ה-Presto הוא סוג של שירות, המבוסס על מדפסת רגילה, באמצעותו ניתן לקבל תמונות וגם מיילים בלי מחשב. האם השירות הזה מיועד גם לך? מה הערך המוסף שבו? היכן ניתן לרכוש?
לא תאמינו, אבל אי-שם בעולם, כולל בארצנו הקטנה והמתקדמת, יש אנשים שלא יודעים להפעיל מחשב. נכון, זה נשמע מופרך, אבל מסתבר שזו האמת. מצד אחד, מה אכפת לנו? יש אנשים עניים ורעבים בעולם, כך שתסלחו לנו אם אנחנו לא מזדעזעים מהעובדה שיש גם אנשים שלא הדליקו מחשב. מצד שני, גם להם מגיע ליהנות מהקדמה, ועכשיו גם יש פתרון.
מדפסת, בלי מחשב
לפתרון הזה קוראים Presto, מעין שירות המתבסס על מדפסת מיוחדת של HP. ליתר דיוק, ה-Presto מתבסס על מדפסת A10 מבית HP, המתחברת לקו טלפון רגיל לכל דבר. קו הטלפון מתחבר לשרת, הכולל חשבון דואר אלקטרוני, אליו ניתן לשלוח הודעות דוא``ל, וגם
קהל היעד הוא האדם המבוגר משהו, שלפני עשר שנים רכש מחשב אישי אך מעולם לא השתמש בו, ולאחר שילדיו השתלטו בגיל שנתיים וחצי על המחשב איבד המסכן כל סיכוי ללמוד מה זה בכלל אינטרנט, ואיך שולחים דוא``ל. לדעתנו, שאר הטכנופובים יקבלו גם הם בברכה את השירות החדש.
בינתיים רק בארה``ב
הבעיה העיקרית עם השירות היא שמדובר כרגע בשירות המוצע רק בארצות הברית. אבל אין ממש מה לדאוג, מאחר ובהחלט סביר להניח שה-Presto יגיע בקרוב לארץ, מה גם שהחומרה זהה בכל העולם. המחיר: 150 דולר למדפסת (600 ש``ח), ועוד 10 דולר בחודש (40 ש``ח) עבור השירות.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.