שיטת התמחור המוכרת עברה מן העולם. כעת, טכניקות חדשות לאופטימיזצית רווחים- תחום שאומץ לראשונה על ידי תעשיית התעופה ולאחרונה גם על ידי תעשיית האירוח והקמעונאות, מחליפות את השיטות המסורתיות לקביעת עלויות של שירותים ומוצרים.
חברת SAS, ספקית עולמית של פתרונות בינה עסקית (BI), המיוצגת בישראל על ידי מיה מחשבים, הכריזה לאחרונה על הקמת חטיבה חדשה, Profit Optimization Global Practice שתסייע לארגונים למקסם רווחיות.
נקודות עיקריות
החטיבה החדשה תיישם טכניקות ניהול הכנסות על מנת לקבוע באופן מדעי ובצורה פרואקטיבית מהם פלחי השוק והמחירים הרווחיים ביותר. בכדי לממש הבטחה זו מתעתדת SAS לבנות פתרון אופטימיזצית רווחים חדש אשר ישלב יכולות ניהול הכנסות, ניהול יחסי לקוח, תמחור והפצה. פתרון זה מיועד למנוע מצבים כמו חרטת מכירה, בו הספק מבין שיכול היה לתמחר את המוצר גבוה הרבה יותר.
"ניהול הכנסות נבון מבטיח רווחיות מקסימאלית בזמן המכירה, זאת על ידי שקלול הדרישות העתידיות ופוטנציאל ההכנסות", מסביר בארי
pConTop
המלצות מיוחדות
שחשובות למנהלי מידע
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח
סמית', סמנכ"ל לשעבר ב-American Airlines. "טכניקות אלה הן בעלות ערך רב בתקופות בהן הביקוש גבוה, והופכות חשובות לא פחות בתקופות בהן הדרישה נמוכה על ידי תיעול היוזמות השיווקיות לטובת מילוי רווחים".
דגשים נוספים
חברת SAS, המסייעת ללקוחותיה להגדיל את הכנסותיהם על ידי שימוש בבינה עסקית (BI), הכריזה לאחרונה על רכישת חברת IDeaS Revenue Optimization, ספקית לפתרונות אופטימיזצית הכנסות בתעשיית האירוח. בעוד IDeaS תמשיך להתמקד במגזרים אלה, הפתרונות שלה, בשילוב היכולות של SAS, הכוללות חיזוי, אופטימיזציה וסטטיסטיקה, מיועדים להיות מיושמים גם במגזרים נוספים. SAS מתכוונת לטפל בבעיות עסקיות של ניהול הכנסות שכיום אין להן מענה הולם, תוך שילוב יכולות ניהול הכנסות עם האנליטיקות החזקות, אינטגרציית המידע ויישומי ה-BI של SAS לסייע בבעיות מתחומי ההפצה, התמחור וניהול חווית הלקוח. החטיבה החדשה כוללת מומחים לניהול הכנסות מתעשיות שונות.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.
מה מייחד את "הכרזה מועילה" של pCon-line?
כמה הכרזות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן אלפי הכרזות ומפרסם את ההכרזה החשובה ביותר. (ניתן להתעדכן בהכרזות נוספות בחדשות החברות). כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 הכרזות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "הכרזה מועילה"
למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.