך שתי סיבות עיקריות: ראשית, לארגוני SMB יש בדרך כלל תקציב צנוע יותר, ובחירה בפתרונות הנצרכים מרחוק עולה להם פחות מהעסקת גף מחשוב גדול ורכישת תוכנה. שנית, בארגונים גדולים יש בדרך כלל מנמ"ר וגף מחשוב יחסית גדול, ויש סכנה כי בחירה בפתרונות הנצרכים מרחוק תייתר את עבודת המנמ"ר וצוותו. 

מעבר לניידות העובדים, ההופכת לנפוצה מאי-פעם, עסקים רבים קמים היום מלכתחילה ללא משרד, עם עובדים המבצעים את עבודתם מהבית ולמגמה זו השפעה מכרעת על ההתעניינות בפתרונות ושירותים הנצרכים מרחוק. 

עדי מבקש להרגיע את אלה החוששים בנוגע לאבטחה בפתרונות אלה ואומר שברוב המקרים לספק הפתרונות יש יכולת להשקיע יותר בנושא האבטחה מהארגון עצמו, בעיקר כאשר מדובר בארגונים קטנים ו/או בעבודה מהבית. 

לבסוף, הוא ממליץ לארגונים לבצע היטב סקר שוק, לבדוק מה הם יכולים לקבל תמורת איזה מחיר, ובעיקר לבחון מה מציע הספק בכל הנוגע לשירות לקוחות ותמיכה.
8/2/2008
עניין גובר בצריכת שירותים מרחוק

עדי אומר שבכל הנוגע לצריכת שירותים מרחוק, הרי שארגונים בינוניים וקטנים מביעים בכך יותר עניין. יש לכך שתי סיבות עיקריות: ראשית, לארגוני SMB יש בדרך כלל תקציב צנוע יותר, ובחירה בפתרונות הנצרכים מרחוק עולה להם פחו

גלית סיפרה לנו כי במקרים רבים, תקציבי ה-IT אינם מאפשרים לארגון ליהנות מהרמה הגבוהה ביותר של המומחיות בתחומים מסויימים, מה שמוביל ארגונים רבים לפנות לשירותים הנצרכים מרחוק. 

מאחר ויש לכל ארגון מספר טכנולוגיות ונושאים לניהול, הרי שחשוב לקבוע סדר עדיפויות, ולהחליט מה ינוהל בארגון ומה מחוצה לו. 

גלית ממליצה לארגונים לוודא כי אין להם ציפיות בלתי-מציאותיות. לשם כך, חשוב להעריך את יכולת ספקי השירות לפני הבחירה בשירות.
8/2/2008
שאלה של תקציב

גלית סיפרה לנו כי במקרים רבים, תקציבי ה-IT אינם מאפשרים לארגון ליהנות מהרמה הגבוהה ביותר של המומחיות בתחומים מסויימים, מה שמוביל ארגונים רבים לפנות לשירותים הנצרכים מרחוק. מאחר ויש לכל ארגון מספר טכנולוגיות

נתי דיבר איתנו על תחום התקשורת ב-2008. נושא חשוב אחד הוא ה-WiMax, כאשר משרד התקשורת נחוש בכוונתו לחלק רישיונות, ואין ספק כי בהתאם לקצב חלוקת הרישיונות יהפוך ה-WiMax לפופולארי בארץ, החל מ-2008 אם כי בעיקר ב-2009. 

חידוש מעניין עליו דיבר נתי הוא טכנולוגיית ה-Femto, שמאפשרת התגברות על בעיות כיסוי וקליטה וחסכון בעלויות התמסורת - פתרון המציע יתרונות בעידן ההתלכדות בין הסלולאר לנייח. 

טכנולוגייה זו תאפשר למפעילות לספק ללקוחות שירותי קול ונתונים אלחוטיים באיכות גבוהה בתוך הבתים שלהם, עם עלות נמוכה של העברת מידע אלחוטי, לצד חווית תקשורת רציפה בנדידה מהבית והחוצה.
1/2/2008
תקשורת ב-2008

נתי דיבר איתנו על תחום התקשורת ב-2008. נושא חשוב אחד הוא ה-WiMax, כאשר משרד התקשורת נחוש בכוונתו לחלק רישיונות, ואין ספק כי בהתאם לקצב חלוקת הרישיונות יהפוך ה-WiMax לפופולארי בארץ, החל מ-2008 אם כי בעיקר ב-2009

ג
1/2/2008
Web 2008

ג'ימי קורא ל-2008 "שנת העיכול": לאחר רכישת טכנולוגיות בשנה הקודמת, הארגונים צריכים כעת "לעכל" את הטכנולוגיות החדשות, לבדוק איך מתקדמים הלאה ואיפה מצמצמים אם צריך. ה-Data Center הפיזי - מזגנים, רצפה, כבלים,

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב