הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 20 אוקטובר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

עמי מאמין כי קיימת בעיה במודעות ובהבנה, בקרב הארגונים בארץ, כלפי החשיבות והיתרונות שמציע ה-RSS. למרות המודעות ההולכת וגדלה לכך בקרב משתמשים פרטיים בארץ ובעולם, הרי שארגונים לא הושפעו עדיין מהשינוי.

שינוי בולט בתחום ה-RSS, מציגים אתרים מסוימים, שהופכים RSS לידידותי יותר ויותר (כמו www.minibox.co.il). הדבר נעשה, בכך שהם מציגים בפני המשתמש חלונית נפתחת עם תקציר הידיעה, כאשר הוא עומד על כותרת הידיעה עם העכבר. עמי מאמין שייתכן ואתרים מסוג זה יביאו לשינוי המיוחל בגישת הארגונים בארץ ל-RSS, כמו גם העובדה שדפדפנים פופולאריים מציעים היום RSS באופן מובנה. 

שילוב ה-RSS בארגונים בארץ הנו חובה; ארגונים רבים מפסידים כסף וזמן על בדיקת עדכונים, כאשר ה-RSS יכול לפתור בעיה זו עבורם. מדובר בהרגל ושינוי בתפישה: ארגונים רבים רגילים להשתמש בכלים אחרים, ולהתמקד בשיטות אחרות לאיסוף מידע, כמו מנועי חיפוש. 

בנוסף, מאחר ומספר מקורות המידע בארץ אינו גדול במיוחד, מאמינים ארגונים רבים כי ניתן להסתדר ללא RSS. מומלץ לקיים יום עיון, בו ניתן יהיה לספק מידע בנושא, ולסייע להפנים את יתרונות ה-RSS. 

כדוגמא לחשיבות ה-RSS, מציע עמי דוגמא שאינה מעולם ההתעדכנות בחדשות: העובדה שארגונים רבים בארצות הברית ובאירופה מבצעים תהליכי מכרזים שלמים דרך ה-RSS. לסיום, מומלץ לארגונים המעוניינים להיכנס לתחום, להגדיר לעצמם פרופיל התעניינות, וליצור RSS אשר יהיה מנוהל על ידי אדם בודד, אך יהיה פתוח לצפייה על ידי כל עובדי הארגון. 

בנוסף, בכל ארגון קיים לפחות אדם אחד המבין בכלי ה-RSS ומשתמש בו; זה האיש שהארגון צריך לאתר, כנקודת התחלה.
27/4/2007
מודעות נמוכה בארגונים

עמי מאמין כי קיימת בעיה במודעות ובהבנה, בקרב הארגונים בארץ, כלפי החשיבות והיתרונות שמציע ה-RSS. למרות המודעות ההולכת וגדלה לכך בקרב משתמשים פרטיים בארץ ובעולם, הרי שארגונים לא הושפעו עדיין מהשינוי. שינוי בול

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
חוקרים מאוניברסיטת טוקיו הצליחו לשבור לאחרונה פעמיים את שיא מהירות הגלישה באינטרנט. בפעם הראשונה הגיעו ל-7.67gb בשנייה ובפעם השנייה ל-9.08gb בשנייה. אתר המציע שפע של כרטיסי ברכה וגלויות אלקטרוניות הניתנים לשליחה באימייל. נחשב לאחד האתרים הגדולים בתחומו. לאלו אירועים וחגים יש באתר גלויות וכרטיסי ברכה? האם ניתן למצוא גם גלויות ברכה עבור חגים יהודיים?סנסקום משיקה את global tem, שירות בקרת עלויות תקשורת בארגונים בינלאומיים על בסיס מתודולוגיית tem.realnetworks הכריזה על realone, תוכנה המשלבת גרסאות חדשות של realplayer ו-realjukebox עם מנוי לתכנים מאינטרנט. המוצר מאפ
גלישה באינטרנט במהירות שיאכרטיסי ברכה וגלויותכיצד מבצעים בקרת עלויות תקשורת?RealOne מתקמבקת

  כתבות נוספות

ארגונים רבים שאינם מיישמים תוכניות-אב, משקיעים את מירב זמנם בכיבוי שריפות מתמיד. יישום תוכנית אב, לעומת זאת, מאפשר ראיית התמונה הכוללת. 

יתרון נוסף עליו מצביע רפי הוא בתחום התקציב; תוכניות-אב זוכות לתקציבים גדולים אשר מאושרים על ידי ההנהלה, ועבור המנמ"ר מדובר ביתרון אדיר: העדר הצורך המתמיד לבקש תקציבים. מדובר בדרך כלל בתקציבי ענק שלא היו מאושרים בשום מקרה אחר, כך שתוכנית העבודה באה עם משאבים רבים. 

רפי ממליץ בחום להשתמש בשירותי ייעוץ לפני קפיצה למים, ומתריע כי ניסיון ליישם תוכנית אב ללא ייעוץ הנו ברוב המקרים מתכון לכישלון. הייעוץ מומלץ לא רק בתחילת הפרוייקט, אלא בכל נקודת בדיקה נוספת; תוכניות אב דורשות תכנון והיערכות מחדש לפחות פעם בשנה, אומר רפי, ובנקודה זו כדאי לבדוק מה השתנה, מה עבד ומה לא עבד, ולהתאים את התוכנית מחדש. בנוסף, הנהלת הארגון צפויה להקשיב יותר ליועץ חיצוני, גורם אובייקטיבי עם ניסיון, רקורד ומתודולוגיה סדורה, מאשר למנמ"ר. 

נושא  המיזוגים והרכישות מאוד פופולארי בשנים האחרונות. תוכנית אב למיחשוב יכולה להשתלב בתהליך זה או אף שנה לפניו, כשמתחילים דיונים לגבי מיזוגים ורכישות. תרומתה יכולה להיות מאד משמעותית. עצה אחרונה וחשובה ביותר למנמ"ר היא להיות יוזם התהליך כולו, ולהיות זה המביא את חברת הייעוץ לארגון. ההיגיון מאחורי יוזמה זו ברור, מאחר והיא גם משאירה אותך בעניינים וגם מאפשרת לך ליצור קשר ישיר עם ההנהלה. מצב זה עדיף לאין שיעור על מצב בו חברת ייעוץ "מונחתת" על המנמ"ר, והוא נותר מחוץ למשחק.
20/4/2007
תכנון במקום כיבוי שריפות

ארגונים רבים שאינם מיישמים תוכניות-אב, משקיעים את מירב זמנם בכיבוי שריפות מתמיד. יישום תוכנית אב, לעומת זאת, מאפשר ראיית התמונה הכוללת. יתרון נוסף עליו מצביע רפי הוא בתחום התקציב; תוכניות-אב זוכות לתקציבים

דוד מתייחס למגמה של ירידה במחירי השימוש בשירותי VoIP על ידי מפעילים שונים. מוצרים חדשים ישתלבו ברשתות הסלולאר תוך שימוש בתשתיות הקיימות. 

עשת מציע לארגונים לעבור ל-VoIP, במטרה לחסוך בעלויות התקשורת של הארגון. עם זאת, לדעתו לא כדאי לעבור דווקא ל-Skype, אלא לחברות אחרות מוגנות יותר, שאינן חושפות את הארגון לפריצות.
13/4/2007
ה-VoIP הוא העתיד

דוד מתייחס למגמה של ירידה במחירי השימוש בשירותי VoIP על ידי מפעילים שונים. מוצרים חדשים ישתלבו ברשתות הסלולאר תוך שימוש בתשתיות הקיימות. עשת מציע לארגונים לעבור ל-VoIP, במטרה לחסוך בעלויות התקשורת של הארגון

תכנית ניידות המספרים תקל על הארגונים להחליף ספקי טלפוניה (נייחים וניידים), ובכך תגדיל את כושר המיקוח שלהם, למול הספקים. בנוסף, מהפכת ה-VoIP תשפיע בכיוון של הוזלת עלויות. 

משרד התקשורת מתכוון לנקוט במגוון צעדים, לקידום התחרות וכוח המיקוח של צרכני התקשורת, כמו קידום ניידות מספרים, קידום ה-Voice Over Broadband (או VOB), טיפול באספקטים שונים בתחום ה-Roaming, בחינת ההשפעה והצורך בהתערבות רגולטורית בתכניות המעגלות את מקטעי החיוב בשיחות סלולאר לדקה שלמה וכן בעניין הזיקה בין עסקת רכישת ציוד קצה ובין מתן הטבות. 

שאלנו את ד"ר כהן, לגבי כמה צעדים של משרד התקשורת, שנראים דווקא כהולכים נגד האינטרס הציבורי, כאיסור על חברת אקספון להציע שיחות טלפון מוזלות לחו"ל ואיסור על ספקים לקשר בין תשלום על מכשיר הסלולאר לבין הטבות זמן אוויר. לדבריו, לפעילותה של אקספון השפעה מבורכת על התחרות בתחום השיחות לחו"ל, ובוודאי שהמשרד אינו אוסר עליה להציע שיחות מוזלות לחו"ל. עם זאת, פעילות מסויימת של אקספון בשיתוף מירס נעשתה באופן שאינו תקין מבחינה משפטית ועל כן הופסקה. לגבי המקרה השני, הכוונה איננה למנוע מחברות הסלולאר להציע לרוכשי המכשירים הנחות בגין צריכת זמן אוויר, אלא לחייבן להציע הנחות אלו גם למנויים אשר לא רכשו מהן את ציוד הקצה. 

לכך שתי מטרות: האחת, להקל על מעבר מנויים שרכשו ציוד קצה ברשת א
13/4/2007
סדרת שינויים

תכנית ניידות המספרים תקל על הארגונים להחליף ספקי טלפוניה (נייחים וניידים), ובכך תגדיל את כושר המיקוח שלהם, למול הספקים. בנוסף, מהפכת ה-VoIP תשפיע בכיוון של הוזלת עלויות. משרד התקשורת מתכוון לנקוט במגוון צעד

85% מכלל תנועת הגולשים המגיעים לאתרי אינטרנט כיום, מקורה במנועי חיפוש.
60% מכלל העסקאות המסחריות ברשת – מקורן במנועי החיפוש.
6/4/2007
אתר אינטרנט שאינו מקודם למנועי החיפוש - אינו קיים

85% מכלל תנועת הגולשים המגיעים לאתרי אינטרנט כיום, מקורה במנועי חיפוש. 60% מכלל העסקאות המסחריות ברשת – מקורן במנועי החיפוש. 'חיפוש' הוא השימוש הנפוץ ביותר באינטרנט. שיווק נכון באינטרנט הוא שיווק מונחה חיפוש.

התועלת הראשונה מקידום אתרים זה מיתוג, זה משהו שאי אפשר לכמת בכסף, אבל חברה שבנתה אתר רוצה שיראו אותה, זה גורם לה להופיע במקומות שהקהל הרלוונטי מחפש. זהו כלי שיווקי ולא משנה מה המוצר, אנשים מחפשים אינפורמציה ומגיעים לאינפורמציה באמצעות מנוע חיפוש, כל חברה שרוצה שיגיעו אליה צריכה נוכחות אינטרנטית. תכליתו של קידות האתרים זה דווקא בשוק ההי-טק, הרבה חברות נעזרו בזה בשביל לקדם את שירותיהן.

זה ידע שניתן לרכוש, היום חברות SEO, זה לא הידע, זה נבנה על SEM, החברות מייעצות בכל הרמה השיווקית, איך לייעל את אתר האינטרנט. מנהל המחשוב עצמו לא צריך לדעת לעשות קידום אתר, זה לא משהו שלומדים ביום אחד, לא יהיה חכם שהוא יעשה את זה לבד. הוא צריך לדעת לעבוד בשיתוף פעולה עם חברת ה-SEO, לקבוע מטרות לטרפיק ולדוחות למנהל השיווק, 

כל חברה מחליטה על תוכנית אסטרטגית שיווקית, יש את פלח ה-SEO, יש את חלק הקמפיינים לפי מילות שיווק, יש קניית מדיה, שזה באנרים, מנועי חיפוש מקומיים - מרלין, צ
6/4/2007
הקידום תורם למיתוג

התועלת הראשונה מקידום אתרים זה מיתוג, זה משהו שאי אפשר לכמת בכסף, אבל חברה שבנתה אתר רוצה שיראו אותה, זה גורם לה להופיע במקומות שהקהל הרלוונטי מחפש. זהו כלי שיווקי ולא משנה מה המוצר, אנשים מחפשים אינפורמציה ומג

בעקבות קידום האתר, החשיפה תעלה בצורה דרמטית וכמות הפניות תגדלנה. לא משנה מה המיקום בלבד, אלא גם איך האתר נראה, הכוונה לא ויזואליות אלא האם אתר הוא דף שמסוג גם למכור. האתר צריך למכור רעיון, לא מוצר, מכירה היא פעילות, פעולה שמי שגלש לדף עשה. המכירה פה היא שהגולש יעשה למשל, download לקטלוג. או למשל לבקש מהגולש לקבל פרטים. אנשים שמים כסף ב-PPC, בגלל שגוגל עשתה את זה מאוד פשוט וקל, כל חברה יכולה לבוא לפתוח חשבון ולנהל קמפיין. הניהול הוא מאוד כושל וגרוע. בגלל שה-Adwords מאוד קל ונגיש, רוב החברות בטוחות שכל העיקרון זה לשים יותר כסף. אפשר להיות מופתע מזה שאנשים לא מודעים לזה ש-CTR של מילת מפתח ו-CTR של מודעה זה דברים שונים. ברגע שמישהו שם כסף ב-PPC ורוצה להביא תנועה לאתר, הוא צריך לדאוג לדף נחיתה שיגרום לפעילות לאותו גולש, אם לא -  הוא זרק את הכסף. מודדים את הביצועים גם על-ידי דף נחיתה, הוא צריך לגרום לאיזשהו conversion. צריכים לדעת מה בדיוק עשה מי שנכנס דרך המודעה לדף הבית. הנושא של להיות ראשון זה חשוב מאוד גם במה אתה ראשון בגוגל. דוגמה מהתחום קידום האתרים - כשכותבים קידום אתרים בגוגל, לא יודעים מי יבוא, מישהו שרוצה ללמוד את הנושא, לקדם את האתר שלו, שמע על הנושא ולבדוק מה זה. ברגע שנמצאים בדף הראשון מקבלים הרבה פניות לא ממוקדות ולא מודעים לעלות שלהם. פניות שלא שוות לי כלום. מתוך 100 פניות אפשר לסגור עם 1 או 2. כשכותבים מומחה קידום אתרים - אז מישהו כבר יודע מה הוא מחפש.משם הוא מקבל הרבה פחות פניות אבל כמעט כל טלפון הוא סגירה.

צריך לדעת שקידום אתרים זה מקצוע ולא חלק מהחברה שמקימה את האתר, צריך לדעת שזה לא מגיע בחבילה של ההקמה של האתר. קידום אתר משול לנושא ה-QA, יש חברה שמקימה אתר, צריך להיות גוף אחר לגמרי שיבדוק את האתר הזה. צריך לבדוק שהאתר נגיש למנועי החיפוש.זהו  תהליך נוסף שלא קשור להקמת האתר, לפני שבוחרים חברה שתקים את האתר, צריך קודם להתייעץ עם מקדם אתרים. במסמך הגדרת הדרישות צריך לכלול פרמטרים שקשורים לקידום האתר. לפני שמגדירים מה רוצים באתר, ההגדרות צריכות לבוא מאיש קידום. אתה לא מקים אתר ואז מחפש מי שיקדם אותו. קודם כל מקבלים החלטה להקים ואז במסמך הדרישות מקדמים מישהו שיקדם אותו.
6/4/2007
מומחה קידום אתרים

בעקבות קידום האתר, החשיפה תעלה בצורה דרמטית וכמות הפניות תגדלנה. לא משנה מה המיקום בלבד, אלא גם איך האתר נראה, הכוונה לא ויזואליות אלא האם אתר הוא דף שמסוג גם למכור. האתר צריך למכור רעיון, לא מוצר, מכירה היא פע

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב