הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום רביעי 20 נובמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  חדשות החברות

CA - CA: פיתרון להבטחת שירות CA: פיתרון להבטחת שירות
 
CA: פיתרון להבטחת שירות
CA Technologies משיקה את הדור הבא של הפיתרון להבטחת שירות, אשר מסייע לשפר את איכות השירות ויכולת החיזוי ולמטב את פעילויות המיחשוב.
16/08/2011 12:39:28

תגיות:   תשתיות |






ההכרזה

חברת CA Technologies הכריזה על זמינות כללית של 3.0 CA Service Operations Insight - הדור הבא של הפיתרון לניהול שירותים עסקיים בסביבות מיחשוב מסורתיות ובסביבות שמקושרות לענן בארגונים גדולים, ספקיות שירות וגופי ממשל.

נקודות עיקריות

CA Service Operations Insight הוא הגרסה החדשה ביותר בסדרה של מוצרים ופתרונות, חדשים ומעודכנים, של CA Technologies (group of new and updated CA Technologies products and solutions) אשר מסייעים למחלקות מיחשוב לקבל את ההחלטות הנכונות (cloud choice) במסגרת המעבר לענן ולהשיג תמורה מהירה יותר מסביבות ענן היברידיות. כדי לקבל החלטות עסקיות נכונות בכל הקשור לענן, חייבים להציב את שיקולי הניהול והאבטחה בראש סדר העדיפויות. על מנת להבטיח שהלקוחות ישיגו תוצאות מוצלחות בפרויקטים של הענן, מציעה CA Technologies מגוון מוצרים ופתרונות שתומכים בגישה של מחזור חיים (lifecycle approach) ליישום מוצלח של ענני מיחשוב, ובכלל זה הכנת תוכנית, תכנון, אספקה, אבטחה והבטחה.

CA Technologies הרחיבה ושיפרה באופן משמעותי את מערך הפתרונות להבטחת שירות (Service Assurance portfolio) כדי לסייע ללקוחות להתמודד עם יישומים מורכבים, שירותים מרוכבים ועסקאות בסביבות של ענני מיחשוב היברידיים. הגרסה החדשה של Service Operations Insight, והרכישות שביצעה לאחרונה CA Technologies - של החברות ITKO ו-WatchMouse - הן רק כמה דוגמאות לאופנים שבהם מרחיבה החברה את המערך.

"הקצב של השינויים הדינמיים והמאתגרים בעסקים ובטכנולוגיה מהיר מהקצב בו מתעדכנות היכולות של כלי הניהול הקיימים. במחלקות המיחשוב חייבים לשנות את כללי המשחק" אמר מייק סרג'נט, מנהל כללי להבטחת שירות בחברת CA Technologies. " CA Service Operations Insight מייצג את הדור הבא ותוכנן בדיוק לפי דרישות האיכות של שירותים מקוונים ואינטראקטיביים, בזמן אמת, בחברות עסקיות ובסוכנויות ממשל".

בעזרת CA Service Operations Insight (לשעבר פיתרון CA Spectrum Service Assurance) יכולים מנהלי תפעול ואנשי מחלקת המיחשוב להמחיש ולנתח במשולב את התשתיות, היישומים והעסקאות, בהקשר של השירותים העסקיים הנתמכים על ידם. כך ניתן לאתר בעיות שירות, לקבוע סדרי עדיפויות ולפתור אותן - במתחמים טכנולוגיים ובשרשראות לאספקת מיחשוב - על מנת לצמצם את סיכוני השירות, לשפר את איכות השירות ואת יכולת החיזוי ולמטב את יעילות התפעול. בין הדוגמאות לשירותים העסקיים - בנקאות מקוונת, קמעונאות, עיבוד תביעות בחברות ביטוח, חידוש של רישיונות נהיגה, מערכות מחסן והפצה ומוקדי חירום שתומכים בתקשורת סלולרית (e911).
CA Service Operations Insight מספק גם את הנתונים הנחוצים ל- CA Business Service Insight כדי לקבוע איזה שירותים פועלים בסביבת המיחשוב ולהשוות את ביצועי השירות בפועל לאמות המידה שנקבעו. לאחר מכן יכול CA Business Service Insight לזהות שירותים חליפיים על מנת לתרום לניהול יעיל יותר את הקשרים החוזיים עם ספקיות שירות במיקור חוץ,
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

גורמי פנים ולקוחות.

"מחלקות המיחשוב נמדדות, בצדק גמור, על פי יכולתן להתחייב לרמות שירות ולעמוד בציפיות של הגורמים העסקיים ביחס לשירותים עסקיים קריטיים" אמר דניס דרוגסת, סגן נשיא בחברת Enterprise Management Associates. " CA Service Operations Insight מספק תובנות לכידות ורבות עוצמה, בהיבטים שבהם הזמן ממלא תפקיד מכריע, ביחס לקשרים ההדדיים הדינמיים בין שירותים ליישומים, וביחס לבעיות ביצועים, על מנת לצמצם סיכונים, להתאים את המשאבים ליעדים העסקיים ולהבטיח עמידה בציפיות האיכות של משתמשי הקצה - הן צרכנים והן גורמים עסקיים מרכזיים".
CA Service Operations Insight משווה ומנתח בזמן אמת נתוני תשתית, נתוני ביצועים של יישומים ונתונים שמקורם בכלים נוספים לניהול המיחשוב. הפיתרון נעזר במידע כדי למפות ולהציג את נכסי המיחשוב שמספקים שירותים עסקיים ספציפיים, מחשב את איכות השירות ומזהה איזה נכסי מיחשוב משפיעים על איכות השירות ומסכנים אותה. בתגובה לירידה באיכות השירות ולהשבתות מנפיק CA Service Operations Insight קריאות שירות, מעלה את הקריאה בסדר העדיפויות ונוקט באמצעים לתיקון דוגמת מיכון של תהליכים, על מנת להקצות משאבים ממרכז הנתונים המקומי ומהענן.

דגשים נוספים

השיפורים ב- CA Service Operations Insight כוללים, בין השאר:
- דגימה דינמית של שירותים עסקיים על מנת למכן ולפשט את המשימות הכרוכות בהקמה ותחזוקה של תצוגות שירות מקיפות, בזמן אמת;
- פעולות אוטומטיות להקצאת משאבים ממרכז הנתונים המקומי ומהענן על מנת לתקן במהירות בעיות שירות ולתרום לצמצום פרו-אקטיבי של הסיכונים;
- ממשק למשתמשים ניידים שמסייע למנהלים ואנשי הצוות לנהל את השירותים ולהתריע מרחוק;
- ניהול אחוד של אירועים אשר מסייע לאנשי התפעול להכניס סטנדרטיזציה ולאכוף היצמדות לשיטות הטובות ביותר בתגובה להתראות מכל מתחמי הטכנולוגיה; וכן -
- מבנה מרובד שמאפשר לארגונים לבזר את האחריות בצורה גמישה, לעבד את הדגמים של השירותים העסקיים ולנתח מידע מאזורים גיאוגרפיים שונים בתצוגה מרכזית.
לפרטים נוספים על פיתרון CA Service Operations Insight:
- מערך המוצרים של CA להבטחת שירות (CA Service Assurance Portfolio)
- פיתרון CA Service Operations Management (CA Service Operations Management Solution)
- עדכונים בשירות Twitter (@CAsvcAssur on Twitter)
- בלוג יומי להבטחת שירות (Service Assurance Daily Blog)
- קבוצה של CA להבטחת שירות ברשת LinkedIN (LinkedIn’s CA Service Assurance Group)


הערה
המידע מתבסס על מידע שנמסר על-ידי החברות.


       


CA

CA היא חברה בינלאומית המספקת פתרונות ניהול IT.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בחדשות החברות
התפרסם ב-29/12התפרסם ב-29/12התפרסם ב-29/12 לריכוז הארכיונים
אינטרנט בינת: פרויקט בשטראוססוני אריקסון: קמפיין בהיקף שני מיליוןסנג'אי מירצ'נדני: אחד ממאה האנשים שישפעו על ה-IT לארכיון חדשות החברות

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
רעידת אדמה בשוק הסלולאר - לארי פייג`, מנכ`ל גוגל, הודיע אתמול על רכישתה של חטיבת הטלפונים הניידים במוטורולה בסכום עתק של 12.5 מיליארד דולר. כיצד תשפיע הרכישה על השוק?מחפשים אלטרנטיבה מעניינת למגזיני הכלכלה והעסקים הבינלאומיים? רוצים להתעדכן בחדשות החשובות ביותר בתחום הפיננסים? האתר הנבחר שלנו להיום, הוא המקום בשבילכם.nokia מעניקה אפליקציות חינם לסמארטפונים עסקיים ובעלי מסך מגע הכוללות משחקים מובילים, יישומי מולטימדיה ומוזיקה ואפליקציות עסקיות שימושיות.הבעיהמחירי הדלק בישראל, בשונה משאר העולם, מרקיעים שחקים בעקבות המיסוי האדיר שמטילה המדינה. איך בכל זאת, תוכלו לצמצם בהוצ
גוגל רוכשת את מוטורולה מוביליטיBenzinga - על שווקים ועסקיםNokia: אפליקציות חינםFullTank - מהי תחנת הדלק הזולה ביותר?

  קצר ולעניין
שדרוג השליטה ובקרת המובייל



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב