קונטאל I.T.S, ספקית פתרונות תוכנה לניהול הייצור מקבוצת קונטאל, הודיעה על הרחבת פעילותה לתחום תשתיות המחשוב. החברה החלה לייצג בישראל את חברת סטראטוס האמריקאית - יצרנית שרתי אל כשל מהפכניים, המונעים השבתות לא מתוכננות של מערכי מחשוב.
נקודות עיקריות
טכנולוגיית סטראטוס מבוססת כפילות וסינכרון מלאים של כל רכיבי החומרה העיקריים. בעוד שהפתרונות המוכרים מושתתים על סנכרון בתוכנה, פתרונותיה של חברת סטראטוס מושתתים על גיבוי חם ברמת החומרה בין הרכיבים השונים. המערכת מורכבת למעשה משני שרתים המסונכרנים ביניהם על ידי רכיבי חומרה ייחודים של סטראטוס. יכולת זו מאפשרת להריץ מערכת הפעלה יחידה בו זמנית על שני שרתים. במקרה של כשל בשרת אחד, שרת שני ממשיך בפעולה ללא זמן השבתה. הדבר אינו מצריך פתרון ברמת התוכנה, או התאמה כלשהי ברמת האפליקציה. בשרתי סטראטוס מובנית `מערכת מומחה` המפקחת על פעילותם התקינה של רכיבי החומרה, מאתרת ומבודדת תקלות, ומדווחת אוטומטית אל מרכז התמיכה של סטראטוס בקונטאל I.T.S על תקלות.
לדברי סלבה קרמר, מנהל מותג סטראטוס בחברת קונטאל I.T.S:
pConTop
המלצות מיוחדות
שחשובות למנהלי מידע
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח
``בניגוד לטכנולוגיות מתחרות ברמת התוכנה כגון קלאסטר (Cluster), אשר מבקשות למזער את הנזקים ללקוח באמצעות צמצום זמני ההשבתה של שרתים, שרתי סטראטוס פועלים למניעת ההשבתות הלא מתוכננות עצמן (Failover Time = 0 seconds), ובכך חוסכים את זמן המעבר לשרת הגיבוי, שיכול להימשך דקות ואף שעות. במבחן התוצאה, זמן ההשבתה של השרתים בעת שימוש בשרתי אל כשל של סטראטוס עומד בממוצע על 60 שניות בשנה בלבד לעומת זמן השבתה של שעה אחת ויותר בממוצע בשנה בעת שימוש בתוכנות קלאסטר``.
דגשים נוספים
לדברי שי גרשון, מנכ``ל קונטאל I.T.S, המהלך נבע מזיהוי הצורך הקיים בשוק במענה תשתיתי המבטיח זמינות ושרידות של מערך המיחשוב, והרצון להעניק ללקוחות החברה פתרון איכותי ואמין. ``שרתי אל-כשל של סטראטוס חיוניים ליישומים בהם נדרשת זמינות ושרידות מירביות של מערך המחשוב, כולל הגנה מלאה לנתוני זמן אמת והבטחת פעילות רצופה של האפליקציה בכל רגע נתון``.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.
מה מייחד את "הכרזה מועילה" של pCon-line?
כמה הכרזות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן אלפי הכרזות ומפרסם את ההכרזה החשובה ביותר. (ניתן להתעדכן בהכרזות נוספות בחדשות החברות). כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 הכרזות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "הכרזה מועילה"
למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.