הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
שבת 14 דצמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

ארגונים רבים מפחדים (לעיתים בצדק) להוציא מידע רגיש או מסווג מחוץ לארגון. ואכן, מיקור חוץ, ובעיקר מיקור חוץ OffShore, דורש בחינה מדוקדקת של הספק, על מנת למנוע בעיות דליפת מידע. 

אשר ממליץ לארגונים לעבוד עם ספק מיקור חוץ חכם, מוכר ומהימן, העדיף על פני ספק מוכר פחות וללא ניסיון - גם אם ההבדל בין הספקים מתבטא בהבדל משמעותי בעלות. 

בתחומים בהם ברור שספק מיקור החוץ הנו בעל מומחיות גבוהה יותר מזו הקיימת (או האפשרית) בארגון, מומלץ לפנות למיקור חוץ. 

אשר מתייחס גם לכך שלספקי מיקור חוץ יש אפשרות לספק זמני תגובה מהירים, יכולת ניתוח נכונה ועבודה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
30/3/2007
מניעת דליפת מידע

ארגונים רבים מפחדים (לעיתים בצדק) להוציא מידע רגיש או מסווג מחוץ לארגון. ואכן, מיקור חוץ, ובעיקר מיקור חוץ OffShore, דורש בחינה מדוקדקת של הספק, על מנת למנוע בעיות דליפת מידע. אשר ממליץ לארגונים לעבוד עם ספ

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
yahoo! (יאהו!) מתכוונת להציע נפח אחסון בלתי מוגבל למשתמשים בשירות האימייל המקוון שלה yahoo! mail. photo galleries, אתר המספק גלריות של תמונות איכותיות מכל העולם. כמה גלריות הוא מכיל? באילו נושאים הגלריות? מהו ייחודו לעומת אתרי גלריות אחרים באינטרנט? אוראקל מכריזה על זמינות כללית של oracle information lifecycle management assistant (או oracle ilm assistant), כלי המספק ללקוחות טווח מקיף של יכולות ניהול מחזור החיים של המידע (ilm) עבור בסיס נתונים oracle 10g.פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי ג
אחסון מייל ללא הגבלה מבית Yahoo!גלריית תמונותניהול מחזור חיי מידעהגנה על אתר הארגון

  כתבות נוספות

רמת הבשלות בתחום מיקור החוץ גבוהה; לפחות 50% מהארגונים נהנים היום, בדרך זו או אחרת, ממיקור חוץ. 

כמנכ"ל חברה אשר מציעה שירותי OffShore במזרח אירופה, ממליץ אלדד לארגונים המעוניינים ב-OffShore להתמקד בפתרונות שמציעה מזרח אירופה, בעיקר במדינות שאינן שייכות עדיין לאיחוד האירופי (כמו רוסיה ואוקראינה) ולכן זולות יותר. היתרונות במדינות אלו, נובעים בעיקר מקיצור המרחק (בהשוואה להודו או לסין) ומהעובדה שמדינות מזרח אירופה וישראל נמצאות באותו אזור זמן, אך גם מהעובדה שבישראל יש אנשים רבים הדוברים את השפה ברוסיה או אוקראינה, בניגוד לשפה ההודית, למשל. 

אלדד מציע גם למנות בארגון אדם או צוות, שיהיו אחראים על נושא מיקור החוץ. חשוב שהצוות האחראי על הנושא ישמור על קשר הדוק עם ההנהלה, אשר מומלץ כי תהיה מעורבת בתהליך. 

בחזרה ל-OffShore, אלדד שם דגש על חתימת חוזה בארץ והקפדה על הבנת החוזה על ידי שני הצדדים. עוד מומלץ, שלא לנסות לחסוך בעלויות ללא גבול.
30/3/2007
לא לחסוך ללא גבול

רמת הבשלות בתחום מיקור החוץ גבוהה; לפחות 50% מהארגונים נהנים היום, בדרך זו או אחרת, ממיקור חוץ. כמנכ"ל חברה אשר מציעה שירותי OffShore במזרח אירופה, ממליץ אלדד לארגונים המעוניינים ב-OffShore להתמקד בפתרונות

בגדול, מחוץ לארגון זה  מנועי החיפוש השונים בווב, שהמפורסם שבהם הוא גוגל, יש למיקרוסופט אתר חדש, יאהו הוא יודע. בתוך בארגון יש שני שווקים רלוונטיים, מנועים שנועדו לשוק הארגוני - enterprise engines, והם נועדו לאסוף מידע ממקורות שונים, מובנים וטקסט. הפופולאריים שבהן זה verity שנקנתה על ידי atonomy, IBM Omni Find enterprise edition. המוצר השני זה פורטלים ארגוניים שגם להם יש יכולות חיפוש. יש את הפורטל הארגוני של IBM, ולמיקרוסופט את share point, גם ל sap ו oracle יש את זה.

אין ספק שהיום גוגל נתפס כטוב ביותר, להערכתי, ביכולת שלו לדרג ולארגן אינפורמציה הוא עדיין טוב יותר ממתחריו, הוא מאוד שמרני בנושאים מסוימים, כמעט ואין חידושים בתוצאות חיפוש. ה-UI המאוד פשטני שלהם בזמנו משך אנשים. גוגל נצמד לקופסת החיפוש וזהו, היום זה כוחו של הרגל, היום כולם רגילים להשתמש בגוגל.
לגבי דברים לא רלוונטיים - אומרים שאין שיקולים זרים, אבל יש משחק חתול ועכבר בין מנועי החיפוש לחברות שעושות search engine optimization. 
האם יש פתרון טכנולוגי ל-SEO? זה חתול ועכבר, זוהי בעיה קשה, בכנסים אקדמיים יש workshops שלמים שעוסקים בזה adversary in information retrieval, לא יודעת אם יהיה לזה פתרון טכנולוגי.

א. באינטרנט- רוב תשומת הלב היא על פרסומות, שם משקיעים המון חידושים ועבודה, בשביל שמנועי החיפוש יוכלו להחזיר את הפרסומות היותר רלוונטיות - שם יש הרבה מאוד השקעה.
ב. נושא של פרסנוליזיישן - בכל הרמות, רואים קצת מזה, לכאורה מדרגים תוצאות לפי דברים בסיסיים שלומדים על תחומי העניין. יש חידוש שרואים יותר ויותר ומנסים להבין את השאילתה ולהחזיר פיסת תוכן שמתאימה למה שהבנאדם מחפש. יש ניסיון להבין את הצורך ולהחזיר מידע רלוונטי.
ג. נושא של ויזואליזיישן - נושא שמחדשים בו, ויש מנועי נישה שתופסים בתחום הזה, יש כמה מנועים ניסיוניים, מנסים לארגן את תוצאות החיפוש בשביל לנווט בתוצאות בצורה מאורגנת.
ד. בתחום הארגוני, פנים ארגוני - האתגרים שונים, גם שם הנושא של להבין את השאילתה, התוכן, הסימנטיקס, רואים את  המעבר ללא רק מסמכים שמכילים את המילים.
ה. לגבי הדסקטופ - אין יותר מדי חידושים, אלא כל מיני גימיקים. נהיה יותר כלי שנועד לעזור למצוא אינפורמציה, החברות מוציאות דסקטופ Search בשביל שדרכו תגיע לאינטרנט או למנוע החיפוש הארגוני שלהם, יש הרבה חיבור לאפליקציות אחרות. שם יש פוטנציאל גדול לפרסונליזציה.

אחד הדברים שמתחילים לראות מתקשר לשאלה הבאה - חיבור בין התופעה של web2.0, רשתות חברתיות, כל התהליך של דמוקרטיזציה של הווב גם למנועי חיפוש, אנשים מדרגים תוצאות, שימוש באינפורמציה שבאה מאתרים שבהם מדרגים אינפורמציה, יש כל מני מנועי נישה. המודל של כולם זה למכור פרסומות. עוד נושא זה Specialized Search Engines, כמו טכנורטי, יש דברים דומים לתחומים אחרים. יש תופעה שה-Data בווב נהיה עוד יותר רועש וקשה לדירוג, יש משהו שאומר שאולי לא נחפש בכל הווב. עוד תופעה זה נושא ה-Mobile, כל מנועי החיפוש הווביים מתחילים להציע פתרונות חיפוש לטלפונים סלולאריים. מספר האנשים שניגשים לווב מטלפונים יעלה מתישהו משמעותית על אנשים שניגשים דרך מחשבים. כשמחפשים מטלפון יודעים איפה הבנאדם נמצא.

בנושא החיפוש אנחנו עוד לא שם. אם אנשים ידרגו תוצאות אפשר לדמיין את הפתח לספאם והטעיית תוצאות של מנועי חיפוש, כאשר מדברים על web2.0, מדברים על דמוקרטיזציה, הווב נכתב על ידי הרבה יותר אנשים.

כשאתה בא לבנות פתרון חיפוש לארגון,חשוב לבדוק ולהבין את הצרכים והמנועים השונים ולהשקיע בהבנת המידע בארגון ואיך לארגן אותו בשביל שיוכלו למצוא את המידע הרלוונטי.
23/3/2007
חידושים ומגמות בחיפוש

בגדול, מחוץ לארגון זה מנועי החיפוש השונים בווב, שהמפורסם שבהם הוא גוגל, יש למיקרוסופט אתר חדש, יאהו הוא יודע. בתוך בארגון יש שני שווקים רלוונטיים, מנועים שנועדו לשוק הארגוני - enterprise engines, והם נועדו לאס

מנועי חיפוש High End, אלה מנועים מאוד מתקדמים ויכולים לענות על כל הצרכים של ארגון ממוצע וגם לא ממוצע הם מאפשרים לחפש במידע לא טקסטואלי אלה קבצי קול, וידיאו, חיפוש בתוך שיחות מוקלטות, ואפילו בזמן שיחה. למשל אם מישהו אמר תביעה או שם של מתחרה זה יכול לעשות טריגר לפעילות כלשהי במערכת.דבר שני זה מנועי חיפוש מנוונים שנמצאים כ-OEM בתוך ERP, פורטלים וכו
23/3/2007
שוק החיפוש בישראל

מנועי חיפוש High End, אלה מנועים מאוד מתקדמים ויכולים לענות על כל הצרכים של ארגון ממוצע וגם לא ממוצע הם מאפשרים לחפש במידע לא טקסטואלי אלה קבצי קול, וידיאו, חיפוש בתוך שיחות מוקלטות, ואפילו בזמן שיחה. למשל אם מ

החיפוש הארגוני, כיום, מאפשר למשתמש הארגוני לחפש מידע הנמצא במערכות ארגוניות רבות ומגוונות. במקום לבצע חיפוש עבור המידע בכל מערכת בנפרד (מערכת פיננסית, מערכת ניהול לקוחות, שרתי דואר וכו
23/3/2007
חשיבות החיפוש

החיפוש הארגוני, כיום, מאפשר למשתמש הארגוני לחפש מידע הנמצא במערכות ארגוניות רבות ומגוונות. במקום לבצע חיפוש עבור המידע בכל מערכת בנפרד (מערכת פיננסית, מערכת ניהול לקוחות, שרתי דואר וכו') מנוע החיפוש הארגוני מס

השינוי בתפקיד ה-CTO בשנים האחרונות שונה מארגון לארגון. יש ארגונים שמחזיקים CTO כבר שנים רבות ולהם מודעות גבוהה לנושא, ויש ארגונים שבהם תפקיד ה-CIO וה-CTO ממולא על ידי אותו אדם. 

ארגונים אחרים צמחו ונמצאים בשלב של גיבוש תפקיד ה-CTO. זה לא עניין של מגמה או אופנה, אלא צורך אמיתי של הארגון, וכל ארגון מגיע לכך בזמן שלו. 

שינוי חשוב אחר, הוא האחריות הגדלה המוטלת על ה-CTO בכל הקשור לתקנות, חוקים ואבטחת מידע, כאשר הוא נדרש יותר ויותר למעורבות בנושא. אחד האתגרים העומדים בפניו כיום, הוא הצורך בסטנדרטיזציה, כלומר הצורך לאתר טכנולוגיה סטנדרטית ככל האפשר, אשר תכסה כמה שיותר תחומים, ותתאים לארגון לכמה שיותר זמן. האתגר השני הוא, כאמור, הצורך הגובר לתאימות וציות לתקנות. 

עצות לשיתוף פעולה מוצלח: ראשית, להעניק ל-CTO גיבוי מלא מההנהלה; ברוב המקרים,נוצר מצב "ה-CTO נגד העולם", ויכולתו להסביר להנהלה מהם הצרכים במקביל לגיבוי מההנהלה הינם הכרחיים לפעילות תקינה. שנית, עליו להיות מעורה בטכנולוגיה שניים-שלושה צעדים לפני דרישות הארגון, ולצבור ידע כך שיהיה מוכן כאשר עולות דרישות מצד הארגון. שלישית, לא לפחד מטכנולוגיות חדשות ולדעת להתמודד עם חידושים; הכי קל ובטוח להישאר במקום, אך כך אין התקדמות.
16/3/2007
להתקדם ולהתבגר

השינוי בתפקיד ה-CTO בשנים האחרונות שונה מארגון לארגון. יש ארגונים שמחזיקים CTO כבר שנים רבות ולהם מודעות גבוהה לנושא, ויש ארגונים שבהם תפקיד ה-CIO וה-CTO ממולא על ידי אותו אדם. ארגונים אחרים צמחו ונמצאים בש

ניהול מסמכים מפנה מקומו לניהול תוכן ותהליכים, כלומר מציאת פתרון כוללני יותר, אשר בא לענות על מגוון צרכים רחב יותר. 

ארגונים מחפשים בעיקר פתרונות מוגמרים למחלקות ספציפיות, עקב צורך עולה ליותר שירותים בזמנים מהירים יותר, וזאת עם קישוריות למערכות תפעוליות אחרות בארגון. 

גם נושא הרגולציות (בעיקר SOX) והתאימות חשוב, מאחר ולאורן מתבצעים כעת התהליכים הללו; מדובר במגמה חזקה מאד באירופה ובארצות הברית, אשר הולכת ומתחזקת גם בישראל, למציאת פתרון כולל לניהול המסמכים בהתאם לתקנות. 

לארגונים המעונינים לשלב מערכת לניהול מסמכים כדאי להתמקד לא רק בצד הטכנולוגי גרידא, אלא לשלב גם את הצד העסקי, כלומר להחליט מה הם האתגרים של החברה, ולאור זה להתאים את המערכת, כך שגם המשתמש הסופי, שהוא לעיתים גם הלקוח, יוכל ליהנות ממנה. 

ההטמעה אמורה להתבצע לאט ובזהירות, על מנת לספק תמיכה ופתרון בעיות. כאשר ההטמעה מתבצעת כראוי, ה-ROI מהיר (אם כי תלוי באופי פעילות הארגון), הצלחת הפרוייקט גבוהה, ואחוז העובדים המשתמשים בפתרון בארגון גבוה.
9/3/2007
ממסמכים לתוכן

ניהול מסמכים מפנה מקומו לניהול תוכן ותהליכים, כלומר מציאת פתרון כוללני יותר, אשר בא לענות על מגוון צרכים רחב יותר. ארגונים מחפשים בעיקר פתרונות מוגמרים למחלקות ספציפיות, עקב צורך עולה ליותר שירותים בזמנים מ

ניהול המסמכים עבר בשנים האחרונות מתהליך פשוט יחסית, לתהליך מרובה-שלבים (קטלוג, תיוק, הפצה, שינוי וכו
9/3/2007
הבנת המורכבות

ניהול המסמכים עבר בשנים האחרונות מתהליך פשוט יחסית, לתהליך מרובה-שלבים (קטלוג, תיוק, הפצה, שינוי וכו'). כל השלבים הללו דורשים גם רגולציית תקנות (כמו SOX, למשל), וגם קיים צורך לשמור שהמערכת לא תהפוך מסובכת ומסור

זיו אומר שהלקוחות דורשים יותר ויותר פתרונות אינטגרטיביים מקצה לקצה, עם "אבא" אחד. הספקים מזהים את הדרישה ופועלים ברוחה. 

לחברות רבות יש יכולת כלכלית גבוהה הכוללת מזומנים ושווי שוק גבוה במניות, דבר המאפשר להן להשלים את מערך הפתרונות שלהם על ידי רכישת חברות, במקום דרך פיתוח עצמי. למיזוגים יש בעיקר השפעה חיובית מכיוון שהם מאפשרים ללקוח להתמקד בעבודה מול מספר ספקים מצומצם ולייצר ברית אסטרטגית עם אותם ספקים. המיזוגים יוצרים פתרונות אינטגרטיביים ומחוברים טוב יותר. 

המגמה העיקרית בתחום המיזוגים, היא רכישת חברות תוכנה על-ידי חברות חומרה ושירותים או על-ידי חברות תוכנה אחרות. מטרת הרכישות היא להגדיל את עסקי התוכנה שלהן. בטווח הקצר, אין לכך בהכרח השלכות כלכליות על הלקוחות, כיוון שלרוב החברות יש הסכמים שנתיים ברמת מחירי הרישיון, מחירי ההרחבה ומחירי התחזוקה. החברות הרוכשות שומרות על אותם הסכמים. בטווח הארוך, העלויות עשויות גם לרדת, במידה ועסקי התוכנה שיש לארגון עם אותו ספק רחבים יותר וניתן להכניס את המוצרים של החברה הנרכשת להסכם כללי.
2/3/2007
פתרונות אינטגרטיביים

זיו אומר שהלקוחות דורשים יותר ויותר פתרונות אינטגרטיביים מקצה לקצה, עם "אבא" אחד. הספקים מזהים את הדרישה ופועלים ברוחה. לחברות רבות יש יכולת כלכלית גבוהה הכוללת מזומנים ושווי שוק גבוה במניות, דבר המאפשר להן

אודי חושב שתופעת המיזוגים לא התגברה דווקא לאחרונה, אלא החלה קצת אחרי התפוצצות הבועה הראשונה. החברות נשארו עם הוצאות קבועות גבוהות מאוד וחשבו שאיחוד יועיל לעסקים. המניע למיזוג הוא או תפעולי או נובע מסינרגיה טכנולוגית. פרט למקרים חריגים של השתלטויות או פשיטות רגל, הגוף הממזג תמיד יחפש את הסינרגיה הזו. המיזוג ש-One1 עשתה, נבע אף הוא מסינרגיה וממחשבה ליצור One Stop Shop עבור הלקוח. 

בדרך כלל, הלקוח אמור ליהנות מהמיזוגים. אם בעבר הוא השקיע מול חברה קטנה וקיבל ממנה שירות, לאחר הרכישה הוא יזכה בשירות מגוף הרבה יותר גדול, דבר שיגדיל גם את היצע השירותים. לדעתו, לא אמורות להיות עלויות התאמה לספק חדש בצד הלקוח. נהוג שבמיזוגים החברות לוקחות על עצמן את מחויבויות החברות שהן רוכשות. 

בעת התקשרות עם ספק, נכון יהיה לבחון את חוסנו הפיננסי. כאשר מיזוגים הם בריאים ונכונים ומבוצעים נכון (מבחינת הכנת התשתית), הלקוח לא אמור להיפגע.
2/3/2007
אחרי הבועה

אודי חושב שתופעת המיזוגים לא התגברה דווקא לאחרונה, אלא החלה קצת אחרי התפוצצות הבועה הראשונה. החברות נשארו עם הוצאות קבועות גבוהות מאוד וחשבו שאיחוד יועיל לעסקים. המניע למיזוג הוא או תפעולי או נובע מסינרגיה טכנו

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב