בינת תקשורת חשפה מוקד שירות לקוחות ייחודי מסוגו למגזר ה-SMB, ה-Avaya Contact Center Express.
נקודות עיקריות
מערכת Avaya Contact Center Express ניתנת להתקנה במהירות תוך שבועות ספורים ולא חודשים כפי שמקובל במוקדים גדולים ומחירה זול בהרבה. עם זאת, המערכת מכסה את כל צרכי הארגון הבינוני והקטן, כאשר כל לקוח יכול להתאימה לצרכיו גם בהמשך, בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון. ל-Avaya Contact Center Express יכולת עמידה גבוהה בעומסים וגם כאשר שרת אחד נופל למשל, המערכת ממשיכה לתפקד. המערכת היא סקאלבילית וניתנת לצמיחה ולהוספת עמדות שירות יחד עם הארגון,
pConTop
המלצות מיוחדות
שחשובות למנהלי מידע
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח
כך מבינת.
דגשים נוספים
Avaya Contact Center Express מיועד לארגונים הנזקקים לפתרון של עד כ-150 נציגי שירות. המערכת מאפשרת מגוון פונקציות הניתנות להתאמה לצרכי הארגון כולל ניהול פניות טלפוניות, צ`ט באמצעות האינטרנט, דואר אלקטרוני וטיפול בפקסים באמצעות שרת פקסים. למערכת יכולת חיוג למספרי טלפון באופן מסודר להעברת מסרים מוקלטים. המוצר פשוט להטמעה ודורש רק IP Geteway שמתחבר למרכזיה.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.
מה מייחד את "הכרזה מועילה" של pCon-line?
כמה הכרזות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן אלפי הכרזות ומפרסם את ההכרזה החשובה ביותר. (ניתן להתעדכן בהכרזות נוספות בחדשות החברות). כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 הכרזות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "הכרזה מועילה"
למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.