Zetes Industries (או ZTS), המציעה פתרונות ושירותי ערך מוסף עבור הזיהוי האוטומטי של מוצרים ואנשים, הכריזה על השקת 3iV Crystal, הדור החדש של פתרון הקול שלה.
נקודות עיקריות
פתרונות זיהוי קול תעשייתיים הנם המהפכה הטכנולוגית האחרונה בתחום הזיהוי. מאחר שקול הנו ללא ספק הממשק הטבעי ביותר עבור משתמשים, זהו אמצעי מעולה לשיפור הביצועים ולאופטימיזציית מספר גדול של תהליכי שרשרת אספקה. היישומים נעים החל מליקוט הזמנות (במחסן) עד משלוחים; כמו גם ספירת מלאי, הצטיידות מחדש וטיפול בהחזרות; שלא לדבר על אחסון משטחים והעברת משטחים.
ע``י שיפור ויעול תהליכים אלה, פתרונות הקול מקנים לחברות יתרון תחרותי ממשי. היתרונות בהם יזכו לקוחות שיאמצו פתרון זה כוללים דיוק רב יותר, יעילות מוגברת, ארגונומיה ובטיחות משופרות, ניהול מלאי בזמן אמת, ובשורה התחתונה: גידול ברווחים.
בנוסף, Zetes פיתחה ממשק ישיר עם מערכות ניהול מחסנים (WMS). סוג זה של ממשק מאפשר למנוע שימוש ביישומי תווכה (Middleware), ומאפשר אירוח של שני היישומים באותו שרת, מה שחוסך בעלויות אירוח (Hosting).
הודות למחקר מתמשך המבוצע במרכזי הידע המקצועיים שלה, Zetes עומדת עתה בראש התחום, והפכה למובילה בשוק אינטגרציית פתרונות קוליים. פתרון 3i Voice, המשמש
pConTop
המלצות מיוחדות
שחשובות למנהלי מידע
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח
כיום יותר מ-25,000 משתמשים בלמעלה מ-500 פרויקטים, מהווה גורם מרכזי בהצלחת קבוצת Zetes בזירה האירופאית.
במהלך השנים האחרונות הוכיחו פתרונות זיהוי קול את ערכם, בעיקר במחסנים, ובאופן ספציפי יותר בליקוט הזמנות למסחר הקמעונאי. עתה, כאשר היתרונות העיסקיים בתחומים אלה הנם בדוקים ומוכחים, לקוחות מגלים את האפשרויות ביישומים ובתחומים ורטיקליים חדשים.
במקביל, השוק אשר הגיע לבגרות, מחפש יותר אופציות, יותר תפקודיות ופתרונות מקצועיים כוללים. עם ההשקה של 3iV Crystal, Zetes מצוידת היטב כדי לענות לציפיות אלה.
פתרון הקול מספק אינטגרציה קלה, מגוון עשיר ונרחב יותר של כלים, ומבחר של ממשקי משתמש (קול, סריקה, תצוגה, מקלדת, וכו`) בכל יישום נייד. הודות לגישה זאת מותאם 3iV Crystal לשימוש גם ביישומי קול על ציוד ייעודי (שימוש קבוע בקול כממשק הבלעדי), ועם יישומים העושים שימוש חלקי בקול עם יישומים שהנם מרובי ממשק - Multimodal (שימוש בקול כאחד ממספר ממשקי משתמש כדי לקבל תוצאות אופטימליות).
דגשים נוספים
לקוחות עדיין נוטים לבחור בפתרונות קול ייעודיים, על אף הגידול המשמעותי הצפוי ביישומים מרובי ממשקי משתמש.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.
מה מייחד את "הכרזה מועילה" של pCon-line?
כמה הכרזות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן אלפי הכרזות ומפרסם את ההכרזה החשובה ביותר. (ניתן להתעדכן בהכרזות נוספות בחדשות החברות). כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 הכרזות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "הכרזה מועילה"
למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.