חברת 013 נטוויז'ן שידרגה בשבועות האחרונים את מערכת ניהול קשרי הלקוחות של החברה בהשקעה של כ- 1.5 מיליון שקלים. במסגרת השדרוג הוחלפה כל תשתית ה- CRM של החברה, המבוססת על מערכת ה- PeopleSoft מבית אורקל, והוקמה מחדש על שרתים מתקדמים, מערכות הפעלה עדכניות של מיקרוסופט ולינוקס, בסיסי נתונים חדשים וגרסה חדשה של התוכנה. הפרויקט הוקם כחלק מה"ענן הפרטי" של 013 נטוויז'ן תוך שימוש בטכנולוגיות וירטואליזציה ויצירת גמישות ומדרג ביצועים.
נקודות עיקריות
שדרוג המערכת יאפשר ל- 013 נטוויז'ן להמשיך ולדאוג לקיצור זמני הטיפול בלקוח במוקדי השירות והתמיכה, ובאמצעותה יוכלו הלקוחות לקבל מענה מהיר יותר בכל פנייה. כמו כן, השדרוג התבסס על שרתי להב מודרניים, המאפשרים חסכון בשטח ובצריכת אנרגיה.
השדרוג בוצע כחלק ממהלך מקיף של החברה לבניית התשתית לצמיחה במספר הלקוחות, ועלייה במספר הנציגים המטפלים בפניות של לקוחות, הכל כחלק מכניסת החברה לתחום הטלפון הביתי כמנוע צמיחה אסטרטגי.
דגשים נוספים
רן הרפז, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב- 013 נטוויז'ן מסר כי "הלקוחות שלנו הם במוקד
כל העשייה בחברה ומערכת ניהול קשרי הלקוחות שלנו היא מערכת אסטרטגית לחברה. אנו משקיעים במערכת באופן מתמשך ויומיומי ופרויקט השדרוג הנוכחי הפך את המערכת למתקדמת מסוגה בישראל. תהליך השדרוג נמשך כחודשיים בלבד מתכנון ועד עלייה לאוויר, בהשוואה לפרויקטים דומים הנמשכים על פני שנה או יותר. "
הערה המידע נמסר על ידי גילאב אסטרטגיה ויעוץ תקשורתי.
013 נטוויז'ן מתמחה באספקת פתרונות תקשורת- אינטרנט ושיחות בינלאומיות לארגונים, לעסקים ולמשתמש הפרטי. החברה מציעה מגוון שירותי תקשורת ושירותי ערך מוסף ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים וביניהם שרותי אבטחת מידע מתקדמים, אחסון אתרים בחוות השרתים, שירותי הגנה מפני וירוסים, שירות סינון אתרים באינטרנט ומגוון מוצרי ושירותי Voice מתקדמים.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.