דברים שנאמרו על ידי עוסקים בנושא יוכלו לסייע לך להרחיב ולהעמיק את התועלת שניתן להפיק מהתחקיר השבועי.
מומחים אומרים
מהפכה מתמדת
גילי רון - סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס
שפע ערוצי התקשורת החדשים הם מהפכה, אך מהפכה מתמדת ולא חד פעמית, כמו מהפכות העבר. כיום, הדגש באתגר של הארגון הוא לאפשר את הניהול, המדידה והבקרה על הערוצים השונים, וליצור ארגון, הממוקד בלקוח ויודע ללוות אותו בקשר שלו עם האירגון באופן עקבי, אחיד ומתמשך, על פני כל הערוצים. בעולם שבו החוץ מתקדם תמיד במהירות רבה יותר מפנים הארגון, האירגון חייב להיות ערוך לשינוים, ולייצר תשתית אירגונית וטכנולוגית תומכת. כיום, ארגונים רבים מיישמים אספקטים שונים של ערוצים חדשים, אולם רק מעטים משכילים ליישם את עקרון הרב ערוציות באחריות תוך ארגונית. כלומר, לקחת אחריות ניהולית, לחוית הלקוח הרב ערוצית, לחיבור הערוצים בינם לבין עצמם ובינם לבין מערכות האירגון. כך למשל, למה שתגובה של לקוח לא מרוצה בדף הפייסבוק של הארגון, לא תביא ליצירת תגובה מתאימה במערכת ה-CRM? ולמה שלא נוכל לדבר במדדי השפעת לקוח על קבוצת הלקוחות הרלבנטית לאורך זמן, במקום מדדי מספר הקלקות וזמן צפייה, שלא נותנים אינדיקציה אמיתית, לאפקטיביות ההידברות של האירגון עם הלקוח לאורך זמן? כיום, ארגונים רבים משאירים את ניהול ערוצי התקשורת האינטרנטיים אצל ספקים חיצוניים, ובכך יוצרים איים לא מסונכרנים ולא עדכניים. הנקודה העיקרית היא לאו דווקא לחפש שליטה מוחלטת בעולם של שפע ערוצי התקשורת בארגון, אלא לקחת אחריות ולבנות אסטרטגיה ניהולית ותשתיות אירגוניות, על מנת ליצור סינכרון ולהגיב לשינויים, במהירות וביעילות.