לראשונה, נותנים במה לגולשי האינטרנט הישראלי:
בזק בינלאומי משיקה את טקס פרסי האינטרנט הישראלי לשנת 2008. בטקס ייבחרו הגולשים שהשפיעו השנה "בגדול" על עולם האינטרנט.
בזק בינלאומי יוצאת במהלך ראשון מסוגו, המתמקד בגולשי האינטרנט. במסגרת המהלך, ולראשונה בישראל, משיקה החברה את טקס פרסי האינטרנט לשנת 2008 – בו ייבחרו הגולשים אשר השפיעו השנה "בגדול" על עולם האינטרנט. בכך, מחזקת ותומכת בזק בינלאומי בשפה התקשורתית החדשה אותה השיקה לפני מספר שבועות, תחת הסיסמא "האינטרנט זה אתם", השמה במרכז את גולשי האינטרנט ,צרכיהם וחייהם.
נקודות עיקריות
במסגרת הטקס היוקרתי, שתערוך בזק בינלאומי, יתמודדו לראשונה כל גולשי האינטרנט בישראל על מספר קטגוריות מובילות ובהן:
• אתר האינטרנט הטוב ביותר (שאינו אתר מסחרי או של תאגיד).
• הבלוג הטוב ביותר.
• הטוקבקיסט הטוב ביותר.
• סרטון הוידיאו/אנימציה הטוב ביותר באינטרנט.
• הפרויקט החברתי הטוב ביותר באינטרנט.
• היוצר המוסיקלי הטוב ביותר באינטרנט.
• הבלוגר המבטיח ביותר (מתחת לגיל 18).
למינוף המהלך הייחודי, תשתף בזק בינלאומי פעולה עם אתר וואלה! , כפלטפורמת התוכן בה תתרכז פעילות הגולשים.
כלל הגולשים גם אם אינם לקוחות בזק בינלאומי, יוכלו להגיש מועמדות על עצמם או על חבריהם בפינה ייחודית שתוקם באתר עד ה-13.11.08. את הסינון הראשוני ואת ארבעת המועמדים הסופיים בכל אחת מהקטגוריות תקבע ועדת שופטים מקצועית המורכבת מאנשי מפתח בכירים בתעשיית האינטרנט והתקשורת.
pConTop
המלצות מיוחדות
שחשובות למנהלי מידע
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח
ביניהם נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, עורכי תוכן, בלוגרים ועוד.
את השלב הסופי של התחרות יכריעו הגולשים, שיוכלו להצביע ולבחור את הזוכים המאושרים של טקס פרסי האינטרנט לשנת 2008. הזוכים בכל אחת מהקטגוריות יזכו מלבד בתואר הנכבד גם במחשב נייד מתקדם וחיבור לאינטרנט (תשתית+ספק) במהירות 8M לשנה מתנה.
עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי: "במהלך ייחודי זה הממחיש את השפה התקשורתית החדשה שלנו "האינטרנט זה אתם", בחרנו להפנות את הזרקור לגולשי האינטרנט הישראלי. טקס פרסי האינטרנט הוא טקס שמטרתו להוקיר את האנשים שחיים ויוצרים ברשת. זהו אירוע שכל כולו מוקדש ונערך למען הגולשים, אשר הם כמתבקש, יהיו גם אלו שיבחרו את המנצחים".
דגשים נוספים
בחירת גולשי האינטרנט הישראלי והטקס החגיגי יעלו כאמור באתר וואלה! באמצעות חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק , אשר אמונה בנוסף גם על קמפיין האינטרנט אשר ילווה את האירוע. בנוסף, תעלה בזק בינלאומי בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי. היקף המהלך מוערך בכ-4 מיליון ₪.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.
מה מייחד את "הכרזה מועילה" של pCon-line?
כמה הכרזות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן אלפי הכרזות ומפרסם את ההכרזה החשובה ביותר. (ניתן להתעדכן בהכרזות נוספות בחדשות החברות). כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 הכרזות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "הכרזה מועילה"
למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.