סלקום משיקה שירות LBS חדשני - שירות מבוסס מיקום בטלפון הנייד שנועד לסייע ללקוחות בכל הקשור לחיי היום יום ומאפשר לקבל מידע מיידי על הסביבה הקרובה בה הלקוח נמצא. מה למשל?
סלקום משיקה שירות מבוסס מיקום בטלפון הנייד שנועד לסייע ללקוחות בכל הקשור לחיי היום יום ומאפשר לקבל מידע מיידי על הסביבה הקרובה בה הלקוח נמצא כגון- הכספומט הקרוב ביותר, תחנת הדלק הסמוכה, הפנצ'ריה הזמינה, חניון והסושי המומלץ באזור ועוד.
נקודות עיקריות
שירות ה-LBS מסייע בהתמצאות היומית וכולל בתוכו מידע מפורט על נקודת העניין כמו דרוג והמלצות גולשים, פרטי התקשרות, כתובת, אפשרות חיוג מתוך הפורטל בקליק אחד, גישה ישירה לסלקום נוויגטור לניווט מיידי, מפת התמצאות, שעות פעילות ועוד.
שירות ה-LBS החדש מאפשר שני סוגי חיפוש:
חיפוש מבוסס מיקום- חיפוש זה נעשה על ידי שימוש במיקום הלקוח על בסיס האתר הסלולרי אליו משתייך הלקוח באותה עת. הלקוח יקבל את המידע עם כניסתו לפורטל ולאחר שביקש אותו ויודע על כך מראש.
חיפוש מתקדם- הלקוח יכול להכניס כתובת, מקום, מחלף, צומת ועל בסיס הנתונים שהכניס מתבצע החיפוש.
התוצאות מוצגות על פי הקרבה למקום בו נעשה החיפוש. בחיפוש מבוסס מיקום יקבל הלקוח את התוצאות מהמיקום הקרוב ביותר עד הרחוק ביותר.
בכל
pConTop
המלצות מיוחדות
שחשובות למנהלי מידע
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח
דף תוצאות יקבל המשתמש פירוט לפי שם המקום, כתובת ודירוג (במידה ויש). פירוט נוסף שניתן בהמשך כולל מפה קטנה, לינק להוראות הגעה מפורטות, פרטים על המקום, חוות דעת, פרטים שימושיים על הסביבה ובמקומות בהן מותקנת מצלמות, ניתן אף להתעדכן בשידור חי בנעשה במקום.
דגשים נוספים
השימוש בסלקום מכ"מ הוא חינמי לתקופת ההשקה והוא מתאים לכל לקוחות המחזיקים במכשירי דור 2.5, דור 3 ודור 3.5.
אודות שירותים מבוססי מיקום
שירותים מבוססי מיקום, LBS (ר"ת Location-based service) מאפשרים איתור מידע רלוונטי בהתאם למיקום המשתמש. טכנולוגיות שונות מסייעות למפעילות לזהות את המיקום בו נמצא הלקוח, באמצעות איתור הטלפון הנייד. בעזרת זיהוי המיקום, יכולות המפעילות להציע שירותים שונים לקהל הלקוחות, על פי בחירה.
טכנולוגיות המיקום, שלא עושות שימוש בלוויינים, לומדות על מיקומו של הטלפון בעזרת שימוש בתחנות הבסיס הסלולריות. השיטות הללו, ששמן הכולל הוא CELL ID (מיקום רשתי), מאפיינות את רשתות ה-GMS וה-UMTS.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.
מה מייחד את "הכרזה מועילה" של pCon-line?
כמה הכרזות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן אלפי הכרזות ומפרסם את ההכרזה החשובה ביותר. (ניתן להתעדכן בהכרזות נוספות בחדשות החברות). כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 הכרזות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "הכרזה מועילה"
למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.