כיום, כאשר ארגונים מסתכלים קדימה על ההתאוששות הצפויה, אחד התחומים המרכזיים שלהם ניתנת תשומת לב, היא הרחבה והידוק הקשר עם הלקוחות. לכאורה מדובר בתחום עסקי טהור שנתון לאחריות מנהל השיווק. למעשה מדובר על תחום שבו מערכות המידע יכולות לסייע באופן ניכר, ולהמחיש פעם נוספת את התרומה המשמעותית שיכול מנמ``ר חרוץ להוסיף למערך העסקי הארגוני, על ידי הצבעה והכוונה, בדיקה ויישום של טכנולוגית מידע חדשות ורבות, לקידום נושא חשוב זה.
בתחקירים קודמים שלנו הראינו כיצד המחשוב יכול לסייע להביא לקוחות חדשים וכן להרחיב ולהעצים את חווית הלקוח. הפעם אנו מתמקדים בתרומת מערכות המידע לשירות הלקוחות, על מכלול ההיבטים שקשורים בתחום זה.
מוביוס פתרונות - CVM- Customer Value Maximizer, מאפשרת לפלח לקוחות, לחשב מדד שווי מדויק לכל לקוח, לבקר ולעקוב אחר מאפייני הלקוח לאורך כל מחזור חייהם, לגלות ולמנוע מקרי שחיקה בשווי הלקוחות. 03-6724546.
פון-פלוס - מציעה שרות Telephony As A Service שמספק שליטה מלאה בשיחות הטלפון הנכנסות וניהולן, על ידי סנכרון מלא עם תוכנת CRM. מאפשר לדעת בזמן אמת כמה שיחות התקבלו, איזה מהן לא נענו ומה מספר הטלפון, מה רצו המתקשרים (על ידי שימוש בטכנולוגיית IVR בה המתקשר בוחר בהקשות את רצונו) ובעקבות כך, תישלח התראה לנציג שירות / מכירות. קומפון 03-5263222.
SAS - SAS Customer Intelligence כוללת כלים לניתוח תנועת ופעילות הלקוחות באתר החברה, אופטימיזציה של השיווק ללקוח אינדיווידואלי, ניהול קמפיין שיווקי, ושיגור רחב-היקף של מסרי מולטימדיה שיווקיים ב-SMS, MMS, WAP ודיוור אלקטרוני. מיה מחשבים 09-9712626.
Sales-I - פתרון מקוון (SaaS) לביצוע פעילותSales Intelligence. באתר החברה, תמצא גם דוגמאות יישום רבות -
www.sales-i.com
פתרונות BI לסלולאר - קיימים כבר מספר פתרונות: Cognos 8 Go! Mobile (tinyurl.com/ybwtrpk), SAP BusinessObjects Mobile (tinyurl.com/ybguqp4), ועוד.
כלים מעניינים נוספים וכן כלים שיסייעו לשימור הלקוחות והרחבת המכירות, , תמצא בתחקיר תרומת המחשוב לשרות הלקוחות
גם בתחום הזה, לאינטרנט הצעות והשלכות:
אתר הארגון - ערוץ מרכזי לפעילות מול לקוחות הוא אתר הארגון. כתוצאה מכך, תדמית הארגון מושפעת ישירות מהאתר, וביכולתו לקדם שימור לקוחות וחיזוק נטייתם לקנות ממנו.
השקעה במנועי חיפוש - מנועי חיפוש הם דרך מרכזית של לקוחות לאיתור מידע על מוצרים. חשוב למצות זאת, גם בעת ביצוע חיפוש חופשי באינטרנט (למשל: השקעה בקידום האתר והגדרת מילות מפתח), וגם בעת חיפוש בתוך אתר הארגון.
נוסחת AIDAS - התאמת האתר הארגוני לעקרונות הבסיסיים של השיווק: משיכת תשומת לב (Attention), יצירת עניין (Intereset), הנעה לפעולה (Desire), הנעת הלקוח לפעולה (Action) ודאגה לשביעות רצונו של הלקוח (Satisfaction), על מנת שיחזור לבקר באתר. ראה הרחבה בתחקיר 910.43.
שימוש בטכנולוגיות חדשניות - שילוב טכנולוגיות כמו ווב 2.0, ובעיקר כאלה בהן יש דגש על אינטראקציה עם הלקוח, כמו טוויטר, ויקי (כתיבת תוכן ע"י גולשים), RSS ועוד.
הערה חשובה – הסיפור על תרומת המחשוב לשרות הלקוחות לקוח מתוך תחקיר pCon והוא רק חלק מהסיפור הענק על טכנולוגיות מרתקות ואיומים מסכנים במחשוב, שמשפיעים על כולנו. איך נחשפים לסיפור כולו וגם מרוויחים יותר זמן פנוי?
יש היום, גל צונאמי ענק של טכנולוגיות שצריך להכיר, (1650 טכנולוגיות ונושאים לפי גרטנר). בעבר הספיקו כמה שעות בודדות בשבוע כדי להתעדכן. מאז כמויות המידע גדלו לפחות פי 10 ולכן נדרשות 20-30 שעות בשבוע, כדי לנסות להבין לבד, מה הן אומרות? אנחנו ממיינים ומסננים רק את הטכנולוגיות החשובות ביותר, ומסבירים את המשמעויות וההשלכות המעשיות שלהן. כך אנחנו מסייעים ליהנות מיותר הצלחות מקצועיות! וגם מיותר זמן פנוי וכסף זמין.
מעניין? רוצה לדעת עוד?
לפרטים - sub@pcon.co.il טל' 03-9667939 פקס' 03-9660310 או מלא את פרטיך בטופס ההצטרפות בתחתית הדף. קרא גם 103 חוות דעת.
מה עוד בתחקיר?
מה חשוב לדעת על תרומת המחשוב לשרות הלקוחות?
אלו שאלות מפתח קריטיות, עליהן עונה התחקיר:
1. כיצד ניתן להיעזר בסלולאר על מנת להעמיק את הקשר עם הלקוחות?
2. כיצד טוויטר מסייע בשירות לקוחות?
3. איך שקעי חשמל מגדילים מכירות?
4. האם ניתן לחזות נטישת לקוחות? אם כן, כיצד?
5. מה הוא "החמצן" של רוב העסקים, על פי עדי פלאוט, מנכ"ל קבוצת קומליין?
6. מה הוא Shopping Cart Analysis?
7. האם BI כבר זמין לסלולאר?
8. מה מוסיף ירון הירשנזון, מנכ"ל ליבי טכנולוגיות תוכנה, על CRM ו-BI?
9. מאילו סיכונים יש להיזהר?
10. כיצד נראות, כמה דוגמאות יישום מעניינות?
המצגת השבוע
התרעות pCon!
מבעיות סיכונים ומלכודות
לפני יישום DLP - למניעת דליפת נתונים!
פרשת ויקיליקיס שמזעזעת את העולם בחודשים האחרונים, כמו גם פרשת ענת קם, הן קצה הקרחון לבעיה מרכזית שמשפיעה על ארגונים רבים - בעיית דליפת המידע. עובדים רבים מחזיקים במידע רגיש והם ייקחו אותו איתם במקרה של פיטורים. אחרים גורמים לדליפת מידע בעיקר עקב רשלנות, דרך רשתות חברתיות, איבוד סמארטפון או מחשב נייד שמכילים מידע רגיש ביותר. יתרה מזאת, העבודה מרחוק כמו גם קיומן של מצלמות מתקדמות, במספר רב של סלולאריים, מונעות כל אפשרות מעשית, לחסימה הרמטית של דליפת מידע מהארגון. ביחד עם זה, יש כיום ספקיות רבות שמציעות פתרונות שנועדו לצמצם ולמנוע דליפה מבפנים, כאשר שוק ה-DLP, צומח ב-10% בשנה (Network World) .
איזה מסר מעשי, מעורר השראה, מלהיב וחשוב, יש לי היום, לאחר
שהכנתי 1200 תחקירים טכנולוגיים? איך זה קשור לנכד הג'ינג'י שלי? איך אפשר לסכם 24 שנים ו-1200 תחקירים מקצועיים, בפחות מ-1200 מילים?
...
למנהלי מידע שרוצים לבחור טכנולוגיות שמצליחות, להימנע
מסיכונים מיותרים ולדעת ממה להיזהר... מחכה דרך קלה ומהירה לגלות לגלות בחינם!
את - "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר".
מנהל מידע - צפה עכשיו בסרטון הקצר, ותדע בדיוק במה מדובר. זה חשוב!
במסגרת סדרת מצגות מקצועיות, בלעדיות רק לנרשמים, תגלה:
מהן הבעיות הסיכונים והביקורת, על וירטואליזציה, מחשוב ענן, BI ...
מה הכי קריטי, בעייתי, מהותי וחשוב, בכל טכנולוגיה?
ממה מזהירה שורה של עשרות מומחים מובילים?
מה כל מנהל מידע זהיר, חייב, פשוט חייב, לדעת?
pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח