המורשת האלמותית של הביטלס ממשיכה להדהד ברחבי העולם והפעם במתכונת של משחק וידיאו מהפכני, תוצר של שיתוף פעולה חסר תקדים בין תאגיד אפל, הרמוניקס ו-MTV. זו הפעם הראשונה שתאגיד אפל, בשיתוף עם חברת התקליטים EMI, הסכים לשלב את המוסיקה של הביטלס כמרכיב מרכזי במשחק וידיאו אינטראקטיבי. המשחק, שיפורסם על ידי מחלקת המשחקים של MTV ויפותח בהרמוניקס (Harmonix), החברה המתקדמת בעולם למשחקי וידיאו ובית היוצר של רב המכר Rock Band, יהיה הראשון מסוגו שיספק למשתמשים בו מסע ניסיוני בנבכי עולמה המוסיקלי של הלהקה. המשחק נהגה בשיתוף עם סיר פול מקרטני ורינגו סטאר, יחד עם יוקו אונו לנון ואוליביה הריסון. בנוסף לכך ישמש גילס מרטין, המפיק של פרויקט Love החדשני של הביטלס, כמפיק מוסיקלי ראשי במפעל הנוכחי.
נקודות עיקריות
"הפרויקט הזה הוא רעיון כיפי שמסייע להגברת החשיפה והנגישות לעולמה המוסיקלי והתרבותי של הביטלס. מוצא חן בעיני שתינתן לאנשים האפשרות לחוות את המוסיקה מבפנים", אומר סר פול מקרטני.
"זה מסב לי עונג גדול להיות חלק מהשותפות הנוכחית בין הביטלס, אפל והרמוניקס", אומר רינגו סטאר. "הביטלס ממשיכה להתפתח עם חלוף הזמן ואין דבר נפלא יותר מכך שעם תחילת המאה ה21 היא מוצאת את מקומה הטבעי בחוד החנית של העולם הממוחשב שבו אנו חיים".
"אני אוהבת את המשחק ומקווה שהוא יעורר השראה בקרב דורות צעירים למשך עשורים רבים", אומרת יוקו אונו לנון.
"אנשים נהנים כ"כ לשחק ב-Rock Band, ובשילוב עם המוסיקה של הביטלס זו דרך נהדרת להאזין ולקחת חלק פעיל במשחק", אומרת אוליביה הריסון. "ואם אתה אוהב את המוסיקה, אין צורך בתמריץ
"חשיפת הגאונות של הביטלס לדורות חדשים של חובבי מוסיקה היא דבר שמסב לנו התרגשות גדולה באפל", אומר ג'ף ג'ונס, מנהל כללי בתאגיד אפל. "אנחנו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה עם גורמים חדשנים ב-MTV ובהרמוניקס."
"ההשפעה של הביטלס טבועה בלבם ובנפשם של מיליונים ברחבי העולם", אומר ואן טופלר, נשיא קבוצת MTV. "תשוקתנו המרכזית היא ליצור משחק וידיאו שמציג את הביטלס לראשונה במתכונת אינטראקטיבית. אנחנו שואבים את ההשראה לפרויקט מתודעה היסטורית מפותחת והערצה מוחלטת ללהקה ולמורשתה התרבותית".
"אנחנו מרגישים ברי מזל שניתנה לנו ההזדמנות לקחת חלק ביצירת אפיק חדש להיכרות עם המוסיקה האלמותית של הביטלס-הלהקה המצליחה והמשפיעה ביותר בתולדות המוסיקה הפופולארית" הצהיר פול דגוייר, סגן נשיא בכיר של מחלקת אלקטרוניקה ומשחקים ב-MTV.
דגשים נוספים
"ההצגה של הביטלס ופועלם המוסיקלי באמצעות הפילטר היצירתי של משחק וידיאו פורץ דרך מעניקה ללגיונות של מעריצים את ההזדמנות לחוות באופן חדש את הלהקה", אומר אלכס ריגופולוסו, מנהל כללי בהרמוניקס.
ענני תקשורת היא אחת מחברות המדיה והתוכן הגדולות בישראל. החברה עומדת מאוחרי הערוצים המובילים בישראל, כדוגמת: ערוץ החיים הטובים, ערוץ אגו, ערוץ ניקולודיאון, ערוצי MTV, הופ לומדים ועוד.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.