סיסקו סיסטמס הכריזה על גרסה חדשה למוקד שירות הלקוחות מבוסס ה-IP שלה - Cisco IP Contact Center Enterprise Edition 5.0. גרסה זו כוללת שיפורים משמעותיים בתחום ניתוב השיחות, ניהול התורים ומציעה מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות באמצעות E-Mail או דרך אתר האינטרנט של החברה. IPCC 5.0 מתאימה למוקד שירות המונה מ- 50 ועד עשרות אלפים מוקדנים.
נקודות עיקריות
IPCC 5.0 כוללת תוכנה חדשה בשםWeb Collaboration, המאפשרת למוקדנים במוקד השירות לענות מיידית ללקוחות הגולשים באתר החברה. באמצעות התוכנה יכולים המוקדן והלקוח ליצור קשר קולי וחזותי ולחלוק מידע, לתת מענה לצורכי הלקוח ולהדריך אותו אל מבוקשו. Cisco Web Collaboration עושה שימוש במנגנון ניתוב השיחות החכם, המשמש גם את שיחות הטלפון.
דגשים נוספים
חידושים
pConTop
המלצות מיוחדות
שחשובות למנהלי מידע
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח
נוספים בגירסה זו כוללים את מנגנון ה-E-Mail Manager, המאפשר למוקד שירות הלקוחות לנתב, בצורה חכמה ועל-ידי כללים קבועים מראש, E-Mail הממוען אל הארגון, אל המשאב המתאים ביותר לטיפול בבקשת הלקוח, במוקד שירות הלקוחות או בקבוצת תמיכה ייעודית. תכונה חדשה נוספת בגירסה זו היא ה-Outbound Option, באמצעותה יכולים המוקדנים לבצע שיחות טלפון ללקוחות (לצורך קמפיין שיווקי, לדוגמה) על פי רשימות לקוחות מותאמות למשימה. כל מוקדן מקבל באופן דינמי, את רשימת הלקוחות המתאימה ביותר לטיפול על-פי החלטות חכמות של מערכת הניתוב, המנתבת את הלקוח אליו יש להתקשר אל המוקדן המתאים ביותר לכך.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.
מה מייחד את "הכרזה מועילה" של pCon-line?
כמה הכרזות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן אלפי הכרזות ומפרסם את ההכרזה החשובה ביותר. (ניתן להתעדכן בהכרזות נוספות בחדשות החברות). כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 הכרזות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "הכרזה מועילה"
למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.