הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שישי 15 דצמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   


  חיפוש תחקיר
חפש:  בתוך:
 חפש
חפש תחקיר 52 התחקירים האחרונים תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
  התקציר השבוע

4/6/2010
תחקיר מספר 975 - לקוח רזה - רלבנטי ומבטיח

תפיסת ``הלקוח הרזה`` היא תפיסה וותיקה שקיימת בארגונים רבים ברמה כזאת או אחרת. כיום היא הופכת להיות ליותר ויותר רלוונטית, הן לאור המגמות החדשות של וירטואליזציה ובעיקר VDI, מחשוב ענן פנימי או חיצוני (שמעביר את עיקר השליטה למוקד מרכזי), והופעת קשת רחבה של התקני קצה חכמים. ברמת המנמ``ר יש צידוק הגיוני ומפתה ללכת לכיוון זה, עקב הרצון להשיב לידיו את השליטה, קבלת גמישות רבה יותר בתפעול השוטף, וחיסכון משמעותי בהוצאות, לחומרה, חשמל ובעיקר לכוח אדם.
ראה הדף הפותח

לקט נקודות מפתח חשובות מתוך התחקיר
אלו המגמות העיקריות, שמקדמות את תחום זה כיום:

  • VDI - מגמת הוירטואליזציה המתחזקת, באה בתחום הלקוח הרזה לידי ביטוי נרחב ובמיוחד לגביVirtual Desktop Infrastructure, שהפך לאחרונה לטכנולוגיה בולטת מאוד.
  • Ultra-Thin Client / Zero Client- מגמה חדשה, שבה במקום מערכת הפעלה מלאה, המוצרים כוללים רק ליבת מערכת הפעלה, שמאתחלת את המכשיר ומחברת אותו לרשת.
  • מחשוב ענן - מגמת מפתח זו, מעלה את המודעות לנושא צריכת יישומים מרחוק. Web Thin Client הוא המצב בו המערכת עובדת מול האינטרנט, בה ממוקמים היישומים והאחסון.
  • פתרונות בווב - דוגמאות ליישומים מקוונים בולטים, הם יישומי אופיס של מיקרוסופט באינטרנט ו-GoogleApps. עוד נזכיר, את ZOHO, שרותי דסקטופ מרוחק דוגמת GoToMyPC והתרחבות צריכת היישומים דרך דפדפנים.
  • במחשוב הנייד - חיבור סלולארי מהיר, מאפשר שימוש בטלפונים סלולאריים כלקוח רזה או במודמים סלולאריים שיתחברו למחשב נייד ויקשרו אותו מכל מקום ובכל זמן. יש כיום גם מחשבים ניידים, שהם לקוח רזה.


  • עוד 4 מגמות מרכזיות, תמצא בתחקיר לקוח רזה - רלבנטי ומבטיח


    תחומים אופיניים בהם כדאי ליישם לקוח רזה, כוללים:

  • השגת שליטה מירבית - במצבים בהם נדרשת שליטה רבה על קונפיגורציה ועל שינויים בה, יישום לקוחות רזים עשוי להתאים במיוחד.
  • התמיכה מורכבת - במסגרת מהלך לפישוט התמיכה במערך מחשבים, מערך לקוחות רזים יאפשר לנהל מרחוק במידה מירבית, עם מינימום צורך, לשלוח אנשי מקצוע לשטח. דבר זה, עשוי להיות שימושי במיוחד, כאשר מדובר בסניפים רבים ומרוחקים.
  • דרישות אבטחה גבוהות - במצבים בהם האבטחה היא נושא קריטי, לקוח רזה הוא פתרון יעיל במיוחד, לצמצום דרסטי של אפשרויות הפגיעה, מאחר שבכל תחנה ספציפית, כמעט ואין מה לתקוף (המידע הקריטי למשל, לא שמור שם). עם זאת, נזכיר שיש גם "צד שני למטבע" - כאשר "כל הביצים בסל אחד" - השרת הופך להיות מטרה רגישה יותר, משרת שנמצא ברשת ארגונית רגילה.
  • משתמשים בסיסיים רבים - מול משתמשי מחשב עם הצרכים הבסיסיים ביותר, במיוחד אם מדובר בהיקף גדול שלהם. לדוגמא: Call Centers או הלפ דסק. זה יכול להיות גם בית ספר או בית חולים.
  • לצרכי פריסה מהירה - במצבים בהם קיים צורך לפרוס יישומים לעמדות רבות בת אחת, במיוחד לתקופות קצרות, גישה זו תספק גמישות ונוחות מירבית.


  • עוד 3 תחומים בולטים, תמצא בתחקיר לקוח רזה - רלבנטי ומבטיח


    אלו יתרונות הלקוח הרזה, מבחינת ניהול ותחזוקה:

  • קלות הכנסת שינויים - היישומים ש"מוגשים" ללקוח, נשלטים מהשרת באופן מרכזי, ולכן קל לשנות אותם מרחוק.
  • ריכוז ופישוט העדכונים - אין צורך בעדכוני תוכנה מקומיים לכל תחנה, דבר המתבצע במרוכז בשרת. באופן זה, השדרוגים והשינויים, הופכים לפשוטים יותר.
  • גמישות - יישום לקוחות רזים בארגון, מקרב את הארגון למימוש תפיסת ה-Agility - הנסיון להיות גמיש ככל הניתן, בתגובה לשינויים עסקיים.
  • תמונת מצב מהירה - יישום ניהול התחנות הרזות, מספק נקודת מבט מרכזית נוחה, שמאפשרת לדעת מה בדיוק קורה בכל תחנה.


  • עוד יתרונות משמעותיים, תמצא בתחקיר לקוח רזה - רלבנטי ומבטיח


    הערה חשובה – הסיפור על לקוח רזה - רלבנטי ומבטיח לקוח מתוך תחקיר pCon והוא רק חלק מהסיפור הענק על טכנולוגיות מרתקות ואיומים מסכנים במחשוב, שמשפיעים על כולנו. איך נחשפים לסיפור כולו וגם מרוויחים יותר זמן פנוי?


    לדף הפותח הזמן תחקיר ראה תחקיר דוגמא

      עוד בתקצירים
    התפרסם ב-30/11התפרסם ב-22/11התפרסם ב-15/11 לריכוז הארכיונים
    תוכנות ושירותים לחיזוי מניעת הונאות ומעילותפתרונות טכנולוגיים לצמיחה מואצת לארכיון תקצירים

      תחקירי pCon
    איך תחקירי pCon עוזרים?
    יש היום, גל צונאמי ענק של טכנולוגיות שצריך להכיר, (1650 טכנולוגיות ונושאים לפי גרטנר). בעבר הספיקו כמה שעות בודדות בשבוע כדי להתעדכן. מאז כמויות המידע גדלו לפחות פי 10 ולכן נדרשות 20-30 שעות בשבוע, כדי לנסות להבין לבד, מה הן אומרות? אנחנו ממיינים ומסננים רק את הטכנולוגיות החשובות ביותר, ומסבירים את המשמעויות וההשלכות המעשיות שלהן. כך אנחנו מסייעים ליהנות מיותר הצלחות מקצועיות! וגם מיותר זמן פנוי וכסף זמין. מעניין? רוצה לדעת עוד?

    לפרטים - sub@pcon.co.il טל' 03-9667939 פקס' 03-9660310 או מלא את פרטיך בטופס ההצטרפות בתחתית הדף. קרא גם 103 חוות דעת.

      מה עוד בתחקיר?
    מה חשוב לדעת על לקוח רזה?
    אלה שאלות מפתח קריטיות, עליהן עונה התחקיר:

    1. כיצד הלקוח הרזה משתלב בתפיסת ה-Agility?
    2. מה לסמארטפונים ולנושא זה?
    3. מה היתרונות והחסרונות, של השימוש ב-VDI?
    4. האם לקוח רזה זול מ-PC? יקר ממנו? במה זה תלוי?
    5. איזו תובנה לגבי היקפי היישום הנמוכים, מציע שגיא פרום, מנהל פתרונות מחשוב שולחני ב-HP ישראל?
    6. עד כמה הוא באמת חוסך, מבחינת צריכת חשמל?
    7. איזה רוחב פס מזערי להפתיע, דורש לקוח רזה מול חלונות סרבר 2008?
    8. במה לקוח רזה חוסך בממוצע 35% מההוצאות?
    9. מהם החסרונות של לקוח רזה?
    10. כיצד הוא מקל על שילוב לינוקס בארגון?

      המצגת השבוע
    התרעות pCon!
    מבעיות סיכונים ומלכודות

    לפני יישום DLP - למניעת דליפת נתונים!
     
    פרשת ויקיליקיס שמזעזעת את העולם בחודשים האחרונים, כמו גם פרשת ענת קם, הן קצה הקרחון לבעיה מרכזית שמשפיעה על ארגונים רבים - בעיית דליפת המידע. עובדים רבים מחזיקים במידע רגיש והם ייקחו אותו איתם במקרה של פיטורים. אחרים גורמים לדליפת מידע בעיקר עקב רשלנות, דרך רשתות חברתיות, איבוד סמארטפון או מחשב נייד שמכילים מידע רגיש ביותר. יתרה מזאת, העבודה מרחוק כמו גם קיומן של מצלמות מתקדמות, במספר רב של סלולאריים, מונעות כל אפשרות מעשית, לחסימה הרמטית של דליפת מידע מהארגון. ביחד עם זה, יש כיום ספקיות רבות שמציעות פתרונות שנועדו לצמצם ולמנוע דליפה מבפנים, כאשר שוק ה-DLP, צומח ב-10% בשנה (Network World) .

    לצפיה במצגת לחץ כאן



      בלוג העורך
    איזה מסר מעשי, מעורר השראה, מלהיב וחשוב, יש לי היום, לאחר 
שהכנתי 1200 תחקירים טכנולוגיים? איך זה קשור לנכד הג'ינג'י שלי? איך אפשר לסכם 24 שנים ו-1200 תחקירים מקצועיים, בפחות מ-1200 מילים?

    מה הבנתי אחרי 1200 תחקירים טכנולוגיים ואיך זה קשור לנכד הג'ינג'י שלי?

    איזה מסר מעשי, מעורר השראה, מלהיב וחשוב, יש לי היום, לאחר שהכנתי 1200 תחקירים טכנולוגיים? איך זה קשור לנכד הג'ינג'י שלי? איך אפשר לסכם 24 שנים ו-1200 תחקירים מקצועיים, בפחות מ-1200 מילים? ...
      הפניות מועילות
    על תחקירי pCon הדף הפותח השבוע תחקיר דוגמא חפש תחקיר
    הצטרף כמנוי הזמן התחקיר 105 נושאים אחרונים 103 חוות דעת
      מתחמים נוספים
     

    מקצוענים

    המלצות

    דרושים

    רכש
    רוצה פיתרון אמיתי?...
    שעובד? מצליח? ובחינם?

    למנהלי מידע שרוצים לבחור טכנולוגיות שמצליחות, להימנע מסיכונים מיותרים ולדעת ממה להיזהר... מחכה דרך קלה ומהירה לגלות לגלות בחינם! את - "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
    .

    מנהל מידע - צפה עכשיו בסרטון הקצר, ותדע בדיוק במה מדובר. זה חשוב!


    במסגרת סדרת מצגות מקצועיות, בלעדיות רק לנרשמים, תגלה:
  • מהן הבעיות הסיכונים והביקורת, על וירטואליזציה, מחשוב ענן, BI ...
  • מה הכי קריטי, בעייתי, מהותי וחשוב, בכל טכנולוגיה?
  • ממה מזהירה שורה של עשרות מומחים מובילים?
  • מה כל מנהל מידע זהיר, חייב, פשוט חייב, לדעת?



  • כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
    מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
    דוא"ל: שם:
    שלחו המצגת עכשיו
    *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


     
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב